Anonym bruker Skrevet 19. april 2023 #1 Skrevet 19. april 2023 Kan du noe om det? Ernæring osv.. De dagene jeg spiser knekkebrød med ost da klarer jeg meg godt. Men hvis jeg spiser skiver med nugatti da blir jeg mye fortere sulten og plutselig sulten. Begynner å skjelve og svette 😳😳 Anonymkode: 1fdda...c5c
Anonym bruker Skrevet 19. april 2023 #2 Skrevet 19. april 2023 Klassisk det. Med nugatti brødskive går blodsukkeret rett til topps, å så blir det full kræsj etterpå. Med knekkebrød får du en jevn stigning Anonymkode: 235c1...de5
Anonym bruker Skrevet 19. april 2023 #3 Skrevet 19. april 2023 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Klassisk det. Med nugatti brødskive går blodsukkeret rett til topps, å så blir det full kræsj etterpå. Med knekkebrød får du en jevn stigning Anonymkode: 235c1...de5 Nugatti er no go altså Anonymkode: 1fdda...c5c
Anonym bruker Skrevet 20. april 2023 #4 Skrevet 20. april 2023 Anonym bruker skrev (10 timer siden): Nugatti er no go altså Anonymkode: 1fdda...c5c Ja, men det er veldig lite næring og masse sukker... Anonymkode: 1e765...645
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå