Gå til innhold

Hadde du sluttet å jobbe om du vant penger?

Anbefalte innlegg

Trives du i jobben din? Gleder du deg til å dra på jobb, eller skulle du ønske helger og ferier var lengre? 

Hvis du vant nok penger til å ikke trenge jobbe, hadde du sluttet å jobbe da? Eller er jobben noe du liker og ikke vil være foruten? Isåfall, hva jobber du med? 

Anonymkode: a9afb...f58

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (28 minutter siden):

Trives du i jobben din? Gleder du deg til å dra på jobb, eller skulle du ønske helger og ferier var lengre? 

Hvis du vant nok penger til å ikke trenge jobbe, hadde du sluttet å jobbe da? Eller er jobben noe du liker og ikke vil være foruten? Isåfall, hva jobber du med? 

Hadde sluttet på flekken! Det er ikke det at jobben min er jævlig, men det er jo bedre å være hjemme, eller finne på noe jeg heller vil gjøre. Er 42 år, så hadde vært godt å vinne i lotto nå. 

Anonymkode: 47e1a...c2b

Annonse

Jeg trives på jobb selv om det vel er en overdrivelse å si at jeg gleder meg når alarmen ringer 06.15. Det er viktig for meg å ha det sosiale på jobb, men om jeg vant nok til å leve ubekymret uten jobb hadde jeg nok sagt opp. Da ville jeg brukt tiden min på ting som gir meg mer enn det jeg gjør nå. Men å gå hjemme uten noen oppgaver hadde ikke vært bra for meg, jeg trenger struktur i hverdagen. Ellers blir jeg lat og giddesløs. 

Anonym bruker skrev (51 minutter siden):

Hadde sluttet på flekken! Det er ikke det at jobben min er jævlig, men det er jo bedre å være hjemme, eller finne på noe jeg heller vil gjøre. Er 42 år, så hadde vært godt å vinne i lotto nå. 

Anonymkode: 47e1a...c2b

Samme her 😅

Anonymkode: 5d947...033

Annonse

Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Nei, jeg trives med å jobbe! Men hadde vurdert å ta noen uker ekstra ferie/ulønnet permisjon i forbindelse med lange utenlandsferier. 

Anonymkode: f427f...456

Dette! Selv om jeg trives med å jobbe hadde det vært deilig med mer ferie. Så jeg hadde tatt ut mer ulønnet ferie per år, ikke bare i forbindele med utenlandsferier, men også for å slappe av hjemme. 

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Hadde ikke sluttet

Anonymkode: eeb15...fbb

Nei, jeg hadde ikke sluttet å jobbe, trives altfor godt i jobben til det. Men jeg har ikke full stilling og jobber nå så mye ekstra jeg kan, så jeg hadde kanskje holdt meg til bare min stilling eller sagt nei litt oftere. Men ofte er det mye interessant når jeg jobber ekstra, så jeg vet ikke...  

Anonymkode: d1688...984

Jeg tenker som amandine. Jobben min er en stor del av den jeg er, jeg er ganske flink også, og liker den godt. Ville ikke slutta. Hadde ikke gått ned i stilling heller, for det ville gjort det vanskelig å gjøre den jobben jeg har godt nok. 

Tja, vet faktisk ikke. Jeg trives på jobb, og som de foregående er jobb viktig for hvem jeg er. Men samtidig skulle jeg gjerne hatt mer tid til familien. Så jeg hadde nok enten gått litt ned i stilling, eller jobbet som frivillig. Noe måtte jeg hatt å gjøre hvertfall, noe utenom hus og hjem.

Kunne tenkt meg å være turvenn for eldre her i kommunen, våkevakt, eller stått i kafeen for rusmisbrukere. Hadde nok evt meldt meg til noe slikt.

For ett år siden hadde jeg slutta på dagen. Idag hadde jeg ikke slutta, men hadde nok latt ande komme litt forran meg i køen når det er stille perioder på jobb. Da hadde jeg jo kunnet gjøre mye annet gøy. Stortrives der jeg jobber nå og hadde nok savnet det miljøet der. Det er sikkert en kjempe kjedelig jobb, men jeg stortrives så ekstremt. 

Anonymkode: 0ffd4...c23

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...