Gå til innhold

Veldig irriterende samboer

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Danida skrev (22 minutter siden):

Jeg er generelt for at alle kan synge med det nebbet de har, men ikke mens jeg ser på serier! Da har man et trivelig og velegnet sted som heter "dusjen", hvor man fritt kan synge!

Enig. Kan dette seg i ett annet rom. Er slitsomt å høre på 

Anonymkode: fc543...720

ReneRene skrev (23 minutter siden):

Kanskje han ikke vet hvor høyt han synger med headset on.

Kanskje dere burde finne på noe sammen? Mye hyggeligere enn å sitte i hver sin ende og gjøre hver sine ting..

Hi spør ikke om hva hun bør gjøre. 

Anonymkode: 830a2...eb4

ReneRene skrev (1 time siden):

Kanskje han ikke vet hvor høyt han synger med headset on.

Kanskje dere burde finne på noe sammen? Mye hyggeligere enn å sitte i hver sin ende og gjøre hver sine ting..

Jeg hadde flytta for meg selv om jeg ikke kunne hatt litt meg-tid i sofaen av og til. Jeg trives godt med å være sammen med mannen min, men ikke hele tiden.

Anonymkode: 4d66e...1fd

Annonse

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Jeg hadde flytta for meg selv om jeg ikke kunne hatt litt meg-tid i sofaen av og til. Jeg trives godt med å være sammen med mannen min, men ikke hele tiden.

Nei, det er jo forståelig. Men når hun sitter og irriterer seg, så er det vel bedre å finne på noe sammen sålenge begge er der i sofaen liksom. Hva er så hyggelig med å sitte i hver sin ende mens den ene irriterer seg og den andre er irriterende? Herregud, det er fredag også. 

ReneRene skrev (2 minutter siden):

Nei, det er jo forståelig. Men når hun sitter og irriterer seg, så er det vel bedre å finne på noe sammen sålenge begge er der i sofaen liksom. Hva er så hyggelig med å sitte i hver sin ende mens den ene irriterer seg og den andre er irriterende? Herregud, det er fredag også. 

Hvis hi ønsker å sitte i sofaen å slappe av, så er vel den aller beste løsningen at samboeren hennes slutter å synge høyt.

ReneRene skrev (18 minutter siden):

Men hvorfor skal du komme med forslag om hva HI skal gjøre? Hi spør ikke om det! 

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Men hvorfor skal du komme med forslag om hva HI skal gjøre? Hi spør ikke om det! 

Helt riktig det. Hun spør ikke om noe som helst, så jeg antar at hun ikke forventer noen spesiell respons, sånn at hun får ta det som kommer. 

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Jeg sitter i sofaen og ser på en serie. Samboer kommer hjem og setter seg i andre enden av sofaen. Han tar på ett headsett og hører på musikk.......og synger 😒 og nei, han har ikke veldig fin sangstemme 

Anonymkode: fc543...720

Finner alltid noe å klage på ang samboer, ikke sant. Er dette det det verste han kan gjøre, er du faen meg heldig. Her får du null sympati. Dramaqueen. 

Anonymkode: d92c1...f39

Annonse

ReneRene skrev (16 timer siden):

Helt riktig det. Hun spør ikke om noe som helst, så jeg antar at hun ikke forventer noen spesiell respons, sånn at hun får ta det som kommer. 

Hilsen fru "Arresterer avsporinger i alle tråder" personlig?

Anonymkode: e9071...cfc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...