Gå til innhold

Kan man bruke denne kjolen i bryllup?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

En konfirmasjon er mindre uformelt enn bryllup, og jeg ville ikke sagt det var greit med joggesko i konfirmasjon. Men helsegrunner triumfer alt så må du så er det helt greit. Selv ville jeg prøvd å finne noen finere sandaler om det var mulig. Om du ikke kan gå med helt flate sko er det mange sandaler som er gode. 

Anonymkode: bb55b...718

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Takk for tilbakemelding alle sammen. Ja, har kjolen i skapet, har flere og som kanskje er mer pyntekjole, men da må jeg ha noe jakke av noe slag, det har jeg ikke. Men hvordan kan jeg pynte denne kjolen mer? Kan se etter ballerina sko, selv om de og gjør så jeg får vondt i rygg og føtter, blir for flatt. Jeg er ikke noe glad i sånne tilstelninger, nettopp pga sånne ting som det her, finne ut hva man skal ha på seg uten å være for hverdagslig osv. Jeg blir veldig pyntet når jeg bruker kjole da jeg sjelden bruker det til vanlig. Jeg har jo bunad som jeg kan bruke, men kan ikke tenke meg at mange gjør det heller. 

Blæ, liker ikke dette😅

Hi

Anonymkode: 0338d...48e

Kjøp noen gode såler og legg i skoene.

Jeg har disse, men det finner flere som har bedre demping også. Gjør et hav av forskjell i lave sko...

https://www.farmasiet.no/catalog/hud-og-har/fot/scholl-gelactiv-work-sale-kvinne,5001944?gclid=EAIaIQobChMItpHiidax_gIVBAd7Ch2ttQAHEAQYBSABEgLUAPD_BwE

Ballerina er helt ok, men det finnes andre lave sko også, som er hakket finere enn joggesko. Disse f.eks

https://www.skoringennarvik.no/flade-damesko-msnøre-54809-80-80-offwhite

Men igjen, helse foran sko, så trenger du joggesko for å ha en fin kveld uten smerter så velger du selvfølgelig det. Er 100% sikker på at brudeparet sier det samme. Har de bedt deg er de glad i deg, og da ønsker de at du skal ha en fin kveld :)

Anonymkode: cd876...52b

Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Rart det der. Konfirmanter kan fint gå med joggesko,  mens gjester i bryllup kan ikke det. 🤷‍♀️

Kjolen var fin, og hvite joggesko blir bra.  

Anonymkode: 11065...9ac

Jeg nevnte her at sønnen min som er komfirmant skulle gå med svarte Nike air force 1 sko, å da ble bombadert med stygge kommentarer tilbake. Så er visst heller ikke innafor at komfirmanter går med joggesko til dress.

Anonymkode: 41393...81e

Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Jeg nevnte her at sønnen min som er komfirmant skulle gå med svarte Nike air force 1 sko, å da ble bombadert med stygge kommentarer tilbake. Så er visst heller ikke innafor at komfirmanter går med joggesko til dress.

Jeg syns at joggesko til dress kan være kult, men ikke i konfirmasjon og bryllup. Jeg syns heller ikke at noen over 15 år bør ha joggesko til kjole de samme anledningene. Det finnes andre gode sko å ha på, så kan heller joggesko være med som bytte utpå kvelden. 

Anonymkode: 86505...c5a

Helt ok å bruke joggesko pga sykdom.

Men så rart at noen synes det er ok med joggesko for konfirmanten [med mindre det er pga sykdom]. Da bør man bytte ut dress eller bunad med treningstøy.....

Anonymkode: ced9f...fef

Annonse

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Helt ok å bruke joggesko pga sykdom.

Men så rart at noen synes det er ok med joggesko for konfirmanten [med mindre det er pga sykdom]. Da bør man bytte ut dress eller bunad med treningstøy.....

Anonymkode: ced9f...fef

Syns disse passer til dress jeg

Screenshot_20230416-210312_Gallery.jpg

Hi, bruk det du vil! Ser du får ulike forslag her, og noe av det går også fint. Angående ballerina så må det være det verste jeg har brukt. Jeg slet med vonde føtter et år og valgte ballerina i en konfirmasjon. Verste jeg har gjort, de er for flate og mine satt ikke på helen heller. Muligens kan man velge ballerina fra softwalkmerket som Eurosko har da. 

Velg nå fine joggesko du. 

Anonymkode: f49c4...d50

Anonym bruker skrev (13 timer siden):

Du kan ikke nevne noe som helst her inne uten å få tyn. 

Fint og kult med svarte nige air forresten. 🤩👏

Anonymkode: 81577...c07

Kjolen er fin den, men joggesko vet jeg ikke helt. Jeg har bond rygg og føtter og har alltid funnet litt pene sko hos Footway, merket Duffy som er gode å ha på. Noen med bittelitt "kilehæl". Der er drt gratis retur, så kan bestille og prøve hjemme. Ballerinasko ødelegger kroppen min, for flate uten demping. 

Ellers er kjolen så lang at skoene synes lite uansett. 

Anonymkode: 0d05b...cba

Den kan du fint bruke i bryllup 🤩 

Angående sko, nå aner ikke jeg hvordan brudeparet er og hvor formelt de feirer, men jeg personlig ville ikke brydd meg hva slags sko noen har på i mitt. Ville vel snarere tenkt det var for ille om du endte med å kjøpe sko du ikke trenger bare for en dag. 

Anonymkode: 496b7...a1a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...