Gå til innhold

Æææ, overgangsalderen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alt er troll! 

Anonymkode: e5c53...631

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Hvorfor i alle dager er det viktig for folk å vite om en vilt fremmed dame er gravid eller ikke? Går dere seriøst og tenker på dette i den grad at dere skriver inn for å be hi svare?

Anonymkode: 5a753...534

Men å sitte hjemme og oppdra fremmede på nett omkring hva de bør være interessert i, det tar du deg bryet med å gjøre?

Anonymkode: 0a12b...dfa

Skrevet

Men å sitte hjemme og oppdra fremmede på nett omkring hva de bør være interessert i, det tar du deg bryet med å gjøre?

Seriøst 😂

Anonymkode: 8d905...ba3

Skrevet

Oppdra….? Hva snakker du om? Jeg lurer helt oppriktig på hva som er så spennende med at en dame jeg ikke kjenner og ikke vet hvem er er gravid eller ikke. Det skulle skjedd minimalt i livet mitt om det var en tanke som slo meg i løpet av dagen.

Hva i alle dager har det med oppdragelse å gjøre?

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Oppdra….? Hva snakker du om? Jeg lurer helt oppriktig på hva som er så spennende med at en dame jeg ikke kjenner og ikke vet hvem er er gravid eller ikke. Det skulle skjedd minimalt i livet mitt om det var en tanke som slo meg i løpet av dagen.

Hva i alle dager har det med oppdragelse å gjøre?

Kanskje forum ikke er for deg? Det har kanskje mindre med oppdragelse å gjøre, og mer at du er nedlatende. 

Anonymkode: 5ca30...bfd

Skrevet

Det er ren og skjær nysgjerrighet fra min side ihvertfall. Det er en godt voksen dame, litt eldre enn meg, men likevel i en situasjon som ikke er urealistisk. Når jeg leser bøker/hører på lydbok, kan jeg også gå å tenke på hvordan det går, spekulere i plottet osv, faktisk så mye at jeg leser/lytter mer for å få svar. Selv om dette er en tynn historie i forhold til en roman, så blir det litt samme konseptet. Og jeg tviler på at noen ligger søvnløse og lar livet gå i dass før de får svar altså.

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Kanskje forum ikke er for deg? Det har kanskje mindre med oppdragelse å gjøre, og mer at du er nedlatende. 

I motsetning til deg…? 
Se, det kom en som faktisk klarte å svare ordentlig på det jeg lurte på, helt uten å gå i krenka-aggressiv-modus! Der har du noe å lære

Skrevet
Den perfekte mor, påan igjen skrev (49 minutter siden):

Det er ren og skjær nysgjerrighet fra min side ihvertfall. Det er en godt voksen dame, litt eldre enn meg, men likevel i en situasjon som ikke er urealistisk. Når jeg leser bøker/hører på lydbok, kan jeg også gå å tenke på hvordan det går, spekulere i plottet osv, faktisk så mye at jeg leser/lytter mer for å få svar. Selv om dette er en tynn historie i forhold til en roman, så blir det litt samme konseptet. Og jeg tviler på at noen ligger søvnløse og lar livet gå i dass før de får svar altså.

Helt enig. Hi, lovet jo å oppdatere oss. Testen var garantert negativ! Ellers hadde hun svart.

Anonymkode: 9a919...bfb

Skrevet

I motsetning til deg…? 
Se, det kom en som faktisk klarte å svare ordentlig på det jeg lurte på, helt uten å gå i krenka-aggressiv-modus! Der har du noe å lære

Du vil jo bare krangle, tydeligvis. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (14 timer siden):

Hvorfor i alle dager er det viktig for folk å vite om en vilt fremmed dame er gravid eller ikke? Går dere seriøst og tenker på dette i den grad at dere skriver inn for å be hi svare?

Plager det deg? I så fall er det god nok grunn til å gjøre det.

Anonymkode: 621c6...f3a

Skrevet
Anonym bruker skrev (37 minutter siden):

For mennesker med lite innhold i eget liv gir nok slikt glede. Jeg får vondt av deg. 

Anonymkode: 8d905...ba3

Skrevet

Beklager sen oppdatering her, jeg glemte det helt bort🙈

Jeg er ikke gravid, det er nok overgangsalderen som sniker seg inn altså, vet ikke het hva jeg synes om det, men jeg tenker at det er bedre enn alternativet, dog ikke like spennende😅 Jeg ble faktisk litt usikker på om jeg hadde rett eller ei etter dette innlegget og alle svarene jeg fikk, det var gøy at så mange engasjerte seg ❤️

Jeg er ikke helt klar for å bli gammel og grå, jeg føler meg fortsatt veldig ung, frisk og rask, men jeg tenker at jeg kan klare å holde meg ung noen å fremover selv uten mensen:)

Anonymkode: 84e35...fcb

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Beklager sen oppdatering her, jeg glemte det helt bort🙈

Jeg er ikke gravid, det er nok overgangsalderen som sniker seg inn altså, vet ikke het hva jeg synes om det, men jeg tenker at det er bedre enn alternativet, dog ikke like spennende😅 Jeg ble faktisk litt usikker på om jeg hadde rett eller ei etter dette innlegget og alle svarene jeg fikk, det var gøy at så mange engasjerte seg ❤️

Jeg er ikke helt klar for å bli gammel og grå, jeg føler meg fortsatt veldig ung, frisk og rask, men jeg tenker at jeg kan klare å holde meg ung noen å fremover selv uten mensen:)

Og det var ikke meningen å la dere vente altså, jeg glemte det rett og slett bort❤️

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 21.4.2023 den 23.27):

Alt er troll! 

Anonymkode: e5c53...631

Hvem er troll? Jeg som ikke visste om jeg var gravid eloler ei? Ikke så veldig spennende trolling da

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 22.4.2023 den 13.18):

Plager meg ikke i det hele tatt, jeg blir bare veldig, veldig fascinert.

Plager det deg at jeg lurer på hvordan noen kan synes det er så spennende at dame de ikke engang vet hvem er kanskje er gravid? Det må jo gjøre det, ettersom du blir så trigga?

• 2 uker senere...
Skrevet
Den perfekte mor, påan igjen skrev (På 22.4.2023 den 10.15):

Kjenner flere kvinner som er på min alder og eldre som sier de ønsker seg en yngre venn som faktisk tar steget og flørter direkte og legger fra seg boken og lever ut eventyret i virkeligheten og ikke bare tenker tankene. De yngre mine kvinnelige venner har skjønt leser de samme bøkene har vært åpenlyst begeistret for å bli invitert på turer uansett, overgangsalder og litt utenom «normen» er visst bonus hos de guttene rundt her…sier de da… Har vært sammen med stort sett kvinner som har vært sammen med unge bekjente helt åpent i forhold og har vært lykkelige med økt lyst og komfortable med også sammen.

Skrevet
Singelpappa44 skrev (På 7.5.2023 den 0.36):

Kjenner flere kvinner som er på min alder og eldre som sier de ønsker seg en yngre venn som faktisk tar steget og flørter direkte og legger fra seg boken og lever ut eventyret i virkeligheten og ikke bare tenker tankene. De yngre mine kvinnelige venner har skjønt leser de samme bøkene har vært åpenlyst begeistret for å bli invitert på turer uansett, overgangsalder og litt utenom «normen» er visst bonus hos de guttene rundt her…sier de da… Har vært sammen med stort sett kvinner som har vært sammen med unge bekjente helt åpent i forhold og har vært lykkelige med økt lyst og komfortable med også sammen.

Hæ??

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Hæ??

Akkurat det jeg tenkte!!

Anonymkode: 913f1...9a3

Skrevet

Akkurat det jeg tenkte!!

Anonymkode: 913f1...9a3

Jeg også😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...