Anonym bruker Skrevet 19. april 2023 #1 Skrevet 19. april 2023 Hva tenker dere om parene? Anonymkode: 49510...a6a
Anonym bruker Skrevet 20. april 2023 #2 Skrevet 20. april 2023 Tenker at noen av parene kun er med pga tv. Synes f eks synd på Kaja som var med på rett grunnlag , men Joakim (?) husker ikke det er han heter. Tydelig er ei tv hore, vært med på tidligere date program på tv og er veldig opptatt av kun seg selv. Stakkars jenta sitter der med fult kvise utbrudd å er helt nedbrutt. De polske var nå grei match. Litt spent på Mila og Joakim . Han er jo bare herlig, hun er litt vel langt oppi sin egen navle. Anonymkode: 7b410...475
Anonym bruker Skrevet 20. april 2023 #3 Skrevet 20. april 2023 Jeg tenker at når de må spørre folk om å være med, som ham Joachim som har vært på reality før, og ta inn innfluencere som hun Cecilie som bare gjør det for å reklamere for seg selv, da har programmet for få søkere og har ikke grunnlag for å få til så mange match i lille Norge. Har mest tro på det polske paret Anonymkode: 33b00...a25
Anonym bruker Skrevet 20. april 2023 #4 Skrevet 20. april 2023 Ørjan og Cecilie: Synes egentlig de passer sammen jeg, men Cecilie bare klarte ikke å få riktig kjemi med ham/likte han godt nok fra starten og skrudde dermed av viljen til å prøve. De har allerede avgjort de ikke har en fremtid sammen. Sverre og Maja: Passer også godt sammen og de er søte med hverandre. Hun synes han er litt for tøysete, men sånt kan gå seg til. Tror de kommer til å fortsette å være sammen etter programmet. Joakim og Kaia: De passer egentlig godt sammen, men Joakim fikk ikke god nok kjemi med henne på overfladisk nivå. Alle kicker på at han lukker seg og ikke prøver nok, men jeg tenker at noen ganger så bare vet man om man liker noen eller ikke. Jeg ville heller ikke orket å prøve med en jeg ikke likte trynet på. Så synd da for jeg synes Kaia er både pen og god. De kommer ikke til å bli sammen. Mila og Jonathan: Der er det jo Mila som har vært den som har vært lukket fordi hun ikke helt likte ham. Hun har dog blitt mer "med" nå den siste uken. Nesten så hun ser forelsket ut nå 😅 Men de kommer nok ikke til å bli sammen. Jonathan hadde passet bedre med Kaia enn Mila. Hadde jeg vært deltaker hadde jeg gått inn for å flørte mer enn disse har gjort. Ville hatt sex også, for mange følelser settes i sving etter en runde eller 6 i senga 😄 Anonymkode: d2bc5...914
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå