Anonym bruker Skrevet 15. april 2023 #1 Skrevet 15. april 2023 kan dere fortelle hvordan det er? Aldri vært på noe sånt jeg, men nå er jeg invitert. Noe jeg burde vite eller ta med eller nyttige tips? Virker som det er veldig stort, hva anbefaler dere som har vært der å få med seg og ikke gå glipp av? Anonymkode: 0ff39...3df
Anonym bruker Skrevet 15. april 2023 #2 Skrevet 15. april 2023 Kos deg 😬😂 https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/52Rrz/test-av-spa-saed-i-sauna-og-bakterier-i-boblebad Anonymkode: 4767e...3ca
ostepop123 Skrevet 15. april 2023 #3 Skrevet 15. april 2023 Du trenger i grunnen ikke ta med deg noe som helst, for det du trenger (håndkle, badekåpe, slippers) låner du der. Du må kjøpe badetøy av dem, men det kan du bruke der senere. Det er ikke så dyrt heller, og du kan jo også velge å være naken om du tør. Det er stort, men ikke så stort at du risikerer å gå glipp av noe - eventuelt måtte det være den utendørs-avdelingen (utgang i 2. etasje, tror jeg) som er ganske deilig når det er kaldt i lufta og varmt i vannet!
Anonym bruker Skrevet 15. april 2023 #4 Skrevet 15. april 2023 ostepop123 skrev (8 minutter siden): Du trenger i grunnen ikke ta med deg noe som helst, for det du trenger (håndkle, badekåpe, slippers) låner du der. Du må kjøpe badetøy av dem, men det kan du bruke der senere. Det er ikke så dyrt heller, og du kan jo også velge å være naken om du tør. Det er stort, men ikke så stort at du risikerer å gå glipp av noe - eventuelt måtte det være den utendørs-avdelingen (utgang i 2. etasje, tror jeg) som er ganske deilig når det er kaldt i lufta og varmt i vannet! Er det mange som er nakne der? Går de naken overalt, eller bare i badstue? Anonymkode: 0ff39...3df
ostepop123 Skrevet 15. april 2023 #5 Skrevet 15. april 2023 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Er det mange som er nakne der? Går de naken overalt, eller bare i badstue? Anonymkode: 0ff39...3df Nei, ikke mange, men tror det varierer litt med tidspunktet kanskje? Man går rundt i badekåpe stort sett, og noen bader nakne. I badstuene må man være naken, men det er selvsagt lov å ha håndkle rundt seg.
Anonym bruker Skrevet 15. april 2023 #6 Skrevet 15. april 2023 Anonym bruker skrev (1 time siden): Er det mange som er nakne der? Går de naken overalt, eller bare i badstue? Anonymkode: 0ff39...3df Alle må dekke seg til med håndkle eller badekåpe når man beveger seg rundt i anlegget. I Brasseriet må man ha på seg badekåpe. Anonymkode: 54fbe...2a8
Anonym bruker Skrevet 15. april 2023 #7 Skrevet 15. april 2023 Anonym bruker skrev (16 minutter siden): Alle må dekke seg til med håndkle eller badekåpe når man beveger seg rundt i anlegget. I Brasseriet må man ha på seg badekåpe. Anonymkode: 54fbe...2a8 Gjelder det hvis man har badetøy på også? Anonymkode: 0ff39...3df
Iiiiik Skrevet 15. april 2023 #8 Skrevet 15. april 2023 Du må være naken (uten badetøy) i badstuene på The Well. Unntak på tirsdager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå