Gå til innhold

Hvor lang tid ca tar dugnad 16.mai?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I år er det vår tur til å arrangere 17.mai på skolen. Er satt på 16.mai å bare lurte på hvor lang tid ca det pleier å ta? Snakker vi flere timer? Spør fordi jeg må ha barnevakt om det mange timer. Men er snakk om bare 2 timer så kan han være hjemme alene

Anonymkode: ecbac...745

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer jo an på hva du skal gjøre det. Sånt er jo ikke likt overalt.......

Anonymkode: ea598...5fd

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Kommer jo an på hva du skal gjøre det. Sånt er jo ikke likt overalt.......

Anonymkode: ea598...5fd

Det har vi ikke fått noe beskjed om. Vi har bare fått beskjed om å stille opp 18.00 på 16.mai

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Det har vi ikke fått noe beskjed om. Vi har bare fått beskjed om å stille opp 18.00 på 16.mai

Da sier du fra om at du må gå klokka åtte, det går fint.

Skrevet

Hvor gammel er barnet?

Anonymkode: e4202...b5c

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Hvor gammel er barnet?

Anonymkode: e4202...b5c

Han går i 3.klasse

Skrevet
Anonym bruker skrev (42 minutter siden):

Han går i 3.klasse

Ta ham med. Han kan sette ut stoler sammen med dere. 

Anonymkode: 8810d...177

Skrevet

Det må du spørre om der, for det varier jo. 

Hos oss kom det veldig få selv om det var mange som var satt opp på denne dagen, så jeg var hjemme rundt midnatt. Men heldigvis stilte veldig mange opp 18mai, så da var vi veldig raskt ferdig. Da kom det flere enn de som var satt opp, tror noen fikk dårlig samvittighet. 

Anonymkode: 83e7a...040

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 timer siden):

I år er det vår tur til å arrangere 17.mai på skolen. Er satt på 16.mai å bare lurte på hvor lang tid ca det pleier å ta? Snakker vi flere timer? Spør fordi jeg må ha barnevakt om det mange timer. Men er snakk om bare 2 timer så kan han være hjemme alene

Hos oss på en nokså stor plass ( 500 elever ), så tok det 2-3 timer( da satte vi opp gulv, stoler, bord, benker osv i en stor hall

Anonymkode: d84b6...72b

Skrevet

Tar det lenger enn to timer kan du vel bare kjøre hjem og hente han? 
Brukte lenger enn to timer her. 

Skrevet
Twintipp skrev (1 time siden):

Tar det lenger enn to timer kan du vel bare kjøre hjem og hente han? 
Brukte lenger enn to timer her. 

Har ikke bil. Men kan nok skaffe barnevakt

Skrevet

Umulig å si. Hva skal dere gjøre da? Hvor stor skole? 

Anonymkode: 2bd8a...3f2

Skrevet

Hvor langt er et tau?

Anonymkode: 036b8...cc1

Skrevet

Tipper vi brukte 3-4 timer i fjor. Her er ungene med😊 Og de blir satt i arbeid!

Anonymkode: 691f8...512

Skrevet

Hva med å spørre noen av de andre som skal være med på dugnaden? Eller noen fra trinnet / gruppen som hadde den samme oppgaven i fjor?  Vi som er her kan jo ikke vite hvor lang tid det tar. Spør du meg, sier jeg en liten time, men spør du foreldrene til bestevenninnen til datteren min, sier de to timer og kanskje litt til. For det tok oppdraget de hadde.  Min oppgave var å rigge til kakebord og finne fram det vi trengte til kaffe, lapskaus og kakesalg neste dag.  Det var fort gjort. De andre skulle rigge til bord og stoler til utearrangement. 

Anonymkode: d1acd...703

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hva med å spørre noen av de andre som skal være med på dugnaden? Eller noen fra trinnet / gruppen som hadde den samme oppgaven i fjor?  Vi som er her kan jo ikke vite hvor lang tid det tar. Spør du meg, sier jeg en liten time, men spør du foreldrene til bestevenninnen til datteren min, sier de to timer og kanskje litt til. For det tok oppdraget de hadde.  Min oppgave var å rigge til kakebord og finne fram det vi trengte til kaffe, lapskaus og kakesalg neste dag.  Det var fort gjort. De andre skulle rigge til bord og stoler til utearrangement. 

Det naturlige ville vel være p hjelpe andre når man er ferdig med sin egen oppgave?

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Har ikke fått noe oppgave enda,alle stiller bare opp 18.00

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Det naturlige ville vel være p hjelpe andre når man er ferdig med sin egen oppgave?

Nei, hos oss er alle inndelt i grupper med forskjellige ansvarsoppgaver. Alle har omtrent like mye å gjøre, men ikke nødvendigvis samtidig. Vi hadde ansvar for salg i "kafeen" og hadde dermed mindre å gjøre på 16.mai, men mer på 17.mai under arrangementet. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...