ReneRene Skrevet 19. april 2023 Forfatter #101 Del Skrevet 19. april 2023 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Hva er hensikten med denne tråden? Du klager på brfureukere av et annet forum og etterspør dokumentasjon av oss? Trådene på rampelys handler om ting influensere poster, ergo er det fritt frem å diskutere dem. Hets og hat er aldri greit, men ingenting du har henvist til i denne tråden kommer under den betegnelsen. Anonymkode: be370...33c Har du lest fire sider av tråden uten å skjønne hva jeg vil med tråden og hensikten med den? Du bør lese HI og ta det derfra. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144439685-legg-ned-rampelys-p%C3%A5-kvinneguiden/page/5/#findComment-149947576 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. april 2023 #102 Del Skrevet 19. april 2023 Jøss. Søk hjelp. Anonymkode: ee9b2...5de Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144439685-legg-ned-rampelys-p%C3%A5-kvinneguiden/page/5/#findComment-149947577 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. april 2023 #103 Del Skrevet 19. april 2023 ReneRene skrev (1 minutt siden): Har du lest fire sider av tråden uten å skjønne hva jeg vil med tråden og hensikten med den? Du bør lese HI og ta det derfra. Jeg har lest, men det er like uforståelig. Ikke nok med at du skal oppdra oss her inne, men du trekker inn andre forum og mener at vi skal stå til ansvar for debatten der også. Og så må jeg si at det er fornøyelig at du mener at de som er aktive i tråder på rampelys ikke har noe liv mens du selv poster tresifrede innlegg på dette forumet på daglig basis. Anonymkode: be370...33c Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144439685-legg-ned-rampelys-p%C3%A5-kvinneguiden/page/5/#findComment-149947578 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. april 2023 #104 Del Skrevet 19. april 2023 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Jeg har lest, men det er like uforståelig. Ikke nok med at du skal oppdra oss her inne, men du trekker inn andre forum og mener at vi skal stå til ansvar for debatten der også. Og så må jeg si at det er fornøyelig at du mener at de som er aktive i tråder på rampelys ikke har noe liv mens du selv poster tresifrede innlegg på dette forumet på daglig basis. Anonymkode: be370...33c 👌👏 Anonymkode: fd757...cbe Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144439685-legg-ned-rampelys-p%C3%A5-kvinneguiden/page/5/#findComment-149947579 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida_22 Skrevet 19. april 2023 #105 Del Skrevet 19. april 2023 12 minutes ago, Anonym bruker said: Hva er hensikten med denne tråden? Du klager på brukere av et annet forum og etterspør dokumentasjon av oss? Trådene på rampelys handler om ting influensere poster, ergo er det fritt frem å diskutere dem. Hets og hat er aldri greit, men ingenting du har henvist til i denne tråden kommer under den betegnelsen. Anonymkode: be370...33c 👏👏👏 Kan du ikke opprette en tråd på kvinneguiden om dette @ReneRene? Så får du nok svarene du ønsker deg. Her gidder jeg ikke skrive mer, da det jeg skriver blir moderert bort. Som handlet om tema, ikke krenket en eneste person og var relevant for debatten 🤷♀️ Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144439685-legg-ned-rampelys-p%C3%A5-kvinneguiden/page/5/#findComment-149947580 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ReneRene Skrevet 19. april 2023 Forfatter #106 Del Skrevet 19. april 2023 (endret) Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Jeg har lest, men det er like uforståelig. Ikke nok med at du skal oppdra oss her inne, men du trekker inn andre forum og mener at vi skal stå til ansvar for debatten der også. Og så må jeg si at det er fornøyelig at du mener at de som er aktive i tråder på rampelys ikke har noe liv mens du selv poster tresifrede innlegg på dette forumet på daglig basis. Anonymkode: be370...33c Jeg har ikke sagt at noen her skal stå til ansvar for hva som skrives der? Jeg har heller ikke sagt at de som skriver der ikke har noe liv. Det jeg responderte på var at jeg hadde fire nye fritid siden jeg kritiserte dem. Da var det helt naturlig å trekke paralleller til deres fritid. Og hva de bruker den til. Endret 19. april 2023 av ReneRene Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144439685-legg-ned-rampelys-p%C3%A5-kvinneguiden/page/5/#findComment-149947583 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ReneRene Skrevet 19. april 2023 Forfatter #107 Del Skrevet 19. april 2023 (endret) Frida_22 skrev (9 minutter siden): 👏👏👏 Kan du ikke opprette en tråd på kvinneguiden om dette @ReneRene? Så får du nok svarene du ønsker deg. Her gidder jeg ikke skrive mer, da det jeg skriver blir moderert bort. Som handlet om tema, ikke krenket en eneste person og var relevant for debatten 🤷♀️ Jeg har ikke bruker på Kvinneguiden. Jeg trenger jo ikke det for å diskutere hva som skrives der. Trodde nok at flere var engasjerte i temaet her, og det hadde jeg jo rett i også. Jeg vil bare belyse og kritisere det jeg er opptatt av her. Og diskutere. Endret 19. april 2023 av ReneRene Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144439685-legg-ned-rampelys-p%C3%A5-kvinneguiden/page/5/#findComment-149947588 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. april 2023 #108 Del Skrevet 19. april 2023 Frida_22 skrev (19 minutter siden): 👏👏👏 Kan du ikke opprette en tråd på kvinneguiden om dette @ReneRene? Så får du nok svarene du ønsker deg. Her gidder jeg ikke skrive mer, da det jeg skriver blir moderert bort. Som handlet om tema, ikke krenket en eneste person og var relevant for debatten 🤷♀️ Sånn er det her Anonymkode: fd757...cbe Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144439685-legg-ned-rampelys-p%C3%A5-kvinneguiden/page/5/#findComment-149947593 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. april 2023 #109 Del Skrevet 19. april 2023 ReneRene skrev (24 minutter siden): Jeg har ikke bruker på Kvinneguiden. Jeg trenger jo ikke det for å diskutere hva som skrives der. Trodde nok at flere var engasjerte i temaet her, og det hadde jeg jo rett i også. Jeg vil bare belyse og kritisere det jeg er opptatt av her. Og diskutere. Du diskuterer ikke. Du forteller oss hva som er riktig = din oppfatning av alt. Anonymkode: be370...33c Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144439685-legg-ned-rampelys-p%C3%A5-kvinneguiden/page/5/#findComment-149947597 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ReneRene Skrevet 19. april 2023 Forfatter #110 Del Skrevet 19. april 2023 Anonym bruker skrev (24 minutter siden): Du diskuterer ikke. Du forteller oss hva som er riktig = din oppfatning av alt. Anonymkode: be370...33c Javel. Det skal jeg ta til etterretning. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144439685-legg-ned-rampelys-p%C3%A5-kvinneguiden/page/5/#findComment-149947607 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. april 2023 #111 Del Skrevet 19. april 2023 ReneRene skrev (9 timer siden): Det er ikke saklig kritikk. Det er veldig langt fra saklig kritikk. Det måtte settes inn ekstra moderatorer på forumet. Det er stenging og sletting av innlegg hele tiden. Vi er da flere som vet det. Det er drøyt å tenke at noen fortjener denne stalkingen. For det er akkurat det det er. Om du sikter til tråden om Caroline Berg Eriksen og Treasure AS så er det sjeldnere den er stengt nå - og hovedgrunnen til det er fordi de som diskuterer i tråden stort sett er saklige. Innimellom kommer det elementer inn som har som hovedfokus å få trådene stengt eller avspore trådene, og da blir trådene stengt for moderering. Det viser at modereringen fungerer. Det at mange av disse uromomentene i trådene har fått slettet sine brukerkontoer viser også at slike usaklige kommentarer IKKE er ønsket, heller ikke av Kvinneguiden. ReneRene skrev (9 timer siden): Det skulle nok vært spørsmålstegn i overskriften hvis det blir misforstått med at noen her "kan gjøre noe med det" her. Netthets er ikke greit, og det er heller ikke greit at et forum har tråder hvor dette skjer hele tiden. Hets mot kvinner er mest utbredt også, så at et forum som kaller seg Kvinneguiden har slike underforum viser manglende ansvar. Det er ikke netthets å påpeke at en influencer velger å presentere innhold som er ortorektisk av natur, thinspo og proana, og at hun i tillegg jukser med bilder og film for å endre eget utseende enormt, uten at dette merkes - heller ikke en gang når det samme gjøres i reklamer uten merking, noe som er ulovlig etter norsk lov. Dette er saklig kritikk av hvordan en bedrift velger å "selge" sitt innhold. Om noen er kvinnefiendtlig så er det influencere som har denne typen profil for sin bedrift. Og styreleder i Treasure AS har jo i årevis vært kjent for sine faktisk kvinnehetsende og kvinnehatende kommentarer, både på nett og i media. At dette blir diskutert er ikke hets, det er å diskutere en svært useriøs bedrift på en saklig måte. I tillegg er det viktig at alt det uakseptable og lovbruddene blir avslørt og dokumentert, slik at det forhåpentligvis kan få stopp på denne bedriftsstrategien som til og med utnytter uskyldige barn. ReneRene skrev (9 timer siden): Det er forfølgelser av personer eller "bedrift" som de kaller det, ingenting annet. Les kommentarer under podcastepisoder- de er der også. Det er stalking på høyeste nivå. Kritikk av influensere er greit det, men det kunne fint vært samlet i en tråd. Hvis det er saklig og et ekte engasjement for hva bransjen representerer. Tråder er på mange tusen sider om enkeltpersoner! Mange tusen sider hvor absolutt alt blir fulgt nøye med på. Kropp, utseendet forøvrig, hva slags forhold de har, om familien deres, og spekulasjoner i den forbindelse. Det er det glade vanvidd sagt rett ut. Nei, det er ikke forfølgelse og det er ikke "stalking på høyeste nivå". Treasure AS og Netfit med Caroline Berg Eriksen og Lars Kristian Eriksen som deres ulike bedriftskanaler er influencerbedrifter som har valgt å leve av - og er avhengig av - at de har følgere som følger dem daglig. Det er dette som er deres hovedbedriftsstrategi! Å følge med på det de gjør er nettopp det de ønsker og det som gjør at de kan leve av å være influencere. Når de da velger å stadig vekk legge ut alt fra lovbrudd til kroppspress, barneeksponering og seksualiserte bilder i salig forening, da må de også forvente at bevisste følgere får med seg dette. Uakseptabel, helsefarlig og til og med stadig ulovlig forretningspraksis bør og skal IKKE ties ihjel, men påpekes inntil bedriften velger å drive på forsvarlig måte etter norsk lov. Det som ER stalking på høyeste nivå, det er det styreleder Lars Kristian Eriksen i flere år har holdt på med på nett, hvor han saumfarer sosiale nettsteder for å så å kontakte privatpersoner som har uttalt seg saklig om det som er bedriftens uakseptable, farlige og tidvis ulovlige praksis. Ikke bare kontakter han dem, han har også kommet med trusler mot unge personer på nett. Det som ER stalking på høyeste nivå, det var det styreleder i Treasure AS, Lars Kristian Eriksen, gjorde sommeren 2022 da han valgte å oppsøke, forfølge og trakassere en kvinne og utføre hærverk på den uskyldige kvinnens bil (kun fordi hun på et annet firmas facebookside hadde gitt en saklig tilbakemelding til det firmaet). DET er stalking, begått av styreleder i bedriften! Det er ulovlig og kriminell stalking - som også styreleder i Treasure AS, Lars Kristian Eriksen, selv tilstod til politiet og derfor også fikk en tilståelsesdom for, som innebar at han også ble dømt til å betale en bot og erstatning til kvinnen. For de som ikke har fått med seg dette - sjekk ut instagramkanalen til fruJohansen, seks episoder hvor hun forklarer hele saken etter å ha sett alle dokumenter i saken. Anonymkode: 31f01...38a Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144439685-legg-ned-rampelys-p%C3%A5-kvinneguiden/page/5/#findComment-149947613 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ReneRene Skrevet 19. april 2023 Forfatter #112 Del Skrevet 19. april 2023 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Om du sikter til tråden om Caroline Berg Eriksen og Treasure AS så er det sjeldnere den er stengt nå - og hovedgrunnen til det er fordi de som diskuterer i tråden stort sett er saklige. Innimellom kommer det elementer inn som har som hovedfokus å få trådene stengt eller avspore trådene, og da blir trådene stengt for moderering. Det viser at modereringen fungerer. Det at mange av disse uromomentene i trådene har fått slettet sine brukerkontoer viser også at slike usaklige kommentarer IKKE er ønsket, heller ikke av Kvinneguiden. Det er ikke netthets å påpeke at en influencer velger å presentere innhold som er ortorektisk av natur, thinspo og proana, og at hun i tillegg jukser med bilder og film for å endre eget utseende enormt, uten at dette merkes - heller ikke en gang når det samme gjøres i reklamer uten merking, noe som er ulovlig etter norsk lov. Dette er saklig kritikk av hvordan en bedrift velger å "selge" sitt innhold. Om noen er kvinnefiendtlig så er det influencere som har denne typen profil for sin bedrift. Og styreleder i Treasure AS har jo i årevis vært kjent for sine faktisk kvinnehetsende og kvinnehatende kommentarer, både på nett og i media. At dette blir diskutert er ikke hets, det er å diskutere en svært useriøs bedrift på en saklig måte. I tillegg er det viktig at alt det uakseptable og lovbruddene blir avslørt og dokumentert, slik at det forhåpentligvis kan få stopp på denne bedriftsstrategien som til og med utnytter uskyldige barn. Nei, det er ikke forfølgelse og det er ikke "stalking på høyeste nivå". Treasure AS og Netfit med Caroline Berg Eriksen og Lars Kristian Eriksen som deres ulike bedriftskanaler er influencerbedrifter som har valgt å leve av - og er avhengig av - at de har følgere som følger dem daglig. Det er dette som er deres hovedbedriftsstrategi! Å følge med på det de gjør er nettopp det de ønsker og det som gjør at de kan leve av å være influencere. Når de da velger å stadig vekk legge ut alt fra lovbrudd til kroppspress, barneeksponering og seksualiserte bilder i salig forening, da må de også forvente at bevisste følgere får med seg dette. Uakseptabel, helsefarlig og til og med stadig ulovlig forretningspraksis bør og skal IKKE ties ihjel, men påpekes inntil bedriften velger å drive på forsvarlig måte etter norsk lov. Det som ER stalking på høyeste nivå, det er det styreleder Lars Kristian Eriksen i flere år har holdt på med på nett, hvor han saumfarer sosiale nettsteder for å så å kontakte privatpersoner som har uttalt seg saklig om det som er bedriftens uakseptable, farlige og tidvis ulovlige praksis. Ikke bare kontakter han dem, han har også kommet med trusler mot unge personer på nett. Det som ER stalking på høyeste nivå, det var det styreleder i Treasure AS, Lars Kristian Eriksen, gjorde sommeren 2022 da han valgte å oppsøke, forfølge og trakassere en kvinne og utføre hærverk på den uskyldige kvinnens bil (kun fordi hun på et annet firmas facebookside hadde gitt en saklig tilbakemelding til det firmaet). DET er stalking, begått av styreleder i bedriften! Det er ulovlig og kriminell stalking - som også styreleder i Treasure AS, Lars Kristian Eriksen, selv tilstod til politiet og derfor også fikk en tilståelsesdom for, som innebar at han også ble dømt til å betale en bot og erstatning til kvinnen. For de som ikke har fått med seg dette - sjekk ut instagramkanalen til fruJohansen, seks episoder hvor hun forklarer hele saken etter å ha sett alle dokumenter i saken. Anonymkode: 31f01...38a Alt jeg ser er ansvarsfraskrivelse og å unnskylde fordi Caroline og bedriften irriterer. Jeg får bare igjen inntrykk av at det er legitimt å latterligjøring og hetse fordi de er irriterende eller er mislikt. Det bunner ned i det. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144439685-legg-ned-rampelys-p%C3%A5-kvinneguiden/page/5/#findComment-149947614 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. april 2023 #113 Del Skrevet 19. april 2023 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Om du sikter til tråden om Caroline Berg Eriksen og Treasure AS så er det sjeldnere den er stengt nå - og hovedgrunnen til det er fordi de som diskuterer i tråden stort sett er saklige. Innimellom kommer det elementer inn som har som hovedfokus å få trådene stengt eller avspore trådene, og da blir trådene stengt for moderering. Det viser at modereringen fungerer. Det at mange av disse uromomentene i trådene har fått slettet sine brukerkontoer viser også at slike usaklige kommentarer IKKE er ønsket, heller ikke av Kvinneguiden. Det er ikke netthets å påpeke at en influencer velger å presentere innhold som er ortorektisk av natur, thinspo og proana, og at hun i tillegg jukser med bilder og film for å endre eget utseende enormt, uten at dette merkes - heller ikke en gang når det samme gjøres i reklamer uten merking, noe som er ulovlig etter norsk lov. Dette er saklig kritikk av hvordan en bedrift velger å "selge" sitt innhold. Om noen er kvinnefiendtlig så er det influencere som har denne typen profil for sin bedrift. Og styreleder i Treasure AS har jo i årevis vært kjent for sine faktisk kvinnehetsende og kvinnehatende kommentarer, både på nett og i media. At dette blir diskutert er ikke hets, det er å diskutere en svært useriøs bedrift på en saklig måte. I tillegg er det viktig at alt det uakseptable og lovbruddene blir avslørt og dokumentert, slik at det forhåpentligvis kan få stopp på denne bedriftsstrategien som til og med utnytter uskyldige barn. Nei, det er ikke forfølgelse og det er ikke "stalking på høyeste nivå". Treasure AS og Netfit med Caroline Berg Eriksen og Lars Kristian Eriksen som deres ulike bedriftskanaler er influencerbedrifter som har valgt å leve av - og er avhengig av - at de har følgere som følger dem daglig. Det er dette som er deres hovedbedriftsstrategi! Å følge med på det de gjør er nettopp det de ønsker og det som gjør at de kan leve av å være influencere. Når de da velger å stadig vekk legge ut alt fra lovbrudd til kroppspress, barneeksponering og seksualiserte bilder i salig forening, da må de også forvente at bevisste følgere får med seg dette. Uakseptabel, helsefarlig og til og med stadig ulovlig forretningspraksis bør og skal IKKE ties ihjel, men påpekes inntil bedriften velger å drive på forsvarlig måte etter norsk lov. Det som ER stalking på høyeste nivå, det er det styreleder Lars Kristian Eriksen i flere år har holdt på med på nett, hvor han saumfarer sosiale nettsteder for å så å kontakte privatpersoner som har uttalt seg saklig om det som er bedriftens uakseptable, farlige og tidvis ulovlige praksis. Ikke bare kontakter han dem, han har også kommet med trusler mot unge personer på nett. Det som ER stalking på høyeste nivå, det var det styreleder i Treasure AS, Lars Kristian Eriksen, gjorde sommeren 2022 da han valgte å oppsøke, forfølge og trakassere en kvinne og utføre hærverk på den uskyldige kvinnens bil (kun fordi hun på et annet firmas facebookside hadde gitt en saklig tilbakemelding til det firmaet). DET er stalking, begått av styreleder i bedriften! Det er ulovlig og kriminell stalking - som også styreleder i Treasure AS, Lars Kristian Eriksen, selv tilstod til politiet og derfor også fikk en tilståelsesdom for, som innebar at han også ble dømt til å betale en bot og erstatning til kvinnen. For de som ikke har fått med seg dette - sjekk ut instagramkanalen til fruJohansen, seks episoder hvor hun forklarer hele saken etter å ha sett alle dokumenter i saken. Anonymkode: 31f01...38a Godt innlegg Anonymkode: fd757...cbe Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144439685-legg-ned-rampelys-p%C3%A5-kvinneguiden/page/5/#findComment-149947616 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. april 2023 #114 Del Skrevet 19. april 2023 ReneRene skrev (1 minutt siden): Alt jeg ser er ansvarsfraskrivelse og å unnskylde fordi Caroline og bedriften irriterer. Jeg får bare igjen inntrykk av at det er legitimt å latterligjøring og hetse fordi de er irriterende eller er mislikt. Det bunner ned i det. Du vil jo ikke høre på hva folk sier 🙄 hvorfor lage denne tråden d… Anonymkode: fd757...cbe Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144439685-legg-ned-rampelys-p%C3%A5-kvinneguiden/page/5/#findComment-149947617 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ReneRene Skrevet 19. april 2023 Forfatter #115 Del Skrevet 19. april 2023 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Du vil jo ikke høre på hva folk sier 🙄 hvorfor lage denne tråden d… Anonymkode: fd757...cbe Jeg vil ikke høre på unnskyldninger og ansvarsfraskrivelse. Nei. Det vil jeg ikke. Det er de som er enige med meg her. Mange andre er også det. Så nei, det handler ikke om hva "folk sier' Det handler om at jeg ikke godtar disse utfluktene hele tiden for å unnskylde hets. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144439685-legg-ned-rampelys-p%C3%A5-kvinneguiden/page/5/#findComment-149947618 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. april 2023 #116 Del Skrevet 19. april 2023 ReneRene skrev (9 timer siden): Har de lagt ut om familieforhold? Har de sagt noe om hvilket forhold det er mellom dem? Det spekuleres og menes det noe om veldig ofte. De legger ut bilder av div, og de på Rampelys spekulerer vilt. Gang på gang. Det spekuleres og latterligjøres. Hele tiden. De gjør selv familieforhold til en del av sitt innhold på bedriftskanalene - selv om eget sexliv har CBE delt. Jeg gjentar, spekulasjoner er ikke ønsket eller lov i de trådene på kg, og alle seriøse debattanter i trådene minner stadig om dette og rapporterer spekulative kommentarer som så blir slettet av moderatorene. Det å kommenter saklig det bedriften gjør, det er ikke latterliggjøring, selv om det bedriften legger ut altfor ofte dessverre ER latterlig. Det er f.eks. ikke latterliggjøring å vise til at bedriftseier er mer opptatt av å rette fokus mot egen kropp i seksualiserte stillinger enn å vise yogaøvelser korrekt - og dette kommer fra en som enda ikke har tatt eksamen i et fire samlings kurs over tre måneder som uansett ikke oppfyller kravene til sertifisering til å bli yogalærere, selv om kursarrangør The Shala gir alle på kurset sertifisering. De som har betalt for dette kurset, også CBE, burde gå til sak mot kursarrangør fordi de ikke får nok undervisning til å oppfylle kravene til sertifiseringen. Men ooops, den useriøse bedriftseieren, CBE, som skal bli "yogalærer" med for lite undervisning, hun hadde jo et betalt samarbeid med den useriøse kursarrangør for å reklamere for kurset som ikke gir de betalende deltakerne det de har betalt for... Og atter en gang, det er ikke tusenvis at sider med spekulasjoner og latterliggjøring og hets av privatpersoner eller bedriften. Slikt er ikke ønsket i tråden, det rapporteres av brukerne i tråden OG det modereres bort av moderatorene der. Det som da står igjen er noen tusen sider som er skrevet over noen år, som er dokumentasjon av bedriftens virke og saklig kritikk av bedriftens innhold, samt utallige linker til seriøse kilder som viser og dokumenterer hvor skadelig slik bedriftsvirksomhet er for andre og sårbare grupper, inkl. barn. At det er vanskelig for bedriften å svelge, det forstår jeg, men eierne velger jo selv å fortsette både med massiv og uforsvarlig eksponering av egne barn (som nå kommenteres av voksne, mannlige følgere av bedriften med hjerter og flammeemojier!). Når bedriftseierne velger å leve på å drive sine bedrifter på en så uforsvarlig og useriøs måte, da må de forvente at de får kritikk, både på offentlige forum og i offentlige medier. For det har heller ikke vært få ganger media har skrevet om bedriftens løgner, lovbrudd, uakseptabel barneeksponering og annet skadelig innhold. Og slik vil det fortsette så lenge dette er måten eierne fortsetter å drive bedriftene sine på denne måten. Anonymkode: 31f01...38a Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144439685-legg-ned-rampelys-p%C3%A5-kvinneguiden/page/5/#findComment-149947619 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. april 2023 #117 Del Skrevet 19. april 2023 ReneRene skrev (5 timer siden): Hva tenker du om at vi er flere som oppfatter det som skrives på Rampelys som hets? At trådene blir ryddet forholdvis ofte og må ha to moderatorer dag og natt som kun følger med på det forumet? Nå overdriver du, det var en kort periode slik. De aller fleste som var usaklig ble luket bort av nettopp god moderering. Nå er det langt sjeldnere tråden stenges for moderering, og nesten uten unntak er det når det kommer inn brukere som hevder det samme som deg, som starter en metadebatt av saklige kritikere og kommer med falske påstander om disse og det som skrives i tråden. Hets og latterliggjøring er ikke ønsket av alle de seriøse deltakerne i tråden, det minnes stadig om å holde debatten saklig og uakseptable innlegg i tråden blir rapportert av mange og moderert bort. Hvorfor nekter du å forholde deg til fakta om tråden om CBE på Rampelys på KG? Anonymkode: 31f01...38a Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144439685-legg-ned-rampelys-p%C3%A5-kvinneguiden/page/5/#findComment-149947623 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ReneRene Skrevet 19. april 2023 Forfatter #118 Del Skrevet 19. april 2023 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Nå overdriver du, det var en kort periode slik. De aller fleste som var usaklig ble luket bort av nettopp god moderering. Nå er det langt sjeldnere tråden stenges for moderering, og nesten uten unntak er det når det kommer inn brukere som hevder det samme som deg, som starter en metadebatt av saklige kritikere og kommer med falske påstander om disse og det som skrives i tråden. Hets og latterliggjøring er ikke ønsket av alle de seriøse deltakerne i tråden, det minnes stadig om å holde debatten saklig og uakseptable innlegg i tråden blir rapportert av mange og moderert bort. Hvorfor nekter du å forholde deg til fakta om tråden om CBE på Rampelys på KG? Anonymkode: 31f01...38a Det kommer inn brukere som hevder det samme som meg. Ja. Tar vi helt feil vi da? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144439685-legg-ned-rampelys-p%C3%A5-kvinneguiden/page/5/#findComment-149947624 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. april 2023 #119 Del Skrevet 19. april 2023 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Nei du driver bare med jug. Pinlig Anonymkode: fd757...cbe Faktisk ganske likt bedriftsstrategien til bedriftseierne hun stadig forsvarer. Både det RR gjør og det bedriften gjør er pinlig. Anonymkode: 31f01...38a Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144439685-legg-ned-rampelys-p%C3%A5-kvinneguiden/page/5/#findComment-149947625 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. april 2023 #120 Del Skrevet 19. april 2023 ReneRene skrev (22 minutter siden): Alt jeg ser er ansvarsfraskrivelse og å unnskylde fordi Caroline og bedriften irriterer. Jeg får bare igjen inntrykk av at det er legitimt å latterligjøring og hetse fordi de er irriterende eller er mislikt. Det bunner ned i det. Er det inntrykket ditt forstår du ikke det som skrives. Skal forsøke å korte det ned. Privatpersonene som står bak bedriften og deres privatliv er helt uinteressant. Det som er interessant, det er at bedriftseiere av en millionbedrift velger å drive på en så useriøs måte at de setter andre, inkl. egne barn i stor risiko, og at bedriftseierne stadig fronter helseskadelig innhold OG i tillegg blander dette med stadige brudd på norsk lov bedriften - som alle andre bedrifter i landet - er pliktig å følge. Å saklig kritisere det som er reelt og berettiget kritikkverdig, det har ingenting med hverken hets, hat eller latterliggjøring å gjøre! At DU ikke forstår det, det endrer ikke faktum, nemlig at saklig berettiget kritikk bare er akkurat det - saklig og berettiget kritikk. At omfanget av kritikken er så stor, der er ene og alene fordi bedriftseierne bevisst velger å gjøre så enormt mye kritikkverdig, uakseptabelt og til og med ulovlig, på så mange felter. Anonymkode: 31f01...38a Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144439685-legg-ned-rampelys-p%C3%A5-kvinneguiden/page/5/#findComment-149947627 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. april 2023 #121 Del Skrevet 19. april 2023 Anonym bruker skrev (27 minutter siden): Godt innlegg Anonymkode: fd757...cbe Takk - litt morsomt at din anonymkode slutter på "cbe" Anonymkode: 31f01...38a Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144439685-legg-ned-rampelys-p%C3%A5-kvinneguiden/page/5/#findComment-149947628 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. april 2023 #122 Del Skrevet 19. april 2023 ReneRene skrev (2 timer siden): Jeg vil ikke høre på unnskyldninger og ansvarsfraskrivelse. Nei. Det vil jeg ikke. Det er de som er enige med meg her. Mange andre er også det. Så nei, det handler ikke om hva "folk sier' Det handler om at jeg ikke godtar disse utfluktene hele tiden for å unnskylde hets. Mange er ikke enige også, sånn for å si det. Å nok en gang, hva med herr Eriksen? Anonymkode: fd757...cbe Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144439685-legg-ned-rampelys-p%C3%A5-kvinneguiden/page/5/#findComment-149947664 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. april 2023 #123 Del Skrevet 19. april 2023 Anonym bruker skrev (1 time siden): Nå overdriver du, det var en kort periode slik. De aller fleste som var usaklig ble luket bort av nettopp god moderering. Nå er det langt sjeldnere tråden stenges for moderering, og nesten uten unntak er det når det kommer inn brukere som hevder det samme som deg, som starter en metadebatt av saklige kritikere og kommer med falske påstander om disse og det som skrives i tråden. Hets og latterliggjøring er ikke ønsket av alle de seriøse deltakerne i tråden, det minnes stadig om å holde debatten saklig og uakseptable innlegg i tråden blir rapportert av mange og moderert bort. Hvorfor nekter du å forholde deg til fakta om tråden om CBE på Rampelys på KG? Anonymkode: 31f01...38a For da kan hun jo ikke støtte CBE Anonymkode: fd757...cbe Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144439685-legg-ned-rampelys-p%C3%A5-kvinneguiden/page/5/#findComment-149947665 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. april 2023 #124 Del Skrevet 19. april 2023 Anonym bruker skrev (1 time siden): Faktisk ganske likt bedriftsstrategien til bedriftseierne hun stadig forsvarer. Både det RR gjør og det bedriften gjør er pinlig. Anonymkode: 31f01...38a Enig Anonymkode: fd757...cbe Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144439685-legg-ned-rampelys-p%C3%A5-kvinneguiden/page/5/#findComment-149947667 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. april 2023 #125 Del Skrevet 19. april 2023 Anonym bruker skrev (1 time siden): Takk - litt morsomt at din anonymkode slutter på "cbe" Anonymkode: 31f01...38a 😂 Anonymkode: fd757...cbe Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144439685-legg-ned-rampelys-p%C3%A5-kvinneguiden/page/5/#findComment-149947668 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå