Anonym bruker Skrevet 16. april 2023 #26 Skrevet 16. april 2023 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Krangling krangling krangling. Jeg fatter ikke at det er mulig. Å klare og krangle i absolutt alle tråder? Uansett tema og uavhengig av hvem som skriver og hvem som svarer? Skjer med folk her egentlig? Anonymkode: bc9e2...769 Hvis man skriver noe vrøvl må man regne med å bli called out på det. Du befinner deg på et diskusjonsforum. Vil du ha uavbrutt monolog så er er roman å anbefale... Anonymkode: 1722a...821
Anonym bruker Skrevet 16. april 2023 #27 Skrevet 16. april 2023 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Siden det bare er en som svarer her så styrker det mistanken også, men takk for svaret. Hvor er logikken i dette? Anonymkode: db96b...947
Anonym bruker Skrevet 16. april 2023 #28 Skrevet 16. april 2023 n74 skrev (Akkurat nå): Hvis noen har behov for to brukere her inne, så betyr det at de mangler noe annet grunnleggende i livet. Vær raus, la de holde på, for det dekker et behov av noe slag. Og har du ikke lyst til å være taus, dropp ut. Ingen trenger en bruker her inne i det hele tatt for å leve et godt liv. Nå er det mange som lever vanskelige liv her inne, noe flere tråder i det siste har latt oss erfare, og jeg tror ikke at det er grunnen til at noen har to brukere. Jeg tror heller at det er de med mer overskudd og energi, og som liker å stalke andre kanskje. Noen gjør jo det også. Anonymkode: bc9e2...769
Anonym bruker Skrevet 16. april 2023 #29 Skrevet 16. april 2023 Anonym bruker skrev (1 time siden): Det er enkelt å se. Admin kan få opp ip-adresser på rapporterte innlegg. Og om det ikke er noe å rapportere er det heller ikke noe problem. Anonymkode: ac80c...ced Jeg ble rapportert på en av brukerne en gang, og utestengt i en uke. De skjønte at de to tilhørte samme person, så like etter ble den andre brukeren utestengt for samme periode. Dersom de ville gitt meg smekk for å ha to brukere, kunne de jo fint ha slettet den ene den gangen. Men det skjedde ikke. Nå har jeg kun én da, dette er mitt 3. nick siden jeg startet på denne sida i 2005. Anonymkode: 1722a...821
Anonym bruker Skrevet 16. april 2023 #30 Skrevet 16. april 2023 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Nå er det mange som lever vanskelige liv her inne, noe flere tråder i det siste har latt oss erfare, og jeg tror ikke at det er grunnen til at noen har to brukere. Jeg tror heller at det er de med mer overskudd og energi, og som liker å stalke andre kanskje. Noen gjør jo det også. Anonymkode: bc9e2...769 Eller motsatt: som er lei av å bli stalket på sitt litt mer gjenkjennelige nick, og trenger å få skrive innimellom uten å ha selvoppnevnte vaktbikkjer i hælene året rundt. Anonymkode: 1722a...821
n74 Skrevet 16. april 2023 #31 Skrevet 16. april 2023 Anonym bruker skrev (53 minutter siden): Nå er det mange som lever vanskelige liv her inne, noe flere tråder i det siste har latt oss erfare, og jeg tror ikke at det er grunnen til at noen har to brukere. Jeg tror heller at det er de med mer overskudd og energi, og som liker å stalke andre kanskje. Noen gjør jo det også. Anonymkode: bc9e2...769 Hvis du velger å bruke overskudd og energi på å stalke, så er det noe som ikke er normalt. Og vedkommende dekker da kanskje å dekke et psykisk behov av noe slag på å ha to brukere. Folk flest gidder jo ikke det. Også de som føler seg forfulgt når de skriver under et nick, er jo rimelig spesielle hvis de velger å fortsette å henge på forumet med et annet nick, hvis dette føles vanskelig.
Anonym bruker Skrevet 16. april 2023 #32 Skrevet 16. april 2023 n74 skrev (8 timer siden): Også de som føler seg forfulgt når de skriver under et nick, er jo rimelig spesielle hvis de velger å fortsette å henge på forumet med et annet nick, hvis dette føles vanskelig. Nei, det nye nicket er jo ikke noe som hele verden henger seg opp i... Dersom du var her for 5-10 år siden skulle du ha sett hva anonyme kunne få seg til å si til de ti-tyve stykkene som alltid brukte nicket sitt åpent. Den ene kunne ikke vise seg i trådene uten at noen kommenterte "men du er jo alkoholiker!" fordi hun et par ganger hadde skrevet om å drikke vin. Anonymkode: 1722a...821
n74 Skrevet 16. april 2023 #33 Skrevet 16. april 2023 Anonym bruker skrev (14 minutter siden): Nei, det nye nicket er jo ikke noe som hele verden henger seg opp i... Dersom du var her for 5-10 år siden skulle du ha sett hva anonyme kunne få seg til å si til de ti-tyve stykkene som alltid brukte nicket sitt åpent. Den ene kunne ikke vise seg i trådene uten at noen kommenterte "men du er jo alkoholiker!" fordi hun et par ganger hadde skrevet om å drikke vin. Anonymkode: 1722a...821 Jeg har vært her i femten år, sett det meste… Hvis det blir så viktig å være her inne at man må ha to nick, da dekker dette forumet et behov som jeg mener man skal være raus nok til å akseptere. Og ikke problematisere 😉
Anonym bruker Skrevet 16. april 2023 #34 Skrevet 16. april 2023 n74 skrev (30 minutter siden): Jeg har vært her i femten år, sett det meste… Hvis det blir så viktig å være her inne at man må ha to nick, da dekker dette forumet et behov som jeg mener man skal være raus nok til å akseptere. Og ikke problematisere 😉 "Behovet" er vel på linje med dem som må ha en konto på Netflix og en på HBO for å bli underholdt. Skravleforumet er underholdning. Men så klart, de som føler seg litt bedre enn resten av de folka som gjør akkurat det samme som dem selv, de trenger å omskrive bruken til noe sykelig. Det slår ikke feil... veldig rart å ville heve seg over noe man selv også gjør? Anonymkode: 1722a...821
Anonym bruker Skrevet 17. april 2023 #35 Skrevet 17. april 2023 Anonym bruker skrev (3 timer siden): "Behovet" er vel på linje med dem som må ha en konto på Netflix og en på HBO for å bli underholdt. Skravleforumet er underholdning. Men så klart, de som føler seg litt bedre enn resten av de folka som gjør akkurat det samme som dem selv, de trenger å omskrive bruken til noe sykelig. Det slår ikke feil... veldig rart å ville heve seg over noe man selv også gjør? Anonymkode: 1722a...821 Men hvorfor skulle man ha to brukere? Skriver man noe man ikke ønsker å få knyttet til sin bruker er det jo bare å bruke anonymfunksjonen. Anonymkode: 19e42...2c2
Anonym bruker Skrevet 17. april 2023 #36 Skrevet 17. april 2023 Anonym bruker skrev (19 timer siden): Eller motsatt: som er lei av å bli stalket på sitt litt mer gjenkjennelige nick, og trenger å få skrive innimellom uten å ha selvoppnevnte vaktbikkjer i hælene året rundt. Anonymkode: 1722a...821 Det er jo bare å være anonym. Det er en pustepause fra alt sånt. Anonymkode: ac80c...ced
Anonym bruker Skrevet 17. april 2023 #37 Skrevet 17. april 2023 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Men hvorfor skulle man ha to brukere? Skriver man noe man ikke ønsker å få knyttet til sin bruker er det jo bare å bruke anonymfunksjonen. Anonymkode: 19e42...2c2 Man kan ikke engang bruke liker-knappen hvis man har pådratt seg en gæren stalker. Da kommer det PM i innboksen om hva de har sett at du trykket "liker" på. Anonymkode: 1722a...821
Anonym bruker Skrevet 17. april 2023 #38 Skrevet 17. april 2023 Anonym bruker skrev (58 minutter siden): Man kan ikke engang bruke liker-knappen hvis man har pådratt seg en gæren stalker. Da kommer det PM i innboksen om hva de har sett at du trykket "liker" på. Anonymkode: 1722a...821 Det kan du avverge med ignorering av bruker. Det er tross alt ikke mange som er så gærne. Anonymkode: ac80c...ced
Anonym bruker Skrevet 17. april 2023 #39 Skrevet 17. april 2023 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Det kan du avverge med ignorering av bruker. Det er tross alt ikke mange som er så gærne. Anonymkode: ac80c...ced Det vet du vel egentlig ikke noe om? Men det vanskeligste er å ignorere brukerne FØR de begynner å stalke. Det er nemlig ikke så lett å spå om framtida. Anonymkode: 1722a...821
Anonym bruker Skrevet 19. april 2023 #40 Skrevet 19. april 2023 Anonym bruker skrev (På 17.4.2023 den 18.24): Det vet du vel egentlig ikke noe om? Men det vanskeligste er å ignorere brukerne FØR de begynner å stalke. Det er nemlig ikke så lett å spå om framtida. Anonymkode: 1722a...821 Hvis du er så langsom i avtrekkeren at du blir sittende med irriterende uignorerte brukere kan du jo skylde deg selv. Det har heller ingen ting med at noen skulle ha to brukere å gjøre. Anonymkode: ac80c...ced
Anonym bruker Skrevet 19. april 2023 #41 Skrevet 19. april 2023 Anonym bruker skrev (På 17.4.2023 den 18.24): Det vet du vel egentlig ikke noe om? Men det vanskeligste er å ignorere brukerne FØR de begynner å stalke. Det er nemlig ikke så lett å spå om framtida. Anonymkode: 1722a...821 Men…hvorfor trenger du å blokkere FØR de stalker??? Så rart. Anonymkode: 9481e...043
Anonym bruker Skrevet 19. april 2023 #42 Skrevet 19. april 2023 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Men…hvorfor trenger du å blokkere FØR de stalker??? Så rart. Anonymkode: 9481e...043 Mulig at poenget gikk over hodet ditt... Anonymkode: 1722a...821
Anonym bruker Skrevet 19. april 2023 #43 Skrevet 19. april 2023 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Mulig at poenget gikk over hodet ditt... Anonymkode: 1722a...821 Da ville det være relativt enkelt for deg å uttrykke deg tydeligere, skulle man tro. Anonymkode: ac80c...ced
Anonym bruker Skrevet 19. april 2023 #44 Skrevet 19. april 2023 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Da ville det være relativt enkelt for deg å uttrykke deg tydeligere, skulle man tro. Anonymkode: ac80c...ced Næh, jeg antar at alle her er voksne. Anonymkode: 1722a...821
Anonym bruker Skrevet 19. april 2023 #45 Skrevet 19. april 2023 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Hvis du er så langsom i avtrekkeren at du blir sittende med irriterende uignorerte brukere kan du jo skylde deg selv. Det har heller ingen ting med at noen skulle ha to brukere å gjøre. Anonymkode: ac80c...ced Ignorerer ingen. Jeg leser gjerne hva de skriver. Men vil ikke at de poster meningene sine i innboksen min bare fordi jeg har trykket "liker" på et innlegg. Hvis du ikke var aktiv her rundt 2010-12 så aner du ikke hva jeg snakker om. Det var det reneste gærningforum. (Og jeg ser jo at hver sesong har sin helt egen gærning, så det er kanskje ting som virker like sprøtt i dag, men da var det hele tråder om enkeltbrukere side opp og side ned. "Alle" med nick fikk sin egen hatetråd i perioder.) Anonymkode: 1722a...821
Anonym bruker Skrevet 19. april 2023 #46 Skrevet 19. april 2023 Anonym bruker skrev (17 minutter siden): Ignorerer ingen. Jeg leser gjerne hva de skriver. Men vil ikke at de poster meningene sine i innboksen min bare fordi jeg har trykket "liker" på et innlegg. Hvis du ikke var aktiv her rundt 2010-12 så aner du ikke hva jeg snakker om. Det var det reneste gærningforum. (Og jeg ser jo at hver sesong har sin helt egen gærning, så det er kanskje ting som virker like sprøtt i dag, men da var det hele tråder om enkeltbrukere side opp og side ned. "Alle" med nick fikk sin egen hatetråd i perioder.) Anonymkode: 1722a...821 Jeg var her lenge før det. Anonymkode: ac80c...ced
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå