Gå til innhold

Grand prix

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun som skal representere Norge i MGP....så unorsk....og det er IKKE positivt! Blir irritert hver gang hun åpner munnen! 

Anonymkode: 0c934...c02

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Hun som skal representere Norge i MGP....så unorsk....og det er IKKE positivt! Blir irritert hver gang hun åpner munnen! 

Hva er unorsk da?

Anonymkode: 6b6b4...8c3

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Hva er unorsk da?

Bråkete, høy på seg selv....

Skrevet

Hvem er det?

Anonymkode: c8cf9...98c

Skrevet

Hun er halvt norsk, halvt italiensk, hun er flott!!

Anonymkode: a6052...706

Skrevet
Anonym bruker skrev (30 minutter siden):

Hvem er det?

Anonymkode: c8cf9...98c

alessandra mele

Skrevet

Jeg synes også hun er litt irriterende. Men jeg tror det er fordi hun er ung og usikker. Hun roer seg sikkert ned når hun får litt mer erfaring :)

Jeg var nok også litt sånn som ung selv. Hehe…

Anonymkode: 64221...e01

Skrevet
Anonym bruker skrev (48 minutter siden):

Bråkete, høy på seg selv....

Vet du hva Aksel Sandemose forklarte om Janteloven? At den blant annet handlet om ønsket mennesker har til å trykke hverandre ned. Det første budet er vel at man ikke skal tro at man er noe? At man ikke må tro at man betyr noe for noen også. Ingen må komme og tro at de er noe mer eller noe bedre, og helst ingenting i det hele tatt.

Ved siden av evnen til å trykke ned andre, nevnte han nok menneskets iboende ondskap også .

Hun er ei ung jente som har mer futt og temperament fordi hun er halv italiensk. Ung vakker og talentfull faktisk.

Og Unorsk?? Herregud. Så mye drøyt jeg leser her inne. Det stopper aldri 

Skrevet
ReneRene skrev (4 minutter siden):

Vet du hva Aksel Sandemose forklarte om Janteloven? At den blant annet handlet om ønsket mennesker har til å trykke hverandre ned. Det første budet er vel at man ikke skal tro at man er noe? At man ikke må tro at man betyr noe for noen også. Ingen må komme og tro at de er noe mer eller noe bedre, og helst ingenting i det hele tatt.

Ved siden av evnen til å trykke ned andre, nevnte han nok menneskets iboende ondskap også .

Hun er ei ung jente som har mer futt og temperament fordi hun er halv italiensk. Ung vakker og talentfull faktisk.

Og Unorsk?? Herregud. Så mye drøyt jeg leser her inne. Det stopper aldri 

Sier du som i bunn og grunn kaller hi ondskapsfull.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...