Gå til innhold

Jeg ble tatt bilde av, tror jeg?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på lekeplassen med barnet mitt igår da en venn av oss (meg og eksen) dukket opp. Jeg er singel, det er også han. Det jeg plutselig merket var da jeg snudde meg var at han tok å filmet eller tok et bilde? Grunnen til jeg merket det var fordi det var en glassvegg foran meg så kunne se han hadde mobilen mot meg/bak meg på en måte. Kan han ha tatt bilde? Isåfall liker han meg. (Ble nylig singel..)

Anonymkode: 5e4df...d3a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan i himmelens navn skal vi kunne svare på dette? Kanskje, kanskje ikke….

Anonymkode: 2f982...2a2

Skrevet

Han kan like deg eller han kan ta en morsom-snap på din bekostning.

Anonymkode: 019a6...71f

Skrevet
Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Han kan like deg eller han kan ta en morsom-snap på din bekostning.

Han har ikke snap, så mest sannsynlig bilde. Ja mulig? Han holdt iallefall mobilen opp og så ut som han tok bilde. 

Skrevet

Han tok kanskje bilde av barnet? 

Anonymkode: 4e5f6...b0d

Skrevet

Eller så spør du rett ut. 

Anonymkode: 4e5f6...b0d

Skrevet

Kanskje han tok en selfie?

Skrevet
Himmel og hav skrev (17 minutter siden):

Kanskje han tok en selfie?

Kanskje? Men jeg følte jeg så han tok et bilde. Stemmer vel mange ganger også een magefølelsen. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Kanskje? Men jeg følte jeg så han tok et bilde. Stemmer vel mange ganger også een magefølelsen. 

Nei. Magefølelse skal man ikke uten videre stole på. Den ljuger så det renner. 

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger.

Admin

Skrevet

Akkurat det der er litt "creepy". Eller kanskje det bare er meg. 

Anonymkode: 9b753...6d3

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Jeg så bare mobilen hans bak meg mot meg i speilbildet. Sånn høyt opp.

Skrevet

Hvis han filmet meg eller tok bilde av meg, hva tenker du da hva han skulle med det?

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 10.4.2023 den 17.03):

Var på lekeplassen med barnet mitt igår da en venn av oss (meg og eksen) dukket opp. Jeg er singel, det er også han. Det jeg plutselig merket var da jeg snudde meg var at han tok å filmet eller tok et bilde? Grunnen til jeg merket det var fordi det var en glassvegg foran meg så kunne se han hadde mobilen mot meg/bak meg på en måte. Kan han ha tatt bilde? Isåfall liker han meg. (Ble nylig singel..)

En venn eller eksen som tok bilde?

Anonymkode: e1208...4e4

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 timer siden):

Hvis han filmet meg eller tok bilde av meg, hva tenker du da hva han skulle med det?

Hvis han filmet/tok bilde tror jeg IKKE han gjorde det fordi han liker deg, det ville vært veldig sært. Da tror jeg heller han ville bruke det til å drite deg ut på en eller annen måte. Feks vise bildet til eksen din og si «se hvordan hun går kledd da, godt du kom deg ut!»

Anonymkode: e5af6...ae0

Skrevet
Anonym bruker skrev (46 minutter siden):

Hvis han filmet/tok bilde tror jeg IKKE han gjorde det fordi han liker deg, det ville vært veldig sært. Da tror jeg heller han ville bruke det til å drite deg ut på en eller annen måte. Feks vise bildet til eksen din og si «se hvordan hun går kledd da, godt du kom deg ut!»

Herregud!!! For det er mindre sært enn st han syns hi er pen? For noen syke tanker. 

Skrevet

Vil du at han skal like deg?? Siden du ser spøkelser på høylys dag? Jeg vil tippe at dersom han tok bilde så var det for å sende det til noen, antagelig eksen din. Hvis han syns du er så forbanna pen så finnes det sikkert bilder av deg på nett som han kan se på. Du legger litt vel mye i noe som antagelig ikke er noe 

Anonymkode: 56292...382

Skrevet

Hvorfor spurte du han ikke : tok du bilde av meg nå?

Anonymkode: 8178c...ff8

Skrevet

Herregud!!! For det er mindre sært enn st han syns hi er pen? For noen syke tanker. 

Hmm, ja merkelig å bortforklare den. Om han tok bilde av meg så er oddsen ganske stor for at han liker meg. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (42 minutter siden):

Hmm, ja merkelig å bortforklare den. Om han tok bilde av meg så er oddsen ganske stor for at han liker meg. 

Som en annen nevner over her, kunne han sikkert funnet andre bilder av deg dersom han syntes du var pen. Det er mye mer sannsynlig at han skulle bruke et eventuelt bilde til "motsatt formål", altså til å drite deg ut.

Skrevet

Ganske spesielt å ta bilde av deg om han liker deg eller ei. Om han gjorde det fordi han liker deg, hadde jeg syntes at det var veldig creepy.

Anonymkode: 8dace...c29

Skrevet

Nei det er ikke normalt å ta bilde av noen sånn. Heller ikke fint gjort. Litt naivt å tenke at han gjorde det kun fordi han liker deg. Om dette stemmer så er han ikke helt normal. Da kunne han i det minste spurt deg på forhånd. Normal folkeskikk kalles det. 

Kan også være at han hadde andre planer som å sende det til din eks. Noe som ikke er verken normalt eller snilt det heller. 

Skrevet

Jaja, du kan alltids leve i troen på det.

Skrevet

De gangene jeg har tatt bilde av noen uten at de vet det (ja, det er slemt), så har det vært for å sende til venner på snap som humor. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

De gangene jeg har tatt bilde av noen uten at de vet det (ja, det er slemt), så har det vært for å sende til venner på snap som humor. 

Sjarmerende. Folk som deg er verste sort.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...