Gå til innhold

Kompani Lauritzen

Anbefalte innlegg

Skrevet

For et forferdelig negativt sutretryne Iben Akerli har vært gjennom hele serien! Og nå verre enn vanlig. Navlefokusert barnslig gnåling fra ende til annen. Et energisluk!

Anonymkode: f693f...3ba

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

For et forferdelig negativt sutretryne Iben Akerli har vært gjennom hele serien! Og nå verre enn vanlig. Navlefokusert barnslig gnåling fra ende til annen. Et energisluk!

Men hun er likevel ikke irriterende på lik linje som en viss annen en. Heldigvis røk han ut forrige lørdag. Han var irriterende. 

Anonymkode: 3a64e...2c6

Skrevet

Helt enig! Har irritert meg over sutring og surhet fra henne fra start. Oppfører seg som et lite barn. Kjenner jeg faktisk blir pinlig berørt over hennes oppførsel. 

Anonymkode: 12175...a9b

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Helt enig! Har irritert meg over sutring og surhet fra henne fra start. Oppfører seg som et lite barn. Kjenner jeg faktisk blir pinlig berørt over hennes oppførsel. 

Jepp. Så kort avstand til egen navle er ikke akseptabelt hos noen over fjorten.

Skrevet

Jeg har møtt Iben mange ganger og hun har alltid vært hyggelig. Hun er ikke en oversteømmende person akkurat, men hyggelig og real slik jeg har opplevd henne.

Jeg ser ikke på Kompani Lauritzen, men tipper en fortsatt klipper folk inn i roller i realityserier.

Anonymkode: 01240...3ba

Skrevet

Altså, kompaniopplegget ser jo knallhardt ut da, jeg er overrasket hvor godt de klarer seg jeg, og har full forståelse for at det bikker over for enkelte innimellom. Husk at innimellom får de også veldig lite mat. Høy aktivitet med lite mat og lite søvn. Uke etter uke. Jeg hadde IKKE klart det 😲

Anonymkode: e8777...f82

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Altså, kompaniopplegget ser jo knallhardt ut da, jeg er overrasket hvor godt de klarer seg jeg, og har full forståelse for at det bikker over for enkelte innimellom. Husk at innimellom får de også veldig lite mat. Høy aktivitet med lite mat og lite søvn. Uke etter uke. Jeg hadde IKKE klart det 😲

Det er likt for alle. Men ikke alle har hue så langt inn i egen navle.

Skrevet
Anonym bruker skrev (29 minutter siden):

Det er likt for alle. Men ikke alle har hue så langt inn i egen navle.

Selv om det er likt for alle, betyr ikke det at alle er like. Det betyr heller ikke at hun har hodet så langt inn i egen navle. Vi takler stress, lite mat, lite søvn, lange dager, press for å prestere osv. forskjellig. 

Anonymkode: 3df8e...131

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Selv om det er likt for alle, betyr ikke det at alle er like. Det betyr heller ikke at hun har hodet så langt inn i egen navle. Vi takler stress, lite mat, lite søvn, lange dager, press for å prestere osv. forskjellig. 

Anonymkode: 3df8e...131

Ja, det gjør vi. Og hun takler det ved å være konstant sur og sutrete som en unge. 

Skrevet

Hun skjønner ikke hvorfor hun er der, hvorfor hun skal gjøre det osv.

Det er der det ligger tror jeg

Hun er en introvert jente som overhodet ikke passer inn i opplegget. Veldig rart at hun sa ja til en sånn type reality synes jeg.

Ofte kan kjendiser vise en litt annen side av seg selv, la folk bli kjent med seg på en ny måte, og her kom ikke hun særlig bra ut. Jeg tror ikke hun er et grusomt sutrete menneske, jeg tror bare hun overhodet ikke passer inn i denne settingen.

Anonymkode: 0cf57...e4e

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Ja, jeg velger å overse dette de skriver om Iben. De vet åpenbart ikke hva de prater om. Skulle likt å se de gjøre det samme. 

Skrevet

Jeg kjenner lite til henne, men på Alle mot alle måtte hun beklage fordi hun ble sur og raste ut av boksen fordi det ble uavgjort, så litt barnslig og uberegnelig er hun nok. 

Anonymkode: c66ec...33b

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Ja, jeg velger å overse dette de skriver om Iben. De vet åpenbart ikke hva de prater om. Skulle likt å se de gjøre det samme. 

Det har jeg gjort. Og uten sånne jentungefakter.

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Det har jeg gjort. Og uten sånne jentungefakter.

Selvsagt😄

Skrevet
Anonym bruker skrev (29 minutter siden):

Selvsagt😄

Tror du ingen kvinner har vært i Forvaret? Hvorfor skulle man lyve om det? Poenget er at jeg vet veldig godt hvordan folk er forskjellige. Den holdningen hennes er likevel fullstendig uakseptabel. God tv, dårlig pr.

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Men helt alvorlig her! Hun har selv valgt å være med! Dette er ikke tvang men frivillig. Denne sutringen er ille. Bare ille. Jeg hadde aldri orka det opplegget der, men så har jeg også selvinnsikt nok til å vite at jeg hadde takka nei. Hun griner og sutrer hver episode. Burde trukket seg lenge før!!

Anonymkode: 5d227...853

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Jeg kjenner lite til henne, men på Alle mot alle måtte hun beklage fordi hun ble sur og raste ut av boksen fordi det ble uavgjort, så litt barnslig og uberegnelig er hun nok. 

Anonymkode: c66ec...33b

Omg, gjorde hun, ånei, det er flaut det 😆

Anonymkode: b02a6...a1c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...