Gå til innhold

Hvordan feirer man et sølvbryllup?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er da opp til hver enkelt, det. Jeg ble likevel interessert i spørsmålet, for det begynner å nærme seg aktuelt her også, fire år igjen. 

Jeg tror nok vi kommer til å lage en fest med leid lokale, mat osv. Hvem som skal involveres er jeg ikke sikker på, men jeg ser for meg at det kanskje kan bli en kombinasjon av venner og nærmeste familie, så rundt 40-50 stykker da.

Anonymkode: f0932...bac

Annonse

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Vi tenkte vi skulle ta en reprise av bryllupet, byggefest med venner og ta med oss ungene på tur for å gjenoppleve bryllupsreisen.

Anonymkode: 9535e...972

Bryggefest 

Anonym bruker skrev (26 minutter siden):

Hvor mange år er det nå igjen ? 🙂

Inviterer til fest med venner og familie. 

Spis på en fin restaurant. 

Reis til ett fint sted. 

Er måter og feire dagen på. 

Anonymkode: d30c3...39d

25

Anonymkode: f0932...bac

HI her.

Det er 4 år igjen, og jeg begynte p tanke på det.
Ingen planer er lagt, men det er kanskje på tide å finne ut hva vi selv ønsker.
Selvfølgelig blir det slik vi ønsker å gjøre det.
Spørsmålet var litt for å få ideer.

Så, la meg presisere, dere som har feiret sølvbryllup, vært med å feiret andre sølvbryllupspar, eller har ideer om fine måter å feire et sølvbryllup - kan dere fortelle meg om det?

Anonymkode: f486c...455

Var i ett gullbryd til mine oldeforeldre da jeg var liten. Trooor oldemor hadde på seg en hvit brudekjole, innleid lokale og mat. Husker smilet til oldemor da de danset brudevalsen, som ett gammelt ektepar. Jeg var vel 8 år. 

Vil gjøre det samme selv.😊

Anonymkode: 82cb7...d94

Anonym bruker skrev (1 time siden):

HI her.

Så, la meg presisere, dere som har feiret sølvbryllup, vært med å feiret andre sølvbryllupspar, eller har ideer om fine måter å feire et sølvbryllup - kan dere fortelle meg om det?

Besteforeldrene mine hadde både sølv og gullbryllup. De inviterte barn og barnebarn på middag, handlet inn pynt i riktige farger og serverte kake med brudepar på.

Svigerforeldrene mine ville ikke gjøre noe ut av det selv, så vi inviterte de med ut på middag. Altså spiste på restaurant.

Vi har to år igjen, og tenkte vi skulle ta med ungene på den samme turen vi hadde som bryllupsreise. Ungene er tenåringer og har sett på bildene fra den turen og vil veldig gjerne være med på en tilsvarende tur.

Annonse

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

HI her.

Sølvbruden må i alle fall presse seg inn i den brudekjolen hun hadde på for 25 år siden! Har vært i 3 sølvbryllup, og det gjorde de der!

Anonymkode: 3a794...64f

Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Sølvbruden må i alle fall presse seg inn i den brudekjolen hun hadde på for 25 år siden! Har vært i 3 sølvbryllup, og det gjorde de der!

Anonymkode: 3a794...64f

Det er ikke noe problem, den passer fremdeles :)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...