Gå til innhold

Må dette været vare evig!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jobber fra terrassen i dag. Sol, kaffe og fuglekvitter til arbeidsdagen. Blir ikke bedre og endelig er våren her. Flere som er ute så mye som mulig nå? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
mamma til adhd gutt<3 skrev (12 minutter siden):

Jobber fra terrassen i dag. Sol, kaffe og fuglekvitter til arbeidsdagen. Blir ikke bedre og endelig er våren her. Flere som er ute så mye som mulig nå? 

Har hjemmekontor i dag, men blir for mye skinn i skjermen dersom jeg hadde sittet ut så det får jeg dessverre ikke gjort.
Men når det er sagt, det fine med hjemmekontor er at da slippen man reiseveien slik at man blir ferdig tidligere og kan gå seg en lang tur før man skal hente barn og lage middag :)

Anonymkode: d3392...208

Skrevet

Nydelig 🌞 Er på jobb, men tidlig hjem i dag og fri i morgen. Så skal nyte 🌞

Anonymkode: f7eb8...d63

Skrevet

Ja, elsker dette været. Har avspasering fra jobb, vasker sengeklær, lufter dyner og madrasser og tar vårrengjøring i hagestua. Nytelse.

Skrevet

Tror hagen hadde blitt ganske kjip i sommer om vi ikke fikk litt regn innimellom ;)

Men enig er jeg, koser meg ute nå. Jeg som ikke er så glad i ekstrem varme synes det er fantastisk nå, akkurat passe varmt, fuglene kvittrer, hvitveisen blomstrer osv. Litt mer grønnfarge på trærne, elsker den lysegrønne fargen på nysprunget løv, så blir det perfekt.

Så kan det regne litt om natten så naturen får litt vann også.

Anonymkode: 3dd36...c89

Skrevet

Jeg og! (Ikke helt bokstavelig, da,) 

Er på jobb, men har spist lunsj ute og gleder meg til å komme hjem og ta tak i hagen.

Skrevet

Deilig for en periode, men vi trenger regn også.

Anonymkode: 7bea5...766

Skrevet

Leste nettopp at det kan bli snø i Oslo til uka. Det går jeg ikke med på!!

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Har hjemmekontor i dag, men blir for mye skinn i skjermen dersom jeg hadde sittet ut så det får jeg dessverre ikke gjort.
Men når det er sagt, det fine med hjemmekontor er at da slippen man reiseveien slik at man blir ferdig tidligere og kan gå seg en lang tur før man skal hente barn og lage middag :)

Anonymkode: d3392...208

Hett tips! Disse "kassene" fra ikea som passer inni kallaxhyllene (de i stoff) de kan man putte pc'n inni (med forbehold om at den ikke er for stor!) og da kan man jobbe ute uten skinn i skjermen! :)

Anonymkode: 50693...a3f

Skrevet
tante grusom master of law skrev (3 timer siden):

Leste nettopp at det kan bli snø i Oslo til uka. Det går jeg ikke med på!!

DET nekter jeg rett og slett å forholde meg til. I dag har jeg vasket alle de varme genserne mine og de pakker jeg bort i morgen🤪.

Skrevet

Fortsatt mye snø og er meldt minus 11/12, og mer snø, til helga. Fortsatt mye vinter igjen❄️☺️

Anonymkode: 1c419...6d7

Skrevet

Det er bare jeg som har tilgang til loftet her, og det oppe er det en dør ut. I helgen lagde vi en platting utenfor døren med tillatelse fra eier,så jeg har min egen takterasse nå. Med utsikt over både byen og fjorden litt lenger ut. Fullt overblikk, og ikke noe innsyn. Trær mot bakgården nede, men kan snikkikke ned når jeg vil. Perfekt plass! 

Skrevet

Nei - ikke for evig! Der kan bare til ca. 15. september. Så vil jeg ha høst og vinter igjen, og etterhvert vår og sommer. Elsker alle fire årstider 😀

Anonymkode: d88de...e19

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...