Gå til innhold

Boken Sjef i eget liv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (17 timer siden):

Har der lest den? Hadde dere utbytte av den? 

Anonymkode: 5e9fc...bd6

Du har fått de bøkene anbefalt 100 ganger. DU trenger dem helt tydelig. Du har trengt dem siden sommeren 2021, men i stedet for å bli sjef i eget liv, henger du her og surmuler, og når noen påpeker det, blir du dramatisk og begynner med "alle vil ha meg bort!"

Kjøp boka. Eller skaff deg en behandler. Det som går kjappest.

Anonymkode: 0b8c3...dd1

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Du har fått de bøkene anbefalt 100 ganger. DU trenger dem helt tydelig. Du har trengt dem siden sommeren 2021, men i stedet for å bli sjef i eget liv, henger du her og surmuler, og når noen påpeker det, blir du dramatisk og begynner med "alle vil ha meg bort!"

Haha, er du en person som er ekstremt mye på anonymforum, siden du har oversikt over alle som har snakket om Sjef for eget liv siden 2021?

Hilsen innom-anonymforum-ti-minutter-i-uka

Anonymkode: af430...8aa

Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Haha, er du en person som er ekstremt mye på anonymforum, siden du har oversikt over alle som har snakket om Sjef for eget liv siden 2021?

Hilsen innom-anonymforum-ti-minutter-i-uka

Anonymkode: af430...8aa

Jeg er ikke flau over å ha en bruker her, hvis det er det du mener? Jeg er ikke flau over å ha god hukommelse heller. Eller over at jeg gjenkjenner Tussi på gangen uansett hvilken tråd hun lager.

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Jeg er ikke flau over å ha en bruker her, hvis det er det du mener? Jeg er ikke flau over å ha god hukommelse heller. Eller over at jeg gjenkjenner Tussi på gangen uansett hvilken tråd hun lager.

Og akkurat nå så har hun en del tråder gåendes, sukk.

Anonymkode: 85e5b...ae2

Annonse

Anonym bruker skrev (På 15.4.2023 den 16.45):

Har anskaffet den og tenker å lese denz 

Anonymkode: 5e9fc...bd6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...