Gå til innhold

Noen som skal noe kjekt i helgen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Eneste plan er å komme meg i butikken idag, det er litt skrapa i kjøleskapet. Laga sveler i går kveld, for jeg gadd ikke gå i butikken igår. Hadde rester til middag. Så ungen og svigersønn syns jeg var litt rar når jeg satte røra halv ellve i går, men de spiste og koste seg. Tror ikke det skal være noen unger hjemme, eller nå er eldste hjemme, men hun forsvinner med mormor etterpå og tenkerr hun drar hjem til mormor. Hun har funnet frem sommertøy og tøyet som er for smått, hun skal redesigne sier hun. Jeg er vist for kjip for jeg svsrer vet ikke, har ikke gjort slikt før, aner ikke når hun spør om hvordan un gjør ting. (Egentlig gidder jeg ikke, for vår tolmodighet når det kommer til symaskin passer ikke sammen, det er litt kræsj) 

Jeg har masse gardiner jeg skal sy, men om det skjer i helga eller ei aner jeg ikke. Har aldri sydd slike før, så er ett lite prosjekt. Er ikke mine. 

Kan hende jeg ender opp med strikketøy og tv forran peisen i hele helga. Det er regnevær ute, så kan hende det bare blir en daff helg. Helt greit og syns det er veldig deilig. 

Anonymkode: e13d9...f20

Ingen barn hjemme denne helga. Skal kose meg med å gå lange turer, shoppe litt ting til den nye leiligheten - kose meg med god mat, treffe en venninne. Stort sett bare lage meg en god helg etter en travel uke. 

Anonymkode: 91253...289

Annonse

Stille og rolig for min del.

Ungene har div planer, idrett, innflyttingsfest, vennebesøk osv så jeg skal bare være base for dem (har 4 barn mellom 14 og 22 år), kjøre og hente litt og lage mat denne helga. Gubben skal jobbe.

Søndag skal det nok byttes dekk på tre biler. Fra mandag er det ikke lov å kjøre med sommerdekk lenger om ikke føret tilsier det, så her i sør er det bare å få byttet. Da er det jo greit å få tatt en vask samtidig, utvendig og innvendig. 

Anonymkode: dcb3a...af3

Akkurat nå slapper jeg av litt etter litt husarbeid og handling.
Blir vel et glass vin i kveld
Mellomste har ei venninne på besøk som blir til i morgen tidlig.
I morgen tidlig skal minste på cup.

Ellers så har jeg planer om å plante om noen chili-planter, og gå lang tur i skogen med hunden.

Anonymkode: 4c98c...5c2

Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Stille og rolig for min del.

Ungene har div planer, idrett, innflyttingsfest, vennebesøk osv så jeg skal bare være base for dem (har 4 barn mellom 14 og 22 år), kjøre og hente litt og lage mat denne helga. Gubben skal jobbe.

Søndag skal det nok byttes dekk på tre biler. Fra mandag er det ikke lov å kjøre med sommerdekk lenger om ikke føret tilsier det, så her i sør er det bare å få byttet. Da er det jo greit å få tatt en vask samtidig, utvendig og innvendig. 

Anonymkode: dcb3a...af3

Ikke lov å kjøre med sommerdekk fra mandag? ;)  Regner med du mente omvendt. Har dere piggdekk da?

Anonymkode: a0440...852

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...