smurfis Skrevet 16. april 2023 #1 Skrevet 16. april 2023 Jeg har ett par vårboots som er så glatte at jeg sklir på grus, hva kan jeg behandle de med? Om det finnes noe sånt:
Musleem Skrevet 16. april 2023 #2 Skrevet 16. april 2023 https://www.klikk.no/mote/kamille/mote/unnga-glatte-sko-2931812#:~:text=- Man kan blant annet kjøpe,som skal gi bedre feste.
sug lut Skrevet 16. april 2023 #3 Skrevet 16. april 2023 smurfis skrev (15 minutter siden): Jeg har ett par vårboots som er så glatte at jeg sklir på grus, hva kan jeg behandle de med? Om det finnes noe sånt: Du kan bruke kjetting på boks, sånn som du sprayer på bilhjul for ekstra grep.
smurfis Skrevet 16. april 2023 Forfatter #4 Skrevet 16. april 2023 sug lut skrev (4 minutter siden): Du kan bruke kjetting på boks, sånn som du sprayer på bilhjul for ekstra grep. Nå trodde jeg du tullet med meg for det hørtes så voldsomt ut😅 men det så jo genialt ut, tusen takk for tips:)
Anonym bruker Skrevet 16. april 2023 #5 Skrevet 16. april 2023 sug lut skrev (5 minutter siden): Du kan bruke kjetting på boks, sånn som du sprayer på bilhjul for ekstra grep. Hvordn blir det når man går inne på skoene i, feks butikker, henger det noe igjen da, for det er jo klister? Anonymkode: ed3c4...e78
sug lut Skrevet 16. april 2023 #6 Skrevet 16. april 2023 Anonym bruker skrev (1 time siden): Hvordn blir det når man går inne på skoene i, feks butikker, henger det noe igjen da, for det er jo klister? Anonymkode: ed3c4...e78 Aner ikke, faktisk. Har bare lest at det funker på glatte vinterstøvler og de går man jo også inn med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå