Anonym bruker Skrevet 12. april 2023 #26 Skrevet 12. april 2023 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Hei:) Nei, jeg har ikke testet meg, jeg venter til jeg eventuelt får noen symptomer. Det eneste symptomet jeg har nå er uteblitt mensen, ikke ømme pupper, ikke kvalm, ikke oppblåst, ikke noe mage, jeg har gått ned i vekt og ikke opp😅 Jeg er rimelig sikker på at grunnen til at jeg ikke har fått mensen er alderen min rett og slett. Jeg håper at jeg ikke er gravid, jeg har spontanabortert en del ganger og om jeg virkelig er gravid så ville kjæresten min blitt knust om jeg mistet, Den største sorgen i livet hans er at han ikke har barn 😕 Anonymkode: 84e35...fcb Man kan være gravid uten andre symptomer enn en uteblitt mens? Jeg hadde ingen symptomer annet enn en uteblitt mens med minste Anonymkode: c29b7...21c
Anonym bruker Skrevet 12. april 2023 #27 Skrevet 12. april 2023 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Man kan være gravid uten andre symptomer enn en uteblitt mens? Jeg hadde ingen symptomer annet enn en uteblitt mens med minste Anonymkode: c29b7...21c Ja, og om jeg i tilfelle skulle vært gravid så er det ikke mange ukene, men likevel.. overgangsalder er nok mer sannsynlig:) Anonymkode: 84e35...fcb
Anonym bruker Skrevet 12. april 2023 #28 Skrevet 12. april 2023 Anonym bruker skrev (23 minutter siden): Ja, og om jeg i tilfelle skulle vært gravid så er det ikke mange ukene, men likevel.. overgangsalder er nok mer sannsynlig:) Anonymkode: 84e35...fcb Men da kommer det tilbake til n ting. Er langt i fra alle som har symptomer på graviditet, men de aller, aller fleste har symptomer på den kommende overgangsalderen i noen år før mensen slutter. Disse symtomene er blant annet: - Hetetokter - Nattesvette - Tørrere ved sex - Mindre sex lyst - Søvnvansker - Vektøkning Har du hatt noen av disse? Hvis ikke vil jeg tro det er større sjanse på at du er gravid Anonymkode: c29b7...21c
Anonym bruker Skrevet 12. april 2023 #29 Skrevet 12. april 2023 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Men da kommer det tilbake til n ting. Er langt i fra alle som har symptomer på graviditet, men de aller, aller fleste har symptomer på den kommende overgangsalderen i noen år før mensen slutter. Disse symtomene er blant annet: - Hetetokter - Nattesvette - Tørrere ved sex - Mindre sex lyst - Søvnvansker - Vektøkning Har du hatt noen av disse? Hvis ikke vil jeg tro det er større sjanse på at du er gravid Anonymkode: c29b7...21c Jeg har mer sexlyst enn vanlig, (men jeg er "nyforelsket" (vært sammen i ett år) og jeg synes han er den deiligste i verden). Jeg har gått ned, så ikke noe vektøkning, ikke tørr. Søvnvansker har jeg alltid hatt og nattesvette har jeg ikke tror jeg, altså om det er varmt så svetter jeg. Hetetokter har jeg ikke. Jeg har ikke annet symptom enn uteblitt mensen rett og slett (og den har vært litt skakk de siste gangene), verken på graviditet eller overgangsalder (kjenner jeg er litt svett nå da, haha) Anonymkode: 84e35...fcb
Anonym bruker Skrevet 12. april 2023 #30 Skrevet 12. april 2023 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Jeg har mer sexlyst enn vanlig, (men jeg er "nyforelsket" (vært sammen i ett år) og jeg synes han er den deiligste i verden). Jeg har gått ned, så ikke noe vektøkning, ikke tørr. Søvnvansker har jeg alltid hatt og nattesvette har jeg ikke tror jeg, altså om det er varmt så svetter jeg. Hetetokter har jeg ikke. Jeg har ikke annet symptom enn uteblitt mensen rett og slett (og den har vært litt skakk de siste gangene), verken på graviditet eller overgangsalder (kjenner jeg er litt svett nå da, haha) Anonymkode: 84e35...fcb Da syns jeg du skal ta en test for sikkerhets skyld.. Anonymkode: c29b7...21c
Anonym bruker Skrevet 12. april 2023 #31 Skrevet 12. april 2023 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Da syns jeg du skal ta en test for sikkerhets skyld.. Anonymkode: c29b7...21c Har bestilt en nå, tør ikke kjøpe på apoteket, jeg bor i liten bygd🙈 Anonymkode: 84e35...fcb
Anonym bruker Skrevet 12. april 2023 #32 Skrevet 12. april 2023 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Joda, jeg vet det, spiral kan jeg ikke bruke (nå snakker jeg kobber her altså, føler jeg må påpeke det), de apparatene(?) man kan bruke for å sjekke om man har eggløsning har jeg ikke forsøkt og jeg regner med at du, om det er du som skrev innlegget jeg svarte på, ikke mente kondom i ft hva du skrev. Det hadde uansett vært uaktuelt. Jeg er veldig stabil, derfor vet jeg at det kommer til å gå bra uansett utfall Hadde jeg vært livredd for å bli gravid så hadde jeg holdt meg unna sex rundt eggløsning Anonymkode: 84e35...fcb Men du aner jo ikke når eggløsning er med sånn syklus. Hvorfor tester du deg ikke bare?? Anonymkode: c65c6...765
Anonym bruker Skrevet 12. april 2023 #33 Skrevet 12. april 2023 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Har bestilt en nå, tør ikke kjøpe på apoteket, jeg bor i liten bygd🙈 Anonymkode: 84e35...fcb Bra, lykke til hva enn som skjer! Anonymkode: c65c6...765
Anonym bruker Skrevet 12. april 2023 #34 Skrevet 12. april 2023 Anonym bruker skrev (1 time siden): Men du aner jo ikke når eggløsning er med sånn syklus. Hvorfor tester du deg ikke bare?? Anonymkode: c65c6...765 Men syklusen min har jo ikke vært "sånn" så lenge da. Jeg har ikke noe behov for å teste meg akkurat nå, men ble påvirket til å bestille en test som kommer i posten ila neste uke:) Anonymkode: 84e35...fcb
Anonym bruker Skrevet 12. april 2023 #35 Skrevet 12. april 2023 Anonym bruker skrev (1 time siden): Bra, lykke til hva enn som skjer! Anonymkode: c65c6...765 Takk:) Anonymkode: 84e35...fcb
Anonym bruker Skrevet 12. april 2023 #36 Skrevet 12. april 2023 Vær så snill å oppdater oss når du har tatt testen!!! Er super-nysgjerrig!! 😄 Anonymkode: 913f1...9a3
Anonym bruker Skrevet 12. april 2023 #37 Skrevet 12. april 2023 Anonym bruker skrev (23 minutter siden): Vær så snill å oppdater oss når du har tatt testen!!! Er super-nysgjerrig!! 😄 Anonymkode: 913f1...9a3 😅 Lover! Jeg later som om jeg er gravid og nyter det så lenge det varer, jeg har spist en halv boks med vaniljeis og ligget på sofaen i hele kveld. Nå trenger jeg noen til å massere føttene mine😅 Anonymkode: 84e35...fcb
Anonym bruker Skrevet 13. april 2023 #39 Skrevet 13. april 2023 Anonym bruker skrev (8 timer siden): Følger Anonymkode: d1a60...6b4 Jeg får litt prestasjonsangst jeg nå altså, føler jeg skuffer mange dersom jeg ikke er gravid (som jeg ikke tror at jeg er. haha) 🙈😅 Anonymkode: 84e35...fcb
Anonym bruker Skrevet 13. april 2023 #40 Skrevet 13. april 2023 Anonym bruker skrev (20 minutter siden): Jeg får litt prestasjonsangst jeg nå altså, føler jeg skuffer mange dersom jeg ikke er gravid (som jeg ikke tror at jeg er. haha) 🙈😅 Anonymkode: 84e35...fcb Jeg tror du er det🙃 Anonymkode: c65c6...765
amandine Skrevet 13. april 2023 #41 Skrevet 13. april 2023 Å fy fader jeg er bare evig glad dette ikke er meg😅 Lykke til, enten med menopause eller med attpåkladd…
Anonym bruker Skrevet 13. april 2023 #42 Skrevet 13. april 2023 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Jeg får litt prestasjonsangst jeg nå altså, føler jeg skuffer mange dersom jeg ikke er gravid (som jeg ikke tror at jeg er. haha) 🙈😅 Anonymkode: 84e35...fcb Neiiiida, men ikke glem å oppdatere! 😇 Anonymkode: 5ca30...bfd
Anonym bruker Skrevet 14. april 2023 #44 Skrevet 14. april 2023 Anonym bruker skrev (På 13.4.2023 den 16.35): Neiiiida, men ikke glem å oppdatere! 😇 Anonymkode: 5ca30...bfd Skal ikke glemme det;) Men det blir ingen oppdatering før på mandag altså, får ikke tatt noen test før det, eller jeg får mensen ila helgen🙃 Anonymkode: 84e35...fcb
Anonym bruker Skrevet 18. april 2023 #45 Skrevet 18. april 2023 Anonym bruker skrev (På 14.4.2023 den 19.23): Skal ikke glemme det;) Men det blir ingen oppdatering før på mandag altså, får ikke tatt noen test før det, eller jeg får mensen ila helgen🙃 Anonymkode: 84e35...fcb Nååååååååååh? Anonymkode: 5ca30...bfd
Anonym bruker Skrevet 18. april 2023 #46 Skrevet 18. april 2023 Spent jeg også😅 Anonymkode: c65c6...765
Anonym bruker Skrevet 18. april 2023 #47 Skrevet 18. april 2023 Det er tirsdag hi... kom igjen 😅😅👌👌❤️❤️ Anonymkode: 9a919...bfb
Anonym bruker Skrevet 21. april 2023 #49 Skrevet 21. april 2023 Hei HI, det er flere her inne som tenker på deg lurer på hva resultatet på testen ble.. Dette siden flere svarte deg og du lovet å oppdatere her. Håper alt er godt og at du vet noe mer. Veldig fint om du kan gi et lite vink til medkvinner/menn her inne, Ha en fin helg. Anonymkode: 58987...e6b
Anonym bruker Skrevet 21. april 2023 #50 Skrevet 21. april 2023 Hvorfor i alle dager er det viktig for folk å vite om en vilt fremmed dame er gravid eller ikke? Går dere seriøst og tenker på dette i den grad at dere skriver inn for å be hi svare? Anonymkode: 5a753...534
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå