Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kommer hjem i dag fra jobb, og kjenner at jeg blir rett og slett forbannet over holdninger til folk

Jobber på apotek, vi stenger kl 18, og da er det 5 stk inne ( helt greit og de får hjelp)

og da gitteret rulles halvveis ned kl 18( fortsatt kunder inne), så klemmer folk seg under gitter og trekker kølapp

( og ingenting som haster). 
Sier det er stengt nå, så er det utrolig frekke kommentaren og svar fra de.

Hva feiler det folk, absolutt ingen respekt i det hele. 
Dette skjer og mye i matbutikker, ansatte må være lenger på jobb en vakten er.

Tror ikke folk at de som jobber i butikk og vil hjem?? 
Bare må få ut litt irritasjon …

Anonymkode: 4860e...048

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og så har du slike som med som har skikkelig dårlig samvittighet dersom jeg kommer til kassen 10 minutter før de stenger siden jeg tenker at de som jobber der nok er slitne og vil hjem og sikkert har noe de må rydde, eller sette på plass før dagen er over..

Anonymkode: d8753...84c

Skrevet

Jeg har jobbet i butikk i over 20 år og dette er et fenomen som alltid har eksistert og sikkert alltid vil eksistere.

Fem på kundene er en ting, de som kommer etter stengetid og "skal bare" et annet. De er der hver eneste uke, året gjennom, det er bare en del av pakka ved å jobbe i butikk tror jeg...

Anonymkode: cfaa8...dda

Gjest Danida
Skrevet

Hvis de klemmer seg under gitteret er det faktisk OK å si: "Du kan ikke komme inn, vi har stengt nå!"

Skrevet

Har jobbet 20 år i butikk ol. Nå klokka er slagen, og butikken er stengt, så bortviser man de som kommer etterpå, enkelt og greit. Det er ikke dårlig service, og du skal heller ikke ta i mot dritt fra uhøflige kunder. Er det gjentakende, så må lederen din på banen, for du har krav på et fullt ut forsvarlig psykososialt arbeidsmiljø, og det gjelder også fra kunder.

Anonymkode: f6c53...9d5

Skrevet

Sånn er det vel overalt, men jeg er helt enig. Sånn er det i barnehagen også, hver uke er det noen som kommer og henter 10-15 min etter stengetid, alltid de samme . 

Anonymkode: eacf3...1f5

Skrevet

Så utrolig frekt, både i butikk/apotek og barnehage! Jeg passer alltid på at ærendet mitt er FERDIG til butikken stenger, og at vi forlater barnehagen FØR halv fem. Eller senest 16.29, liksom.

Anonymkode: a38b4...17b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...