Gå til innhold

Legg ned Rampelys på Kvinneguiden.

Anbefalte innlegg

ReneRene skrev (2 timer siden):

Det var ikke det jeg spurte om. Det du svarer er ignorering av at det er hets på Rampelys. Det var det jeg helt tydelig spurte om. 

Nei det er ikke hets  eller hat, at man er uenig i ting andre gjør betyr ikke at det er hets 

Anonymkode: fd757...cbe

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Nei det er ikke hets  eller hat, at man er uenig i ting andre gjør betyr ikke at det er hets 

Hva tenker du om at vi er flere som oppfatter det som skrives på Rampelys som hets? At trådene blir ryddet forholdvis ofte og må ha to moderatorer dag og natt som kun følger med på det forumet? 

ReneRene skrev (13 timer siden):

Det er ikke kritikk. Det er hets om kropp, latterligjøring osv. Kritikk er helt ok, men dette er rett og slett netthat. Har du lest der inne? 

Hva influensere gjør skal ikke resultere i hat og hets. Jeg tror de takler saklig kritikk altså.

Når du kommer med ovenstående påstand, er det du som bringer temaet på bane. Tål at du får svar på ditt eget utsagn, ikke beskyld andre for å gå utenom tema. Uansett vil en diskusjon utvikle seg, det er helt naturlig. 

Anonym bruker skrev (13 timer siden):

De takler særdeles dårlig saklig kritikk.  Saklige kritikere på deres egne kanaler blir blokkert. 

Anonymkode: f54d0...8f2

ReneRene skrev (13 timer siden):

Det er ikke dem jeg snakker om her nå. Forsvarer du netthat?

ReneRene skrev (22 minutter siden):

For å holde temaet i fokus. 

Anonymkode: f54d0...8f2

ReneRene skrev (34 minutter siden):

Hva tenker du om at vi er flere som oppfatter det som skrives på Rampelys som hets? At trådene blir ryddet forholdvis ofte og må ha to moderatorer dag og natt som kun følger med på det forumet? 

Trådene blir ryddet pga brukerdebstt som regel. 

ReneRene skrev (42 minutter siden):

Det er gammel nytt, de har ikke flere moderatorer enn vanlig nå. Hvorfor sprer du misinformasjon? Du hevder også at forumet var stengt i påsken, det er ren løgn. 

Anonymkode: be370...33c

Anonym bruker skrev (59 minutter siden):

Trådene blir ryddet pga brukerdebstt som regel. 

Hva betyr det? Hvem driver med brukerdebatt? De gangene jeg har vært der, så er de som 'kritiserer" temmelig krasse mot dem som sier fra at de går for langt. Da får de mye kritikk da, siden det er det som ryddes ofte? 

Annonse

Anonym bruker skrev (52 minutter siden):

Det er gammel nytt, de har ikke flere moderatorer enn vanlig nå. Hvorfor sprer du misinformasjon? Du hevder også at forumet var stengt i påsken, det er ren løgn. 

Jeg la ut en screenshot av det, og mulig det ble ryddet bort. Når tok "Sol" og "Måne" over modereringen der? De ble jo ansatt til kun å moderere Rampelys. 

ReneRene skrev (3 minutter siden):

Jeg la ut en screenshot av det, og mulig det ble ryddet bort. Når tok "Sol" og "Måne" over modereringen der? De ble jo ansatt til kun å moderere Rampelys. 

Screenshot viste at det var for flere år siden. Du lyver og debatterer uredelig. 

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Fy fader du har for mye fritid. 

Anonymkode: 144fa...1f0

Det tror jeg de på Rampelys har også 🙃 de har jo åpenbart et fulltids prosjekt med å analysere bilder, studere dem til minste detalj, følge med på samarbeidspartnere, hvor mye influensere spiser og trener, hvor ofte de er syke og spekulasjoner rundt det, alternative teorier til årsaker influensere kommer med selv til grunner for ting. Hva slags  familieforhold de har, og hvordan de går, står, smiler og relasjoner til andre. Hva de engasjerer seg i, og hva de burde engasjere seg i. Hvordan de oppdrar hunder, og alle feil de gjør uansett på hvilket område og til hvilken tid. Jeg tror at mange tusen sider om det og dette engasjementet tyder på mer fritidsproblemer enn jeg noensinne kommer til å ha. 

Endret av ReneRene
ReneRene skrev (10 minutter siden):

Nå kommer du med en påstand uten å svare på mine spørsmål. 

Påstand? Nekter du for at bildet du delte ikke var fra i år? 

Jeg vet ikke når moderatorene kom eller dro, jeg kjenner ikke så godt til det forumet. 

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Påstand? Nekter du for at bildet du delte ikke var fra i år? 

Jeg vet ikke når moderatorene kom eller dro, jeg kjenner ikke så godt til det forumet. 

Nei, selvfølgelig nekter jeg ikke for det! Det var bare relevant til tema, og hvorfor de måtte ansette to på fulltid på akkurat Rampelys. 

Annonse

ReneRene skrev (15 minutter siden):

Nei, selvfølgelig nekter jeg ikke for det! Det var bare relevant til tema, og hvorfor de måtte ansette to på fulltid på akkurat Rampelys. 

Hvordan er det relevant for tema hva som skjedde påsken for flere år siden? Og hvordan kan du tro at vi her inne kan svare på hvordan de organiserer moderering på et annet forum? Denne tråden er veldig, veldig merkelig. 

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Hvordan er det relevant for tema hva som skjedde påsken for flere år siden? Og hvordan kan du tro at vi her inne kan svare på hvordan de organiserer moderering på et annet forum? Denne tråden er veldig, veldig merkelig. 

Selvfølgelig er det relevant fordi problemet har vært der i flere år. Nei, dere kan kanskje ikke svare på det? Det kan jeg. Det er fordi det krevde for mye tid av moderatorene å følge med på Rampelys og moderering forøvrig. Det er mye moderering på Rampelys alene. Av åpenbare grunner som påfallende mange ikke innrømmer. 

Endret av ReneRene
ReneRene skrev (3 minutter siden):

Selvfølgelig er det relevant fordi problemet har vært der i flere år. Nei, dere kan kanskje ikke svare på det? Det kan jeg. Det er fordi det krevde for mye tid av moderatorene å følge med på Rampelys og moderering forøvrig. Det er mye moderering på Rampelys alene. Av åpenbare grunner som påfallende mange ikke innrømmer. 

Ikke innrømmer? Skal jeg innrømme at andre er opphengt i en influenser? Dette er det rareste…

ReneRene skrev (1 time siden):

Hva betyr det? Hvem driver med brukerdebatt? De gangene jeg har vært der, så er de som 'kritiserer" temmelig krasse mot dem som sier fra at de går for langt. Da får de mye kritikk da, siden det er det som ryddes ofte? 

De som kommer inn fir å skrive dritt om brukerne. 

ReneRene skrev (46 minutter siden):

Det tror jeg de på Rampelys har også 🙃 de har jo åpenbart et fulltids prosjekt med å analysere bilder, studere dem til minste detalj, følge med på samarbeidspartnere, hvor mye influensere spiser og trener, hvor ofte de er syke og spekulasjoner rundt det, alternative teorier til årsaker influensere kommer med selv til grunner for ting. Hva slags  familieforhold de har, og hvordan de går, står, smiler og relasjoner til andre. Hva de engasjerer seg i, og hva de burde engasjere seg i. Hvordan de oppdrar hunder, og alle feil de gjør uansett på hvilket område og til hvilken tid. Jeg tror at mange tusen sider om det og dette engasjementet tyder på mer fritidsproblemer enn jeg noensinne kommer til å ha. 

Tull!  Du bare spekulerer i vilden sky du. 

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

De som kommer inn fir å skrive dritt om brukerne. 

Det er jo ikke greit. Dritt er aldri greit. Men som jeg ser så vil de jo bare gjøre brukerne mer balanserte og saklige? 

ReneRene skrev (28 minutter siden):

Hva er hensikten med denne tråden? Du klager på brukere av et annet forum og etterspør dokumentasjon av oss? 

Trådene på rampelys handler om ting influensere poster, ergo er det fritt frem å diskutere dem. Hets og hat er aldri greit, men ingenting du har henvist til i denne tråden kommer under den betegnelsen. 

Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Hva er hensikten med denne tråden? Du klager på brukere av et annet forum og etterspør dokumentasjon av oss? 

Trådene på rampelys handler om ting influensere poster, ergo er det fritt frem å diskutere dem. Hets og hat er aldri greit, men ingenting du har henvist til i denne tråden kommer under den betegnelsen. 

"Noen sa noe stygt i 2018, se bare" - trenger du mer bevis enn det? RR googler for deg!

Anonymkode: ee9b2...5de

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...