Gå til innhold

Litt flaut men...

Anbefalte innlegg

den eneste måten jeg klarer å få orgasme på er å gni meg mot en pute og synes det er flaut og dumt. Jeg har aldri fått orgasme av samleie/penetrering og ikke av å stimulere klitoris med fingrene. Ikke prøvd womanizer og lignende. Er dette veldig unormalt og er det noe man kan gjøre?

Anonymkode: 8ac6d...dd2

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144439558-litt-flaut-men/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vel ikke flaut. Hvis du kan få orgasme på én måte så kan du helt sikkert få det på andre måter også. Det er nesten ingen som får orgasme av penetrering, så det trenger du ikke tenke på. Ville kjøpt en vibrator og testet det ut. 😊

Anonymkode: 88e75...507

Ikke noe flaut med det, bare ikke slik du ser på film eller i reklamer overalt. 

Jeg har hatt mange ulike sexleketøy, hadde en periode i livet der jeg syns det var veldig gøy å teste ut, hadde en partner som syns det var like gøy og hadde en bekjent som jobbet ett slik sted som gjorde at jeg ikke betalte så mye for ting. Mye gøy, men har kun funnet en ting som gir meg orgasme. Sikkert ikke på den måten den egentlig er beregnet for heller. 

Vi er alle ulike, ulike behov og hva som gir oss orgasme er også ulikt. 
Selv får jeg sjelent orgasme av bare sex. Jeg kan få det i sammenheng med litt annet, men ren sex får jeg det ikke av. Ikke vil jeg få orgasme når kjæresten er ved siden av meg, for om jeg skal gi meg den selv så vil jeg være helt alene. Noe kjærestene mine har syntes har vært litt rart, men klart å forklare det slik at de forstår etterhvert. De har skjønt at jeg nyter sex, selv om jeg ikke får orgasme. Gutter har også ett litt rart bilde på hvordan sex, hva damer liker er også. Akkurst slik som vi kvinner har. Slik som du syns du syns det er litt flsut med måten du får orgasme på. Kast vekk tanken på at det er flaut og uvanlig, nyt det istede og tenk at du er heldig som har funnet en måte du kan få det på. Det er veldig mange kvinner som aldri tørr å finne det ut, mange som aldri finner en måte å få det på også. 

Anonymkode: d8d32...f26

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...