Gå til innhold

Noen får fine svar? gode tilbakemeldinger og likes her

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (26 minutter siden):

Og andre får motsatt. Hva tenker du er grunnen til dette? 

Anonymkode: 61a5d...78e

At de skriver noe vettugt og framstår som greie og interessante personer. Mens andre gjør motsatt og framstår motsatt.

Anonymkode: ef202...460

Grunnen til det er at vi er kun kvinner her inne, mef kanskje et par unntak. Kvinner driver med føleri og har hang til drama. Enten er de bestevenninner eller så "hater" de, og så er det en del paranoia her inne. Hvis de er usikre på hvem som skriver noe, så tenker de at da er det best å svare vemmelug- sånn i tilfelle det er den de ikke liker. 

Så sånn er det. Ikke noe verre, og ikke noe å bry seg om. Bare rapporter ved regelbrudd. 

Endret av ReneRene
ReneRene skrev (13 minutter siden):

Grunnen til det er at vi er kun kvinner her inne, mef kanskje et par unntak. Kvinner driver med føleri og har hang til drama. Enten er de bestevenninner eller så "hater" de, og så er det en del paranoia her inne. Hvis de er usikre på hvem som skriver noe, så tenker de at da er det best å svare vemmelug- sånn i tilfelle det er den de ikke liker. 

Så sånn er det. Ikke noe verre, og ikke noe å bry seg om. Bare rapporter ved regelbrudd. 

Næh, tror mer på at det er fordi noen er vettuge og andre skriver vås.

Anonymkode: ef202...460

ReneRene skrev (5 timer siden):

Du svarer mye svada i mange tråder, men dette var mer blabla enn normalt. Du snakker om føleri, og så er det akkurat det du driver med nå uten noen som helst slags fakta rundt dine merkelige påstander.

Anonymkode: 3fd4d...1cb

Annonse

Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Du svarer mye svada i mange tråder, men dette var mer blabla enn normalt. Du snakker om føleri, og så er det akkurat det du driver med nå uten noen som helst slags fakta rundt dine merkelige påstander.

Anonymkode: 3fd4d...1cb

Vel vel. Nå har det vært ganske heftig rydding og moderering av tråder i det siste her. Mye brukerangrep, brukerdebatt og noen tilfeller av stalking. Vet ikke hva du kaller det jeg? 

ReneRene skrev (19 minutter siden):

Vel vel. Nå har det vært ganske heftig rydding og moderering av tråder i det siste her. Mye brukerangrep, brukerdebatt og noen tilfeller av stalking. Vet ikke hva du kaller det jeg? 

Det skyldes hverken hat eller føleri  men stort sett irritasjon over vås.

Anonymkode: fc46f...2f9

ReneRene skrev (22 minutter siden):

Hva jeg kaller at du har blitt bortmoderert og sletta over en lav sko? Det kaller jeg skadedyrkontroll.

Anonymkode: 278b7...5ac

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Det skyldes hverken hat eller føleri  men stort sett irritasjon over vås.

Ikke hat, men "hat". Bare det at dette blir tatt så seriøst viser vel tendensen til drama 🙃 see? 

ReneRene skrev (6 minutter siden):

Ikke hat, men "hat". Bare det at dette blir tatt så seriøst viser vel tendensen til drama 🙃 see? 

Tror du hat er det samme som irritasjon?

Jeg tror ikke du skal tenke på at noen får kommentarer og likes og noen ikke. Det spiller virkelig ingen rolle. Noen elsker drama og skaper mye ræl ut av det og noen kommer med gode innsiktsfulle kommentarer som mange liker. Sånn er det bare. Man kan ikke bry seg om slikt på forum. Noen kverulerer for å få milelange tråder og noen nøyer seg med få kommentarer. Vi er forskjellige 😊

Annonse

Gjest Danida
ReneRene skrev (9 timer siden):

Når du selv blir tatt i usakligheter, kaller du det alltid "brukerangrep".
Når du får svar av folk du ikke klarer å svare saklig til, kaller du det "stalking".

At du kaller tingene dette, betyr ikke at du har rett eller bruker riktig ord. Noen ganger er det faktisk bare at du blir motsagt på en måte som gjør deg svar skyldig. Synd du føler det som angrep på deg selv, men i hovedsak er det angrep på ordene dine. Og det er lov her. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...