Gå til innhold

Klar for jobb i dag da?

Anbefalte innlegg

Sitter her på jobben og er ikke klar litt engang. Skulle gitt mye for en uke til fri. Eller en måned 😅. Er ny i jobben og angrer på bytte av jobb selv om det ikke gikk å være der jeg var. Men men - snart helg 😄

Dere da - klar?

Anonymkode: 5bc82...9ed

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144439502-klar-for-jobb-i-dag-da/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei 😭 Prøver å puste med magen og tenke, ingen dør om dette ikke blir plettfritt levert. Jeg ligger langt etter skjema, det gjør kollegaene mine også, på tross vi har jobbet mye over i det siste. Mye slitasje akkurat nå. 

Anonymkode: 90373...831

Jeg er veldig klar for hverdag.

Er ufør og både skjønner og synes det er fint når hele familien har fri, men nå er jeg fullstendig utslitt og gleder meg til å ha huset for meg selv noen timer. Lå våken mye av natten pga symptomforverring og føler meg skikkelig syk i dag...

Anonymkode: 9435b...78b

Annonse

Egentlig ikke. Har fått ny jobb og starter snart på oppsigelsestiden, men virker som folk allerde tenker at «hun skal slutte, så ingen grunn til å involvere henne mer», selv om det er 4 mnd til jeg skal slutte. Så tja, skulle heller hatt fri ja!

Anonymkode: 00009...dbc

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Sitter her på jobben og er ikke klar litt engang. Skulle gitt mye for en uke til fri. Eller en måned 😅. Er ny i jobben og angrer på bytte av jobb selv om det ikke gikk å være der jeg var. Men men - snart helg 😄

Dere da - klar?

Anonymkode: 5bc82...9ed

Jeg er for tiden arbeidsledig. Ligger i sengen enda. Men i morgen skal jeg på kurs, så da må jeg opp tidlig. Har ikke lyst, men skal jeg ut i jobb igjen, må jeg😄

Anonymkode: cc355...625

Annonse

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Egentlig ikke. Har fått ny jobb og starter snart på oppsigelsestiden, men virker som folk allerde tenker at «hun skal slutte, så ingen grunn til å involvere henne mer», selv om det er 4 mnd til jeg skal slutte. Så tja, skulle heller hatt fri ja!

4 måneder, det var da en fryktelig lang oppsigelsestid, det vanlige er 3.
Hadde jeg vært det hadde jeg sjekket kontrakten

Anonymkode: 1a4f0...727

Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Men jeg har fri. Så bædda.

Anonymkode: 48752...d9a

Jeg er veldig fornøyd med at hverdagen har begynt igjen, og koser meg på jobb.

Hyggelige kollegaer jeg ikke har møtt på en uke, så bædda tilbake

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

4 måneder, det var da en fryktelig lang oppsigelsestid, det vanlige er 3.
Hadde jeg vært det hadde jeg sjekket kontrakten

Har nok full kontroll på kontrakt du, har 3 mnd oppsigelsestid, men timer det med oppstartsdato på ny jobb. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...