Anonym bruker Skrevet 10. april 2023 #1 Skrevet 10. april 2023 Klarer ikke å bestemme meg 😅 Hva er mest effektivt? Anonymkode: 26f07...4cf
Anonym bruker Skrevet 10. april 2023 #2 Skrevet 10. april 2023 Kjenner ikke til Mystuff, men romaskin trener hele kroppen, så jeg ville gått for det. Da får du trent hele kroppen, styrke og kondisjon. Anonymkode: 09114...762
Anonym bruker Skrevet 10. april 2023 #3 Skrevet 10. april 2023 Romaskin gir kroppen best trening, skal du ha en maskin er det romaskin som er anbefalt. Men jeg aner ikke hvordan mystuff sine er da. Anonymkode: efa3d...73f
tante grusom master of law Skrevet 10. april 2023 #4 Skrevet 10. april 2023 Jeg ville tenkt mest på hva du selv liker best. Liker du best å ro eller å løpe? Både løping og roing er veldig effektiv trening, men den mest effektive treningen er den som faktisk blir gjort. Roing er noe mer skånsomt for kroppen, og i tillegg trener den overkroppen, noe ikke løping gjør i så stor grad. Men for min del ville jeg gått for walkingpad, nettopp fordi jeg liker bedre å løpe enn å ro.
Anonym bruker Skrevet 10. april 2023 #5 Skrevet 10. april 2023 tante grusom master of law skrev (1 time siden): Jeg ville tenkt mest på hva du selv liker best. Liker du best å ro eller å løpe? Både løping og roing er veldig effektiv trening, men den mest effektive treningen er den som faktisk blir gjort. Roing er noe mer skånsomt for kroppen, og i tillegg trener den overkroppen, noe ikke løping gjør i så stor grad. Men for min del ville jeg gått for walkingpad, nettopp fordi jeg liker bedre å løpe enn å ro. Men en walkingpad er vel laget for å gå på? Det er ikke en tredemølle som tåler løping? Anonymkode: efa3d...73f
tante grusom master of law Skrevet 10. april 2023 #6 Skrevet 10. april 2023 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Men en walkingpad er vel laget for å gå på? Det er ikke en tredemølle som tåler løping? Anonymkode: efa3d...73f De går opp til 12 km/t, så de kan fint løpes på.
Anonym bruker Skrevet 10. april 2023 #7 Skrevet 10. april 2023 Anonym bruker skrev (1 time siden): Men en walkingpad er vel laget for å gå på? Det er ikke en tredemølle som tåler løping? Anonymkode: efa3d...73f Jo, det gjør den. I alle fall de aller fleste. Vi har en WalkingPad X21. Det står på nettsiden at den kommer opp i 12 km/t, men man kan løpe fortere på den også. Den tåler høy hastighet helt utmerket. Anonymkode: eebaf...1a0
Anonym bruker Skrevet 10. april 2023 #8 Skrevet 10. april 2023 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Jo, det gjør den. I alle fall de aller fleste. Vi har en WalkingPad X21. Det står på nettsiden at den kommer opp i 12 km/t, men man kan løpe fortere på den også. Den tåler høy hastighet helt utmerket. Anonymkode: eebaf...1a0 Åja, så greit. Trodde det var "hamringen" av beina når du løper de ikke tålte jeg, at de ikke er laget for slagene i hver landing. Men om de tåler det er det jo ikke noe problem å løpe 🙂 Anonymkode: efa3d...73f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå