Gå til innhold

Lyspære uten ledning (batteridrevet)..Hvor får jeg tak i det? Uten dimmer

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Regner med at du mener lampe. Anbefaler å google batteridrevet lampe, da får du opp mange alternativer.

Anonymkode: fda92...e77

Nei, jeg mener pære:)

Anonymkode: 7ad25...98a

Jeg har det de kaller trådfrie pærer på Ikea, de skrus i en vanlig lampe, lampen står på hele tiden, men du skrur av lyset med enten en app eller en fjernkontroll. Er det sånn du mener? Det har de i tilfelle på Ikea.

Anonymkode: 3462c...d64

Annonse

Anonym bruker skrev (15 timer siden):

Jeg skjønner ikke helt hva du er ute etter. Er det noe du har sett?

Anonymkode: fda92...e77

Ja, det er en pære man kan enten styre med app eller fjernkontroll. Den har vanlig sokkel (?) så den passer i alle lamper. Helt genialt, man slipper ale ledninger og man kan ha lamper der det ikke er langt inn (heter det det?) strøm

Anonym bruker skrev (16 timer siden):

Jeg har det de kaller trådfrie pærer på Ikea, de skrus i en vanlig lampe, lampen står på hele tiden, men du skrur av lyset med enten en app eller en fjernkontroll. Er det sånn du mener? Det har de i tilfelle på Ikea.

Jeg har sett disse jeg også, men er det ikke slik at du må ha fjernkontroll? Jeg vil helst bare ha en sånn som man kan trykke på en av eller påknapp for jeg er så surrete at jeg kommer til å rote bort fjernkontrollen😅

Men jeg vet at man kan bruke en app også på ikeapærene, trenger man da fjerkontrollen? Og kan flere bruke appen (på samme pære(r)?

ReneRene skrev (17 timer siden):

led- lys (pære) heter det, og du får det sikkert i lampebutukk, hos Claes Olsson eller slike jernvarehandlere. 

I lampebutikk (de jeg har har sett på) så har de kun lamper uten ledning, ikke pærer..noe jeg synes er veldig rart..De koster minst 700 kr..Også vil jeg helst velge min egen lampe. Claes Olsson har pærer som jeg tror fungerer uten ledning, men det står ikke spesifikt..

smurfis skrev (22 minutter siden):

Jeg har sett disse jeg også, men er det ikke slik at du må ha fjernkontroll? Jeg vil helst bare ha en sånn som man kan trykke på en av eller påknapp for jeg er så surrete at jeg kommer til å rote bort fjernkontrollen😅

Men jeg vet at man kan bruke en app også på ikeapærene, trenger man da fjerkontrollen? Og kan flere bruke appen (på samme pære(r)?

Du nå ha strøm til lampa du setter pæra i da, så selv om du kan sette på lyset uten å trykke på bryteren må det være strøm der.

Det følger med utstyr til å feste fjernkontrollen på veggen. Så om du ønsker å ha en lampe innerst i boden kan du feste fjernkontrollen på veggen rett innenfor døra så du kan skru på lyset uten å krype inn til lampa.

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Du nå ha strøm til lampa du setter pæra i da, så selv om du kan sette på lyset uten å trykke på bryteren må det være strøm der.

Det følger med utstyr til å feste fjernkontrollen på veggen. Så om du ønsker å ha en lampe innerst i boden kan du feste fjernkontrollen på veggen rett innenfor døra så du kan skru på lyset uten å krype inn til lampa.

Ja, og det er pærer som er batteridrevet/oppladbare jeg er ute etter..De har på amazone, men finner det søren meg ikke her i norge:/

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...