Gå til innhold

Salg på Finn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har prøvd å legge ut klær på Finn, men får solgt svært lite. Har ikke høy pris på ting. Tips? 

Anonymkode: 6fb76...3bc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva slags klær er det snakk om da? 

Anonymkode: 21322...c75

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Hva slags klær er det snakk om da? 

Barneklær. Alt fra gensre, bukser, yttertøy osv. 

Skrevet

Gode bilder, nøyaktige beskrivelser. Lavere priser?

Anonymkode: 6ed23...354

Skrevet
2 minutes ago, Anonym bruker said:

Barneklær. Alt fra gensre, bukser, yttertøy osv. 

Selger du enkeltvis eller pakker? Hva slags priser er det snakk om? Tar du gode bilder? 

Skrevet

Selger enkeltvis og bare et plagg per annonse. Synes selv det er bra bilder av hele plagget. 

F.eks 20 kr for t-skjorte, 50 kr for genser, tightsen 20 kr. Burde jeg prøve enda lavere priser? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Selger enkeltvis og bare et plagg per annonse. Synes selv det er bra bilder av hele plagget. 

F.eks 20 kr for t-skjorte, 50 kr for genser, tightsen 20 kr. Burde jeg prøve enda lavere priser? 

Kanskje finne sammen flere liknende plagg, samme str eller flere gensere etc. pr annonse.

Skrevet
Anonym bruker skrev (34 minutter siden):

Kanskje finne sammen flere liknende plagg, samme str eller flere gensere etc. pr annonse.

Kan prøve det og se om det hadde blitt solgt da. Hva synes du om prisene? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Kan prøve det og se om det hadde blitt solgt da. Hva synes du om prisene? 

Prisene er fine. Men det er enklere å kjøpe flere ting fra én selger.

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Prisene er fine. Men det er enklere å kjøpe flere ting fra én selger.

Takk. Forsøker det da. 

Skrevet
2 hours ago, Anonym bruker said:

Dersom det er ok stand er prisene greie. Men klær, og da særlig barneklær, er relativt billig i Norge, så ofte kan man få nytt ikke så fryktelig mye dyrere. 

Det skal forresten mye til før jeg vurderer å kjøpe kun ett plagg. Jeg foretrekker heller å kjøpe hele pakker. Jeg gidder ikke å betale frakt for en vare til 50 kroner eller å kjøre ti minutter før å hente et t-skjorte til 20 kroner. Kanskje det kan være en idé å forsøke å selge klespakker istedenfor? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (51 minutter siden):

Dersom det er ok stand er prisene greie. Men klær, og da særlig barneklær, er relativt billig i Norge, så ofte kan man få nytt ikke så fryktelig mye dyrere. 

Det skal forresten mye til før jeg vurderer å kjøpe kun ett plagg. Jeg foretrekker heller å kjøpe hele pakker. Jeg gidder ikke å betale frakt for en vare til 50 kroner eller å kjøre ti minutter før å hente et t-skjorte til 20 kroner. Kanskje det kan være en idé å forsøke å selge klespakker istedenfor? 

Prøver meg på å ha flere plagg i hver annonse og ser hvordan det går da. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Det er dyrt, synes jeg. Hvis det er prisen bør det være merkeklær. Du får kjøpt helt nye klær på hm til 50-100 kr plagget. Dessuten bør du selge små pakker, håpløst med frakt på et og et plagg. Selger som regel t-skjorter til 10 kr, tights 20 kr, genser 20-30 kr og bukser 30-40 kr.

Anonymkode: 0871c...e17

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Det er dyrt, synes jeg. Hvis det er prisen bør det være merkeklær. Du får kjøpt helt nye klær på hm til 50-100 kr plagget. Dessuten bør du selge små pakker, håpløst med frakt på et og et plagg. Selger som regel t-skjorter til 10 kr, tights 20 kr, genser 20-30 kr og bukser 30-40 kr.

Anonymkode: 0871c...e17

Får se på prisen og da. Håpte å få det vekk og få noen kroner for det. 

Skrevet

Pleier å selge store pakker med klær og får solgt.

Anonymkode: 9f498...2d2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...