Gå til innhold

Sende melding til kollega for å høre om hun vil gå en tur eller noe?

Anbefalte innlegg

Vi jobber turnus men er på ulike arbeidsteam og møtes derfor sjelden på samme vakt. Vi er begge nye i jobben og den ene vakten vi hadde sammen fant vi veldig tonen. 
Ser at det er flere uker til neste gang vi jobber sammen men vi har jo begge fri en del på dagtid og jeg kunne gjerne tenkt meg å blitt bedre kjent med henne. Vet hun også liker å gå turer og finne på ting.

Blir det veldig kleint å sende henne en melding om hun har lyst å gå en tur en dag vi begge har fri? Hvordan hadde du reagert på en sånn melding fra en ny kollega? 

Anonymkode: 8103b...aa3

Fortsetter under...

Jeg tenker at det er bedre å spørre enn å la være. Tenk hvis hun si ja. 🤩

Det er jo bare koselig å få en slik melding, så kjør på. 😊😊👏👏

Anonymkode: 20087...588

Annonse

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Er du mann?

Anonymkode: 1370f...ba7

Takk for svar alle sammen; og kjekt å se at dere hadde blitt glad for en slik melding😊

Og nei, jeg er ikke mann og det er heller ikke kollegaen min; jeg ønsker rett og slett å bli bedre kjent med henne for jeg syns hun var så lett å prate med😊

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Takk for svar alle sammen; og kjekt å se at dere hadde blitt glad for en slik melding😊

Og nei, jeg er ikke mann og det er heller ikke kollegaen min; jeg ønsker rett og slett å bli bedre kjent med henne for jeg syns hun var så lett å prate med😊

Da er sjansen stor for at hun også hadde det hyggelig og jeg syns absolutt at du skal forslå å møtes. 

Annonse

Dessuten - en liten tur i nærliggende park, turområde, skog eller hva du nå tenker, er lavterskel, som ikke krever særlig turutstyr, penger, eller veldige forhåpninger om gjentakelse. Jeg hadde blitt veldig glad om en kollega av meg hadde invitert. 

Anonymkode: 0f4dd...cf4

Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Feil å si at det er hyggelig for alt bunner jo i hvem det er og om man liker personen. 

Anonymkode: 0a40f...69d

Hæ? 

Anonymkode: 20087...588

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...