Anonym bruker Skrevet 17. april 2023 #1 Skrevet 17. april 2023 Ja, tar sikkert kontakt med lege men trenger å høre nå ikveld om noen har vært borti dette da jeg kjenner nå jeg blir redd. Etter dusjing oppdaget jeg i det ene brystet noe som kjennes som en åreknute på innsiden, altså ingen kul men noe som kan minne om en åreknute som strekker seg noen centimeter. Noen som har vært bort i dette og vet hva dette kan være og om det er grunn til å tenke fare fare. Anonymkode: f7e22...8f3
Anonym bruker Skrevet 17. april 2023 #2 Skrevet 17. april 2023 Kom på at jeg hadde en treningsøkt igår hvor jeg trente bryst/ overkropp, kan det være så enkelt at det kan komme av det. Er ellers en som er disponibel for åreknuter. Har operert flere ganger åreknuter i leggene. Anonymkode: f7e22...8f3
Anonym bruker Skrevet 18. april 2023 #5 Skrevet 18. april 2023 Pust med magen, ring legen. Lykke til. ❤️ Anonymkode: dc220...dee
Anonym bruker Skrevet 18. april 2023 #6 Skrevet 18. april 2023 Kan man få åreknute i bryst?? Anonymkode: 97033...bde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå