Anonym bruker Skrevet 10. april 2023 #1 Skrevet 10. april 2023 Hei, 14 åringen har sammen med pappaen som bor i spania planlagt ferietur til han. Det er nå helt greit for meg selvfølgelig, det jeg kanskje ikke synes er så greit er at pappaen har planlagt at barnet skal bo alene i en leilighet/hotell ved siden av der han selv bor sammen med sin nye samboer og baby. Jeg blir bekymret for å sende barnet for å bo alene i en leilighet i utlandet, greit nok at hun er sammen med pappaen på dagtid men synes det er skummelt med tanke på kveld/natt. Nå er ikke barnet så veldig moden, og jeg vet at hun er truende til å finne på å ta utflukter for seg selv hvis man ikke er til stedet. Hva mener dere andre? Noen innspill? Burde kanskje pappaen sove i samme leilighet som barnet siden det er like ved hvor han bor? Anonymkode: ad932...625
Anonym bruker Skrevet 10. april 2023 #2 Skrevet 10. april 2023 Hvorfor kan hun ikke bo hjemme hos de? Ville aldri latt 14 åringen overnatte alene på ukjent sted i annet land Anonymkode: 12ae2...903
Anonym bruker Skrevet 10. april 2023 #3 Skrevet 10. april 2023 Anonym bruker skrev (16 minutter siden): Hei, 14 åringen har sammen med pappaen som bor i spania planlagt ferietur til han. Det er nå helt greit for meg selvfølgelig, det jeg kanskje ikke synes er så greit er at pappaen har planlagt at barnet skal bo alene i en leilighet/hotell ved siden av der han selv bor sammen med sin nye samboer og baby. Jeg blir bekymret for å sende barnet for å bo alene i en leilighet i utlandet, greit nok at hun er sammen med pappaen på dagtid men synes det er skummelt med tanke på kveld/natt. Nå er ikke barnet så veldig moden, og jeg vet at hun er truende til å finne på å ta utflukter for seg selv hvis man ikke er til stedet. Hva mener dere andre? Noen innspill? Burde kanskje pappaen sove i samme leilighet som barnet siden det er like ved hvor han bor? Anonymkode: ad932...625 Det høres veldig spesielt ut synes jeg. Jeg hadde ikke gått med på det. Har de så liten plass at det ikke er mulig å ha henne på besøk i leiligheten? Kan forstå at det er vanskelig hvis de bor veldig trangt og babyen skriker mye om nettene, men i såfall må jo faren bo med henne på hotellet/leiligheten de dagene da? Så kan de jo være masse sammen med kjæresten og babyen på dagtid. Anonymkode: 340db...648
Anonym bruker Skrevet 10. april 2023 #4 Skrevet 10. april 2023 Seriøse hoteller tillater ikke at personer under 18 år bor alene på rommet, så jeg hadde i hvert fall sjekket om det kan brukes som argument. Ellers er jeg enig med deg. Vi lot ikke de eldste ha eget rom på tur før de var 19 og 17 år. Anonymkode: e38ee...bc8
ReneRene Skrevet 10. april 2023 #5 Skrevet 10. april 2023 (endret) Hvor langt unna er hun der? Blir det bare noen meter så ser jeg ikke problemet. Det blir som å la dem ligge i et anneks i hagen. Jeg vet ikke hvorfor du tror at hun kommer til å vandre ut og rundt alene? Bruker hun å stikke av på natten hjemme? Faren må jo gå innom å se etter henne i løpet av natten da. Man bør kunne stole på en 14- åring som er på ukjent sted alene. Er leilighet flere minutter å gå så er det annerledes. Hvis noe skulle skje så bør de være i nærheten av hverandre som i at faren fort er på plass eller hun hos ham. Endret 10. april 2023 av ReneRene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå