Gå til innhold

Hvordan fungerer du i sosiale settinger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er pratsom og tøysete. Regner med at jeg kan være litt irriterende for mange, og prøver å tøyle meg i enkelte sammenhenger. 
Tenker ofte over hva jeg har gjort og sagt i etterkant, men det bobler ut... Hva med dere andre? 

Anonymkode: bdd72...119

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er som deg i privat sammenheng. I jobbsammenheng er jeg mer dempet og opptatt av å være hyggelig, inkluderende og ikke ta for mye plass.

Skrevet

Jeg løser opp anstrengte settinger, lytter mer enn jeg snakker og er obs på alle som er tilstede. Inkluderer folk.

Blant venner er jeg mer underholdende og tar mer plass. 

Skrevet
ReneRene skrev (1 minutt siden):

Jeg løser opp anstrengte settinger, lytter mer enn jeg snakker og er obs på alle som er tilstede. Inkluderer folk.

Kanskje du skal prøve strategien i øverste avsnitt her inne?

Anonymkode: b5cea...930

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Kanskje du skal prøve strategien i øverste avsnitt her inne?

Jeg skal love deg at jeg er obs på folk her og får med meg hva folk sier 😄 100 % 

Skrevet

Hvis det er med ukjente så sonderer jeg terrenget og avventer litt for å lese rommet før jeg gjør noe. Med venner er jeg den som skravler med alle om alt som er 

Anonymkode: 93756...555

Skrevet
ReneRene skrev (7 minutter siden):

Jeg skal love deg at jeg er obs på folk her og får med meg hva folk sier 😄 100 % 

Tenkte mer på å lytte mer enn du prater (eller skriver da).

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Tenkte mer på å lytte mer enn du prater (eller skriver da).

Det gjør jeg så absolutt. Imponert? 

Skrevet
ReneRene skrev (1 minutt siden):

Det gjør jeg så absolutt. Imponert? 

Ikke nevneverdig. 

Skrevet

Jeg var veldig flink sosialt før. Nå er jeg usikker og keitete. 

Anonymkode: 4b144...5cb

Skrevet

Jeg er veldig enten eller, og kan svinge fort mellom de to. Da snakker jeg om i større grupper, ikke én til én, eventuelt to. Enten er jeg sprudlende, pratsom, morsom og blir midtpunkt, eller så blir jeg helt stille, bare lytter eller zooner helt ut av samtalen en stund. Det kommer litt an på både folkene og emnene. Jeg er ikke spesielt god på å fake interesse for emner jeg ikke er interessert i, som sport eller reality-tv, så da faller jeg helt ut, men jeg er interessert i andre mennesker og er en god lytter når det trengs der. 

Anonymkode: e1276...288

Skrevet

Jeg er varm, inkluderende og snakkesalig. Dersom det trengs, fyller jeg inn hullene, men jeg klarer også å se om noen andre trenger mer tid på seg og er mindre kjappe i replikken. Da prøver jeg å trekke dem inn i samtalen.
Egentlig tror jeg at jeg er et sosialt kinderegg. Når det er fest, setter folk seg ved siden av meg med vilje, fordi de vet det blir gøy. Jeg er ekstrovert og mangler totalt fordommer, så jeg kan prate med alle.

Anonymkode: ee68e...366

Skrevet
ReneRene skrev (På 10.4.2023 den 17.41):

Jeg måtte bare inn for å se om du hadde svart 🤭

Anonymkode: 3987a...c44

Skrevet

Jeg er den som drar tidlig hjem. Blir sliten av folk

Anonymkode: 43013...0a3

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 timer siden):

Jeg måtte bare inn for å se om du hadde svart 🤭

Anonymkode: 3987a...c44

Sånt som dette er spesielt og en uting. 

Anonymkode: ebfd5...047

Skrevet

Jeg er en selverklært sosial kameleon. Er flink til å lese "bildet" og tilpasser meg deretter. Har god allmennkunnskap og følger moderat med på både nyheter, politikk og sport.

Kan mingle/småsnakke i alt fra høye sosiale klasser til rusavhengige. 

Blir sett på som godt sosial kompetent av psykologen også. 

Anonymkode: af65e...5f9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...