Gå til innhold

Alkohol er livsnødvendig og uunnværlig!!!

Anbefalte innlegg

ReneRene skrev (9 timer siden):

Akkurat alkoholikere syns jeg syns på. Mest dem som ikke har mulighet til å hamstre. De med god økonomi burde gå på polet isteden. Syke mennesker ler jeg ikke av. 

Absolutt! Det er jo "mannen i gata" som klager og sutrer til avisene. Men det er ikke de som lider når disse tingene skjer. Jeg er avhengig av pepsi max, men jeg _kan_ klare meg uten. Jeg blir ikke syk hvis jeg ikke får det (annet enn vondt i hodet!) 

Anonymkode: 31adc...4e5

Fortsetter under...

ReneRene skrev (10 timer siden):

Akkurat alkoholikere syns jeg syns på. Mest dem som ikke har mulighet til å hamstre. De med god økonomi burde gå på polet isteden. Syke mennesker ler jeg ikke av. 

Nå er det bare Hansa og Ringnes som er i streik, noe som gjør denne hamstringen enda merkeligere.
Man kan kjøpe annen type øl også.
Jeg slår et slag for Haand bryggerier :)

Anonymkode: 97e8a...caa

Anonym bruker skrev (18 minutter siden):

Nå er det bare Hansa og Ringnes som er i streik, noe som gjør denne hamstringen enda merkeligere.
Man kan kjøpe annen type øl også.
Jeg slår et slag for Haand bryggerier :)

Ja, men jeg vet ikke om alle slag er til salgs alle steder? Jeg vet ikke så mye om bryggerier, kjenner vel bare til Ringnes og Hansa tror jeg. 

ReneRene skrev (11 minutter siden):

Ja, men jeg vet ikke om alle slag er til salgs alle steder? Jeg vet ikke så mye om bryggerier, kjenner vel bare til Ringnes og Hansa tror jeg. 

Jeg har reist veldig mye rundt i Norge, både privat og med jobben.
Har enda til gode å finne en butikk som bare har Hansa og Ringnes.
Det at man ikke legger merke til de andre merkene er noe annet.
For eksempel så er det et annet stort bryggeri her i Norge som heter Mack, produseres i Tromsø, men er tilgjengelig i hele Norge, Aass er også veldig store

Annonse

Anonym bruker skrev (22 timer siden):

Jeg har reist veldig mye rundt i Norge, både privat og med jobben.
Har enda til gode å finne en butikk som bare har Hansa og Ringnes.
Det at man ikke legger merke til de andre merkene er noe annet.
For eksempel så er det et annet stort bryggeri her i Norge som heter Mack, produseres i Tromsø, men er tilgjengelig i hele Norge, Aass er også veldig store

Aass streiker også.  

https://e24.no/naeringsliv/i/y6GAer/her-brygger-aass-sjefen-oelet-selv-virker-som-lo-oensket-aa-gaa-til-streik?referer=https%3A%2F%2Fwww.aftenposten.no

Anonymkode: 1c652...251

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...