Anonym bruker Skrevet 20. april 2023 #26 Del Skrevet 20. april 2023 - Stein, Eivind og Stian kommer og hjelper til med de steinene i ettermiddag. -Så greit, skal jeg lage noen vafler, handle inn noe godt eller noe sånt? -Neida, vi trenger ingenting. -Fint, da ordner dere det. Husk at jeg skal i seng tidlig i dag da, reiser klokken fire i natt veit. Så om de blir lenger enn til klokken åtte får dere være stille for da legger jeg meg. Det er sånn jeg tenker at den samtalen hadde trengt å gå. Ingen anklager, ingen føringer, ingen "bossing". De styrer selv hvor lenge de blir, hva de drikker og hvordan de kommer seg hjem. De er voksne menn. Hadde han vekt deg klokken tolv og bedt deg kjøre dem hjem kunne du blitt sur, men hvorfor i alle dager skal du være sur på forhånd? At de kommer seg hjem på egenhånd og klarer begrense drikkingen sin på en onsdagskveld hadde jeg tatt som en selvfølge. Anonymkode: 928b6...e36 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144439701-mannen-min-er-en-dramaqueen/page/2/#findComment-149947916 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. april 2023 #27 Del Skrevet 20. april 2023 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): - Stein, Eivind og Stian kommer og hjelper til med de steinene i ettermiddag. -Så greit, skal jeg lage noen vafler, handle inn noe godt eller noe sånt? -Neida, vi trenger ingenting. -Fint, da ordner dere det. Husk at jeg skal i seng tidlig i dag da, reiser klokken fire i natt veit. Så om de blir lenger enn til klokken åtte får dere være stille for da legger jeg meg. Det er sånn jeg tenker at den samtalen hadde trengt å gå. Ingen anklager, ingen føringer, ingen "bossing". De styrer selv hvor lenge de blir, hva de drikker og hvordan de kommer seg hjem. De er voksne menn. Hadde han vekt deg klokken tolv og bedt deg kjøre dem hjem kunne du blitt sur, men hvorfor i alle dager skal du være sur på forhånd? At de kommer seg hjem på egenhånd og klarer begrense drikkingen sin på en onsdagskveld hadde jeg tatt som en selvfølge. Anonymkode: 928b6...e36 Fordi hun har erfaringer som tilsier at det ikke blir slik du skisserer og fordi mannen vil ha henne til å kjøre Anonymkode: 8d61c...735 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144439701-mannen-min-er-en-dramaqueen/page/2/#findComment-149947918 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. april 2023 #28 Del Skrevet 20. april 2023 Anonym bruker skrev (6 timer siden): - Stein, Eivind og Stian kommer og hjelper til med de steinene i ettermiddag. -Så greit, skal jeg lage noen vafler, handle inn noe godt eller noe sånt? -Neida, vi trenger ingenting. -Fint, da ordner dere det. Husk at jeg skal i seng tidlig i dag da, reiser klokken fire i natt veit. Så om de blir lenger enn til klokken åtte får dere være stille for da legger jeg meg. Det er sånn jeg tenker at den samtalen hadde trengt å gå. Ingen anklager, ingen føringer, ingen "bossing". De styrer selv hvor lenge de blir, hva de drikker og hvordan de kommer seg hjem. De er voksne menn. Hadde han vekt deg klokken tolv og bedt deg kjøre dem hjem kunne du blitt sur, men hvorfor i alle dager skal du være sur på forhånd? At de kommer seg hjem på egenhånd og klarer begrense drikkingen sin på en onsdagskveld hadde jeg tatt som en selvfølge. Anonymkode: 928b6...e36 Det er lett å si for den som ikke har dårlige erfaringer fra før med slike situasjoner. Anonymkode: c502d...16c Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144439701-mannen-min-er-en-dramaqueen/page/2/#findComment-149948016 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. april 2023 #29 Del Skrevet 23. april 2023 Anonym bruker skrev (På 19.4.2023 den 16.44): Mannen min skal ha besøk av venner i kveld, som skal hjelpe til med noen steiner. Disse vennene er single og drikker en del. Vi har tenåringer og jeg sa at de trenger ikke å drikke når de kommer hit. De tar ikke bare noen pils når de drikker. De tar med seg noen pils sier mannen min. Det er greit sa jeg, men jeg kjører ingen hjem. Er ikke bare å ta buss fra her. Da klikket han. Jeg var utakknemlig. Ingen av mine venner kommer å hjelper til. Du burde bo alene du sa han. Han er ofte sånn når det ikke blir sånn han tenkte. Gi meg til styrke til å komme meg ut av dette ekteskapet. Anonymkode: 9af26...3ba Han har ikke rett til å "klikke" over at du nekter å være taxi etter en fyllefest. Uansett om de har hjulpet med noen steiner eller ikke. Det er fint mulig at han selv holder seg edru og kjører dem hjem. Anonymkode: c9fa5...020 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144439701-mannen-min-er-en-dramaqueen/page/2/#findComment-149948811 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå