Gå til innhold

Feirer dere bryllupsdagen hvert år?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, vi gjør ikke det. Det hender at vi kommer på bryllupsdagen et par dager etter at den har vært, og om vi husker det på dagen så gratulerer vi hverandre, og det er det. På runde dager går vi kanskje ut og spiser sammen om det passer sånn. 

Nei, vi feirer den sjelden.

Sier gratulerer til hverandre, om vi husker det 🙈

Vi gikk ut på en skikkelig fin restaurant og spiste, flere retter, fine dining, når vi hadde 10 års brylluspdag. 

Når vi hadde 20 år snakket vi litt mer om det, med ungene og sånt, men feirer ikke noe spesielt.

I år har vi 23 års bryllupsdag, blir vel taco med familien tenker jeg, siden det er på en fredag ser jeg ;)

Kanskje vi feirer skikkelig på 25 år, da er det jo sølvbryllup og greier.

Anonymkode: 13302...820

Annonse

Vi gikk ut på svinedyr restaurant da vi hadde ett års bryllupsdag, og fant it at dette har vi jo ikke råd til. Nå feirer vi bryllupsdagen, valentines og slikt med å sende klisne smser til hverandre. Det er om å gjøre å overgå den andre i pinlig og kleint kliss. Det er blitt vår interne humor og romantikk på en gang. 
på 10-års bryllupsdag dro vi på rockekonsert. På Roskilde-festivalen. 😬🥰perfekt for oss. 

Anonymkode: 954b1...c54

Vi har aldri feiret stort.

Det er gått litt sport i å se hvem som husker den.... Vår greie er at vi kjøper noen kakestykker. Husker begge det har vi 4 kakestykker eller 2 eller ingen... og om vi ikke er på eller skal på ferie kanskje en blomsterkvast.

Vi har jo foreldre som vil gratulere, men de har fått beskjed om å ikke ringe før kl 21... for da kan vi teste hukommelsen mot hverandre!

jeg fikk gitt han  blomster på jobben på 10 år. da hadde han glemt det! jeg vant! et annet år stod jeg å så på blomsterbuketten fra han og skjønte ingenting!!!

Anonymkode: 77b08...0e0

Vi feiret første året. Andre året satt vi i kantinen på sykehuset og feira med å dele et kakestykke mens vi ventet på svar om barnet vårt kom til å overleve eller ei. Hun gjorde det. 😊

Vi gratulerer hverandre, og hvis vi får barnevakt, så blir det en middag ute. Men har bare skjedd 3 ganger på 14 år. 

Anonymkode: 339e8...b78

HI her.

Bare for å ha sagt det, vi feirer ikke stort.
En litt bedre middag her hjemme sammen med barna, et lite glass vin på kvelden, noen friske blomster på bordet...
Er bare første året det har vært ..ingenting.. ble rett og slett ikke tid til noe.

Anonymkode: 2badc...709

Annonse

Vi bruker ikke feire noe spesielt, men vi gratulerer hverandre alltid. Noen ganger gir vi en liten ting eller oppmerksomhet. Vi er ofte på ferie med ungene så aldri noen spesiell feiring bare oss to.

Anonymkode: 01245...628

Ikke alltid vi husker eller har mulighet til feiring akkurat på dagen. 
Men vi bruker de mulighetene vi har til en date, så bryllupsdagen vår er et av påskuddene til å gå ut og spise bare oss to. Samme med bursdagene våre, bestått eksamen, bonus fra jobb+++ 

Ikke alltid mange retter på fancy restaurant, kan like godt være take away sushi i parken😍

Anonymkode: 6d5b3...0e1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...