Anonym bruker Skrevet 21. april 2023 #151 Del Skrevet 21. april 2023 Klink er det deg? Når du kritiserer Fru Johansen sitt blikk på denne til dels råtne bransjen og devaluerer hennes viktige bidrag har du i mine øyne tapt. Anonymkode: b4864...530 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144439685-legg-ned-rampelys-p%C3%A5-kvinneguiden/page/7/#findComment-149948324 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. april 2023 #152 Del Skrevet 21. april 2023 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Klink er det deg? Når du kritiserer Fru Johansen sitt blikk på denne til dels råtne bransjen og devaluerer hennes viktige bidrag har du i mine øyne tapt. Anonymkode: b4864...530 Hvem er Klink? Anonymkode: e72fa...eae Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144439685-legg-ned-rampelys-p%C3%A5-kvinneguiden/page/7/#findComment-149948328 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. april 2023 #153 Del Skrevet 22. april 2023 Anonym bruker skrev (På 20.4.2023 den 17.36): Du laget for kort tid siden en tråd om barns rettigheter til å ikke bli publisert på nett. Gjelder ikke det for barna av de influenserene du så innbitt forsvarer? Anonymkode: e72fa...eae Au da ... buuuuurn!!! Dette kom muligens litt uventet på trådstarter, men du vil neppe få noe svar. Ingen ting er konsekvent der i gården. Anonymkode: ee9b2...5de Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144439685-legg-ned-rampelys-p%C3%A5-kvinneguiden/page/7/#findComment-149948418 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. april 2023 #154 Del Skrevet 22. april 2023 Anonym bruker skrev (21 timer siden): Hvem er Klink? Anonymkode: e72fa...eae En bruker med samme beskyttelsesbehov for CBE og andre influensere inne på Kvinneguiden. Anonymkode: b4864...530 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144439685-legg-ned-rampelys-p%C3%A5-kvinneguiden/page/7/#findComment-149948713 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ReneRene Skrevet 23. april 2023 Forfatter #155 Del Skrevet 23. april 2023 Anonym bruker skrev (På 20.4.2023 den 17.36): Du laget for kort tid siden en tråd om barns rettigheter til å ikke bli publisert på nett. Gjelder ikke det for barna av de influenserene du så innbitt forsvarer? Anonymkode: e72fa...eae Uansett hva og hvem jeg har mot, så ser jeg ingen grunn til å komme med masse usaklig kritikk og mobbing av dem. At folk gjør ting jeg misliker gir meg hverken lyst eller lov til å hetse dem. Å snu dette tema til å handle om eksponering av barn eller rykter om hva noen har gjort, er å snu fokus vekk fra det jeg tar opp her, nemlig det jeg anser som hets og mobbing mot influensere og kjente mennesker. Det er det som er saken her, men det virker som om noen tror at det er greit med hets sålenge de har mot noen. Det som blir ryddet mest på Rampelys er persondebatt og brukeranhtep blant annet. Det er lagt ut av en av moderatorene under ris og ros ang Rampelys. Der står det også at ytringer om barn er en av reglene som blir tatt veldig alvorlig- så som uttalelser om barns utseende, hvordan de føler om ting og hvordan de vil føle om noe. Slike ytringer har også forekommet der inne- usmakelig nok. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144439685-legg-ned-rampelys-p%C3%A5-kvinneguiden/page/7/#findComment-149948995 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. april 2023 #156 Del Skrevet 23. april 2023 Ta til deg tilbakemeldingene! Det du kaller hat og hets, er i all hovedsak berettiget kritikk. Anonymkode: 31016...079 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144439685-legg-ned-rampelys-p%C3%A5-kvinneguiden/page/7/#findComment-149949038 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. april 2023 #157 Del Skrevet 23. april 2023 ReneRene skrev (6 timer siden): Uansett hva og hvem jeg har mot, så ser jeg ingen grunn til å komme med masse usaklig kritikk og mobbing av dem. At folk gjør ting jeg misliker gir meg hverken lyst eller lov til å hetse dem. Å snu dette tema til å handle om eksponering av barn eller rykter om hva noen har gjort, er å snu fokus vekk fra det jeg tar opp her, nemlig det jeg anser som hets og mobbing mot influensere og kjente mennesker. Det er det som er saken her, men det virker som om noen tror at det er greit med hets sålenge de har mot noen. Det som blir ryddet mest på Rampelys er persondebatt og brukeranhtep blant annet. Det er lagt ut av en av moderatorene under ris og ros ang Rampelys. Der står det også at ytringer om barn er en av reglene som blir tatt veldig alvorlig- så som uttalelser om barns utseende, hvordan de føler om ting og hvordan de vil føle om noe. Slike ytringer har også forekommet der inne- usmakelig nok. Saklig kritikk av faktiske kritikkverdige forhold er IKKE hets eller hat. Og jo, barneeksponering er definitivt noe av saken, for det er nettopp et godt eksempel på hvordan bedriftseierne velger å kalle saklig kritikk av overeksponering av barn er hat og hets, noe det ikke er. Det viser faktisk mer omsorg for barns privatliv og barns rettigheter enn hva bedriftene selv viser når de har overeksponert barn i ti år. Og det du skriver i siste avsnittet ditt er ting som så godt som aldri blir skrevet i tråden om CBE. Om noen kommenterer barnas utseende eller følelser så slås det umiddelbart ned på av andre brukere, som oppfordrer den som har skrevet noe slikt til å fjerne eller endre det som skrives. Og om det ikke skjer med det samme rapporteres det. De som er der i dag skriver ikke slikt. Med andre ord, brukerne i tråden om CBE tar barns rettigheter mer på alvor en enkelte bedriftseiere... Saklig og konstruktivt er ikke og blir aldri hverken mobbing, hets eller hat! Anonymkode: 31f01...38a Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144439685-legg-ned-rampelys-p%C3%A5-kvinneguiden/page/7/#findComment-149949081 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ReneRene Skrevet 23. april 2023 Forfatter #158 Del Skrevet 23. april 2023 Anonym bruker skrev (57 minutter siden): Saklig kritikk av faktiske kritikkverdige forhold er IKKE hets eller hat. Og jo, barneeksponering er definitivt noe av saken, for det er nettopp et godt eksempel på hvordan bedriftseierne velger å kalle saklig kritikk av overeksponering av barn er hat og hets, noe det ikke er. Det viser faktisk mer omsorg for barns privatliv og barns rettigheter enn hva bedriftene selv viser når de har overeksponert barn i ti år. Og det du skriver i siste avsnittet ditt er ting som så godt som aldri blir skrevet i tråden om CBE. Om noen kommenterer barnas utseende eller følelser så slås det umiddelbart ned på av andre brukere, som oppfordrer den som har skrevet noe slikt til å fjerne eller endre det som skrives. Og om det ikke skjer med det samme rapporteres det. De som er der i dag skriver ikke slikt. Med andre ord, brukerne i tråden om CBE tar barns rettigheter mer på alvor en enkelte bedriftseiere... Saklig og konstruktivt er ikke og blir aldri hverken mobbing, hets eller hat! Anonymkode: 31f01...38a Det er bare unnskyldninger og bagatellisering dere kommer med her. Dere vet også at mange reagerer og har reagert på underforumet. Det er ikke noe nytt. Det er også innlegg om det på Kvinneguiden om at flere er sjokkerte og også bekymret for hvordan brukerne der inne holder på, og har holdt på i åresvis. Dette er liksom ikke noe kun jeg er opptatt av, men de får jo bare holde på det inne. Det stopper vel seg selv en dag, men det som er det største problemet er at et forum har et slikt underforum. Det er jo mulig det vil skje en endring der. Spørsmålet er bare hva som skal til. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144439685-legg-ned-rampelys-p%C3%A5-kvinneguiden/page/7/#findComment-149949120 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedukke Skrevet 23. april 2023 #159 Del Skrevet 23. april 2023 ReneRene skrev (57 minutter siden): Det er bare unnskyldninger og bagatellisering dere kommer med her. Dere vet også at mange reagerer og har reagert på underforumet. Det er ikke noe nytt. Det er også innlegg om det på Kvinneguiden om at flere er sjokkerte og også bekymret for hvordan brukerne der inne holder på, og har holdt på i åresvis. Dette er liksom ikke noe kun jeg er opptatt av, men de får jo bare holde på det inne. Det stopper vel seg selv en dag, men det som er det største problemet er at et forum har et slikt underforum. Det er jo mulig det vil skje en endring der. Spørsmålet er bare hva som skal til. Jeg har et meget godt råd til deg, rett og slett et svært godt råd, om jeg skal si det selv. Logg av! Logg av sosiale medier, logg av chat- og diskusjonsfora, nettaviser, rosabloggere, altså det meste! Logg av! Og nei, jeg gidder ikke å bruke anonymknappen. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144439685-legg-ned-rampelys-p%C3%A5-kvinneguiden/page/7/#findComment-149949133 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå