Gå til innhold

Celleforandringer

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Når en fastlege, altså "bare" en allmennlege kjenner og ser endringer i underlivet ... Da er det vel neppe stort håp. 

Eller? 

Anonymkode: 5b1c6...112

Kan legen kjenne og se det uten å ta en prøve? For da må han/hun jo ha kjent og sett der tidligere?

Anonymkode: 9fa6d...2ab

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Kan legen kjenne og se det uten å ta en prøve? For da må han/hun jo ha kjent og sett der tidligere?

Anonymkode: 9fa6d...2ab

Prøve er selvfølgelig tatt! Men ja, legen sa hun kunne se at ikke alt var helt "riktig". Regner med å komme til nye undersøkelser rimelig fort. 

Annonse

Anonym bruker skrev (19 timer siden):

Når en fastlege, altså "bare" en allmennlege kjenner og ser endringer i underlivet ... Da er det vel neppe stort håp. 

Eller? 

Å jo da. Selvfølgelig. 😊

Kom deg til gyn. Så får du vite gangen i det. Har hatt celleforandringer og blitt konsert. Går fint det. 

Anonymkode: 35f27...156

Jeg ble sendt til gynekolog av min fastlege da hun syntes livmorhalstappen hadde en rar form og så mistenkelig ut. Svaret fra gynekologen var at han skjønte hva hun mente, men ingen livmorhalstapp er like og min fastleges kommentar var på ett nivå til at vedkommende kunne kommentert hvis jeg hadde en rar nese. Litt spør fra min gynekologs side, men det var en beskrivelse som var lettforståelig. 

Anonymkode: 52bfc...813

Jeg var for noen år siden hos en lege for å ta celleprøve, hun fant en svulst på 1x1cm inni der. Jeg var livredd, ble henvist videre til overlege of gynekolog; HELT FRISK! Det hun hadde sett, tror vi, var ei "hinne" man gjerne fikk av p pillebruk. 5 kontroller senere og alt vel! 

Men tydelig at de ikke burde uttale seg om sånt.. 

Anonymkode: 11c3a...20d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...