Anonym bruker Skrevet 16. april 2023 #26 Skrevet 16. april 2023 Anonym bruker skrev (På 15.4.2023 den 16.19): Å jesus bevares. Du skyr virkelig INGEN utvei for å få oppmerksomhet her på forum? Hva er egentlig grunnen, HI? Hva er det du ønsker deg av oss? Tror du du blir noens venninne ved å ha dette forumet som utslagsvask? Anonymkode: 792bb...008 Ønsker å ha noen å prate med, lufte ting og gjerne venner. Anonymkode: 14597...277
Anonym bruker Skrevet 16. april 2023 #27 Skrevet 16. april 2023 Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Ønsker å ha noen å prate med, lufte ting og gjerne venner. Anonymkode: 14597...277 Skjønner det, men ingen her inne kan være psykologen din, det er ikke riktig å forvente det. Anonymkode: d5e3c...ac3
Anonym bruker Skrevet 16. april 2023 #28 Skrevet 16. april 2023 Anonym bruker skrev (19 minutter siden): Ønsker å ha noen å prate med, lufte ting og gjerne venner. Anonymkode: 14597...277 Hvor i landet bor du da? Anonymkode: ff405...40a
Anonym bruker Skrevet 16. april 2023 #29 Skrevet 16. april 2023 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Skjønner det, men ingen her inne kan være psykologen din, det er ikke riktig å forvente det. Anonymkode: d5e3c...ac3 Mente ikke psykolog. Anonymkode: 14597...277
Anonym bruker Skrevet 16. april 2023 #30 Skrevet 16. april 2023 Anonym bruker skrev (15 minutter siden): Mente ikke psykolog. Anonymkode: 14597...277 Men dette du bedriver orker INGEN. Anonymkode: f0833...2cb
sug lut Skrevet 16. april 2023 #31 Skrevet 16. april 2023 Anonym bruker skrev (1 time siden): Ønsker å ha noen å prate med, lufte ting og gjerne venner. Anonymkode: 14597...277 Men da må du ut i verden. Bli frivillig i bydelen, bli med en turgruppe, hva som helst. Treff folk. Ikke grav deg ned.
Anonym bruker Skrevet 16. april 2023 #32 Skrevet 16. april 2023 sug lut skrev (1 time siden): Men da må du ut i verden. Bli frivillig i bydelen, bli med en turgruppe, hva som helst. Treff folk. Ikke grav deg ned. Takk! Anonymkode: 14597...277
Anonym bruker Skrevet 16. april 2023 #33 Skrevet 16. april 2023 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Ønsker å ha noen å prate med, lufte ting og gjerne venner. Anonymkode: 14597...277 Men den måten du prater og lufter ting på - hvordan tenker du at den skal skaffe deg venner? Hva er det attraktive i din måte å bruke forum på? Bidrar du på et vis som gjør andre nysgjerrig på deg? Støtter du opp om andre? Skriver du noe som IKKE handler om din egen navle og mangelen på venner som kan glane på den navlen sammen med deg? Vil du ha en venn, må du være en venn. Å sutre over at ingen uoppfordret gjør livet ditt til en dans på roser, er ikke måten å fri til andre på. Anonymkode: 792bb...008
Anonym bruker Skrevet 16. april 2023 #34 Skrevet 16. april 2023 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Mente ikke psykolog. Anonymkode: 14597...277 Nei, du mente søplekasse. Vi skal sitte og høre på gnål om hypotetiske fornærmelser som ikke har skjedd. Anonymkode: 792bb...008
Anonym bruker Skrevet 16. april 2023 #35 Skrevet 16. april 2023 Anonym bruker skrev (1 time siden): Men den måten du prater og lufter ting på - hvordan tenker du at den skal skaffe deg venner? Hva er det attraktive i din måte å bruke forum på? Bidrar du på et vis som gjør andre nysgjerrig på deg? Støtter du opp om andre? Skriver du noe som IKKE handler om din egen navle og mangelen på venner som kan glane på den navlen sammen med deg? Vil du ha en venn, må du være en venn. Å sutre over at ingen uoppfordret gjør livet ditt til en dans på roser, er ikke måten å fri til andre på. Anonymkode: 792bb...008 Jeg ser at ingen ville vært min venn. Og gjør nok mye som du skriver der. Om det hjelper så er det ikke for å provosere noen eller plage noen, men ser at det er de og tåler meg lite. Beklager. Anonymkode: 14597...277
Anonym bruker Skrevet 16. april 2023 #36 Skrevet 16. april 2023 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Jeg ser at ingen ville vært min venn. Og gjør nok mye som du skriver der. Om det hjelper så er det ikke for å provosere noen eller plage noen, men ser at det er de og tåler meg lite. Beklager. Anonymkode: 14597...277 Du blander en del sammen her. "De tåler meg lite" er en urimelig beskrivelse. De kan ikke tåle deg lite eller mye - du lar dem ikke se DEG. Det de ser er sytinga di. Og den tåler de såklart ganske dårlig, den er jo ikke spesielt utviklende eller interessant. Men du tar det som om det er deg personlig som er i skuddlinja her. I stedet er det dine HANDLINGER. Og dem velger du å ikke endre på. Dermed skjer det samme i alle tråder. Anonymkode: 792bb...008
Anonym bruker Skrevet 16. april 2023 #37 Skrevet 16. april 2023 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Du blander en del sammen her. "De tåler meg lite" er en urimelig beskrivelse. De kan ikke tåle deg lite eller mye - du lar dem ikke se DEG. Det de ser er sytinga di. Og den tåler de såklart ganske dårlig, den er jo ikke spesielt utviklende eller interessant. Men du tar det som om det er deg personlig som er i skuddlinja her. I stedet er det dine HANDLINGER. Og dem velger du å ikke endre på. Dermed skjer det samme i alle tråder. Anonymkode: 792bb...008 Ja, jeg tar det personlig og blir lei og går i kjelleren. Dette må jeg ikke la skje. Og ja jeg må må gjøre noe med disse handlingene mine som gjør at det blir sånn. For tåler det ikke. Og må unngå disse trådene om det negative både for min del og andres. Prøve på et annet spor. Anonymkode: 14597...277
Anonym bruker Skrevet 17. april 2023 #38 Skrevet 17. april 2023 Anonym bruker skrev (9 timer siden): Ja, jeg tar det personlig og blir lei og går i kjelleren. Dette må jeg ikke la skje. Og ja jeg må må gjøre noe med disse handlingene mine som gjør at det blir sånn. For tåler det ikke. Og må unngå disse trådene om det negative både for min del og andres. Prøve på et annet spor. Anonymkode: 14597...277 Og kanskje tenke gjennom: er et anonymt forum det rette stedet for mine problemer? Ettersom svarene man får her er totalt ufiltrert, og noen svarer på rein faenskap - kanskje du heller skal lufte ting og tang i en gruppe der man får en relasjon til medlemmene, der man ser hver enkelt inn i øynene, et sted der folk har høyere terskel for å si frekke ting (og i så fall må stå til rette for det man evt har sagt.) Hadde ikke en selvhjelpsgruppe for folk med depresjoner vært mer nyttig for deg? Anonymkode: 792bb...008
Anonym bruker Skrevet 17. april 2023 #39 Skrevet 17. april 2023 Anonym bruker skrev (25 minutter siden): Og kanskje tenke gjennom: er et anonymt forum det rette stedet for mine problemer? Ettersom svarene man får her er totalt ufiltrert, og noen svarer på rein faenskap - kanskje du heller skal lufte ting og tang i en gruppe der man får en relasjon til medlemmene, der man ser hver enkelt inn i øynene, et sted der folk har høyere terskel for å si frekke ting (og i så fall må stå til rette for det man evt har sagt.) Hadde ikke en selvhjelpsgruppe for folk med depresjoner vært mer nyttig for deg? Anonymkode: 792bb...008 Ja, jeg må bli flinkere å vurdere hva jeg legger ut for jeg tåler det ikke så bra. Takk. Ja, gjerne det hadde vært en bedre plass. Anonymkode: 14597...277
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå