Gå til innhold

To brukere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at noen blir beskyldt for å ha to og flere brukere her. Er det lov og er det vanlig isåfall?

Anonymkode: bc9e2...769

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke lov og jeg håper det ikke er vanlig. 

Anonymkode: 13de6...41e

Skrevet

Nei det var det jeg lurte på. Siden flere nevner det så tror jeg at flere gjør det. Siden det bare er en som svarer her så styrker det mistanken også, men takk for svaret.

Skrevet

Er det egentlig forbudt? Det er lenge siden jeg meldte meg inn så husker ikke om det sto noe i reglene der, men jeg tror ikke det står i forumreglene.

Anonymkode: 3cdb9...55d

Skrevet

Jeg finner ikke noe i reglene om det unntatt at det er regelbrudd å diskutere med seg selv i tråder. Da er det nok lov og ganske utbredt. Jeg har reagert på noe bortsett fra at flere beskylder andre for det. Hi

Skrevet
Anonym bruker skrev (33 minutter siden):

Jeg finner ikke noe i reglene om det unntatt at det er regelbrudd å diskutere med seg selv i tråder. Da er det nok lov og ganske utbredt. Jeg har reagert på noe bortsett fra at flere beskylder andre for det. Hi

Det står helt tydelig i reglene at det ikke er lov med 2 brukere.

* Grunnet spam og lignende, er det kun lov med én enkelt bruker her inne. Ved inaktivitet over to år kan vi slette brukere uten varsel for å frigjøre brukernavn.

Anonymkode: db96b...947

Skrevet

Screenshot_20230416_123820_Samsung Internet.jpg

Skrevet
Anonym bruker skrev (34 minutter siden):

Hvorfor skulle det være ganske utbredt? Jeg ser ingen støtte for at det skal være "ganske utbredt". Hva bygger du det på? Hvorfor mener du mange brukere skal ha behov for flere brukere på det samme forumet? Vanlige brukere som oppfører seg og tar hensyn til andre har jo ikke behov for flere brukere. 

Anonymkode: e6cc7...93a

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Det står helt tydelig i reglene at det ikke er lov med 2 brukere.

* Grunnet spam og lignende, er det kun lov med én enkelt bruker her inne. Ved inaktivitet over to år kan vi slette brukere uten varsel for å frigjøre brukernavn.

Jeg fant det, men bra at du la ut. 

Skrevet

Alt du trenger er å ha to epostadresser. Jeg har hatt to brukere i flere år her. Kun den ene har vært aktiv, da.

Anonymkode: 1722a...821

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Alt du trenger er å ha to epostadresser. Jeg har hatt to brukere i flere år her. Kun den ene har vært aktiv, da.

Jeg tror som sagt flere kan ha det siden det forholdsvis ofte blir tatt opp. Det blir vanskelig for ikke å si umulig å bevise det da, og ihvertfall så lenge de fleste skriver anonyme. Det er ihvertfall greit å være klar over det, og å rapportere ved mistanke. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Jeg tror som sagt flere kan ha det siden det forholdsvis ofte blir tatt opp. Det blir vanskelig for ikke å si umulig å bevise det da, og ihvertfall så lenge de fleste skriver anonyme. Det er ihvertfall greit å være klar over det, og å rapportere ved mistanke. 

Det er enkelt å se. Admin kan få opp ip-adresser på rapporterte innlegg.

Og om det ikke er noe å rapportere er det heller ikke noe problem.

Anonymkode: ac80c...ced

Skrevet
Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Det er ikke noe som blir tatt opp ofte, men det har blitt tatt opp noen ganger i forbindelse med spesifikke brukere.

Skrevet
Anonym bruker skrev (23 minutter siden):

Det er enkelt å se. Admin kan få opp ip-adresser på rapporterte innlegg.

Og om det ikke er noe å rapportere er det heller ikke noe problem.

Jo selvfølgelig kan det være et problem siden flertall blir stadig brukt mot brukere i tråder her, og også Hi. Det som ser ut som tjue brukere kan dermed fint vise seg å være et adskillig mindretall. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Det som er fint, er at brukere som har vært inaktive i mer enn to år, kan bli slettet. Det er uansett imot forumreglene å ha to brukere, så du kan få smekk for det. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Det som er fint, er at brukere som har vært inaktive i mer enn to år, kan bli slettet. Det er uansett imot forumreglene å ha to brukere, så du kan få smekk for det. 

Nei, det kan jeg ikke. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (49 minutter siden):

Jo selvfølgelig kan det være et problem siden flertall blir stadig brukt mot brukere i tråder her, og også Hi. Det som ser ut som tjue brukere kan dermed fint vise seg å være et adskillig mindretall. 

"Flertall stadig blir brukt"? 
Altsåeh.... man må jo selv finne ut om det er viktig hva flest mulig sier, eller om det er viktig hvilke argumenter de bruker. Om ti milliarder fluer spiser dritt, betyr det ikke at dritt er godt, liksom.

Skrevet
Anonym bruker skrev (50 minutter siden):

Hva er oddsen for det, tror du? Hvem gidder? Annet enn psykobrukere som uansett er et problem?

Ellers hadde mange to brukere før, for å ha en med julenick og slippe å bytte nick på den brukeren man hadde resten av året. Men da var jo alltid bare ett i bruk av gangen. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (53 minutter siden):

Når man stadig får tilbakemelding på at de fleste er uenig med en, så bør man kanskje tenke seg om to ganger før man skriver.

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

"Flertall stadig blir brukt"? 
Altsåeh.... man må jo selv finne ut om det er viktig hva flest mulig sier, eller om det er viktig hvilke argumenter de bruker. Om ti milliarder fluer spiser dritt, betyr det ikke at dritt er godt, liksom.

Poenget gikk over hodet ditt. Det er veldig mye krangling og drama her for tiden, så om de med to brukere kunne holdt seg unna istedefor å eskalere all krangling i tråder så ville det vært en fordel. Vi trenger ikke flere bråkmakere i trådene enn de som er der under en bruker. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Når man stadig får tilbakemelding på at de fleste er uenig med en, så bør man kanskje tenke seg om to ganger før man skriver.

Det er bråk og krangling i veldig mange tråder nå. De som krangler med noen krangler med flere. Det er ikke en eller to, det er alle som holder på. Det er helt utrolig på et forum for voksne damer. Da er det ihvertfall greit at de med to brukere lar være å gjøre dette lebenet mer massivt. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Poenget gikk over hodet ditt. Det er veldig mye krangling og drama her for tiden, så om de med to brukere kunne holdt seg unna istedefor å eskalere all krangling i tråder så ville det vært en fordel. Vi trenger ikke flere bråkmakere i trådene enn de som er der under en bruker. 

Poenget gikk ikke over hodet mitt. Poenget (hvis det du sier her er poenget) var ikke engang nevnt i det innlegget jeg siterte. Så det kan umulig ha gått noe sted. En av de vakre tingene med å ha et skriftspråk er at det kan brukes til å formidle meninger. Men når man avstår fra å formidle, da er der ingen poenger.

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Poenget gikk ikke over hodet mitt. Poenget (hvis det du sier her er poenget) var ikke engang nevnt i det innlegget jeg siterte. Så det kan umulig ha gått noe sted. En av de vakre tingene med å ha et skriftspråk er at det kan brukes til å formidle meninger. Men når man avstår fra å formidle, da er der ingen poenger.

Krangling krangling krangling. Jeg fatter ikke at det er mulig. Å klare og krangle i absolutt alle tråder? Uansett tema og uavhengig av hvem som skriver og hvem som svarer? Skjer med folk her egentlig? 

Skrevet

Hvis noen har behov for to brukere her inne, så betyr det at de mangler noe annet grunnleggende i livet. Vær raus, la de holde på, for det dekker et behov av noe slag. Og har du ikke lyst til å være taus, dropp ut. Ingen trenger en bruker her inne i det hele tatt for å leve et godt liv.

Skrevet

Jaja, taus og raus, same shit i dette tilfelle.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...