Gå til innhold

Har dere en jobb hvor dere også er sosiale eller er dere mye alene på jobb?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg sitter i åpent landskap så er en del interaksjon med kollegaer rundt meg. Både faglig og sosialt. I tillegg jobber jeg med andre kontor over Teams. Selve arbeidsoppgavene utfører jeg oftest alene, men vi diskuterer ulike løsninger og resultater. Vi spiser alltid lunsj sammen. Tar en kaffe sammen innimellom i arbeidstiden. Ikke veldig ofte vi møtes utenfor jobb,men det skjer. Veldig hyggelig og sosialt kontor.

Anonymkode: 811d7...ebc

Jeg er mye sammen med kollegene når jeg er på jobb - det mange møter, sparring og samarbeid, i tillegg til skravling i lunsjen. Utenom jobb er vi sosiale på julebord pg et par ganger til å året. 

Jeg har en jobb der jeg forholder meg til mennesker gjennom hele arbeidsdagen. Det foregår også en god del sosialt utenfor arbeidstid, men jeg deltar ikke spesielt ofte på det. Kollegaene mine er topp! 

Annonse

Jeg har en jobb hvor jeg er helt avhengig av dyktige og veldig samkjørte kollegaer. Heldigvis har jeg en fantastisk personalgruppe, som trives sammen både på og utenfor jobb. 

Anonymkode: ba375...810

Jeg jobber tett med mange kollegaer, nå som høysesongen snart er over blir vi nok ikke så mange før sesongen begynner å bygge seg opp igjen. Har ikke jobbet der så lenge at jeg vet hvordan det blir akkurat nå, jeg vet ikke hvor mange vi blir igjen om to uker. Men noen blir vi ihvertfall. (Mest sosengarbeid hos oss) 

Har ett urolig bra arbeidsmiljø på jobb. Stortrives. Gikk fra en jobb med dårlig arbeidsmiøjø så det var nesten som å komme til himmelen. Jeg har ikke vært den som har blitt mye med på ting etter jobben, men her har jeg det og kommer til å gjøre det igjen. 

Vi sammarbeider egentlig ikke så mye, men det blir endel sammarbeid. Ingen som konkurerer om å være best, men vi gjør hverandre gode så det vi sender ut døra er noe vi kan være stolte over. 

Anonymkode: 3f7ea...475

Er dagmamma for ett barn på 9 mnder å er trøtt gjerne en time etter jeg er kommet å sover ofte 3 timer. Jeg jobber bare 5 timer per dag så blir så liten tid at vi aldri går i åpen barnehage eller noe. Så har ikke kontakt med noen andre på jobb.

Anonymkode: fbd87...683

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...