Hengebukksvinet Skrevet 10. april 2023 #26 Skrevet 10. april 2023 (endret) LillaGorilla♥♥ skrev (7 timer siden): Dessverre er det imorgen vi skal avlive hunden, og svigerfar er innlagt på sykehus for ente gang, men ok- det blomstrer i bed og veikanter og man kjenner at sola tar når den dukker opp. Så får vi satse på at uken ender bedre enn den begynner. Eldste har bursdag til helgen, da skal vi kose oss med kino og restaurantbesøk. 🧡 Så trist med hunden. Det blir nok en tøff dag. Og god bedring til svgerfar. Sender gode tanker og klemmer❤️ Endret 10. april 2023 av Hengebukksvinet
Anonym bruker Skrevet 11. april 2023 #27 Skrevet 11. april 2023 sug lut skrev (15 timer siden): Du kan jo begynne uka bra og tenke at i morgen begynner du et nytt liv, og handler gode grønnsaker, og ringer noen å gå tur med. Bedre det enn å slette den. Tusen takk! Anonymkode: 48a27...4c7
Anonym bruker Skrevet 11. april 2023 #28 Skrevet 11. april 2023 Himmel og hav skrev (15 timer siden): Ikke alle uker ser gode ut før startstreken. Håper det skjer noe eller du gjør noe i løpet av uka som gjør at du kommer ut på plusssida 🌻. Tusen takk! Anonymkode: 48a27...4c7
Anonym bruker Skrevet 11. april 2023 #29 Skrevet 11. april 2023 - Valpekurs tirsdag og torsdag - Mannen skal på møte i sameiet når jeg kommer hjem fra valpekurset nå i kveld så får et par timer alene tid - Minste skal på trening torsdag - Lønn - Rydde vekk påsken - Plante om noen agurkplanter i større potter Anonymkode: d6ad2...3c3
Anonym bruker Skrevet 11. april 2023 #30 Skrevet 11. april 2023 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): - Valpekurs tirsdag og torsdag - Mannen skal på møte i sameiet når jeg kommer hjem fra valpekurset nå i kveld så får et par timer alene tid - Minste skal på trening torsdag - Lønn - Rydde vekk påsken - Plante om noen agurkplanter i større potter Anonymkode: d6ad2...3c3 Jo, også starte på lavkarbo igjen. Ikke for å gå ned i vekt, men får ekstremt mange færre migrene anfall når jeg går på lavkarbo Anonymkode: d6ad2...3c3
Anonym bruker Skrevet 11. april 2023 #31 Skrevet 11. april 2023 Anonym bruker skrev (18 timer siden): Beklager at jeg trengte meg på! Gjerne slett denne. Anonymkode: 48a27...4c7 Du fortjener like mange likes som alle de andre... Anonymkode: be656...085
Tekla123 Skrevet 11. april 2023 #32 Skrevet 11. april 2023 (endret) Anonym bruker skrev (24 minutter siden): Jo, også starte på lavkarbo igjen. Ikke for å gå ned i vekt, men får ekstremt mange færre migrene anfall når jeg går på lavkarbo Anonymkode: d6ad2...3c3 Et lite tips sånn på siden av tråden; jeg gikk fra kronisk migrene (daglige anfall) til å være migrenefri ved hjelp av to timer med akupunktur. Nå vedlikeholder jeg med time annenhver uke og er helt migrenefri. Endret 11. april 2023 av Tekla123
Anonym bruker Skrevet 11. april 2023 #33 Skrevet 11. april 2023 Tekla123 skrev (Akkurat nå): Et lite tips sånn på siden av tråden; jeg gikk fra kronisk migrene (daglige anfall) til å være migrenefri ved hjelp av to timer med akupunktur. Nå vedlikeholder jeg med time annenhver uke og er helt migrenefri. Har prøvd, det fungerte ikke for meg. Migrenen min ble virkelig ille etter vi fikk andre barnet. Hadde svangerskapsdiabetes, og etter det fikk jeg migrene av svingninger i blodsukkeret. Lavkarbo holder blodsukkeret mer stabilt, og jeg får mindre migrene Anonymkode: d6ad2...3c3
Anonym bruker Skrevet 11. april 2023 #34 Skrevet 11. april 2023 Anonym bruker skrev (55 minutter siden): Du fortjener like mange likes som alle de andre... Anonymkode: be656...085 Tusen takk! Vet ikke det, men… Anonymkode: 48a27...4c7
Anonym bruker Skrevet 11. april 2023 #35 Skrevet 11. april 2023 Anonym bruker skrev (1 time siden): Tusen takk! Vet ikke det, men… Anonymkode: 48a27...4c7 Les gjennom denne tråden en hang til. aLLE utenom du klarer å snu det til mest positivt Jeg kan VELGE å fokusere på at: - det pøsregner ute, så jeg har fyrt i ovnen og leser i en bok. - foreldremøte på torsdag med morsomt tema - kroppen har godt av en rolig dag hjemme, mens alle andre er ute av huset. - tomatplantene jeg sådde inne har begynt å spire. eller jeg kan VELGE å fokusere på: - agurkplanten nekter å Gro (selv om alle andre får den til) - jeg har vært syk og hjemme alene hele påsken, mens de andre har kost seg på hytta. - jeg verker veldig og orker såvidt bevege meg inne i huset (foreldremøtet er nok det eneste jeg klarer delta på denne uka) - det regner, jeg vil ha sol. Begge deler er like sant. Men ved å snu fokuset selv så får jeg en mye bedre dag. Jeg får uansett ikke gjort noe med disse tingene, så da fokuserer jeg på å ha det best mulig. nå er det DIN tur. Skriv 3 setninger på en positiv måte om uka di! Anonymkode: bb32f...080
Anonym bruker Skrevet 11. april 2023 #36 Skrevet 11. april 2023 Anonym bruker skrev (23 timer siden): • Lagt på meg 2 kg. • Ingenting sosialt i uken Anonymkode: 48a27...4c7 De fleste har lagt på seg et par kilo i påsken. Nå kommer en ny hverdag, det er vel bra? MÅ du være sosial hver uke? De færreste er det altså. Vri det til noe positivt i stedet. Anonymkode: 27c56...8de
Anonym bruker Skrevet 12. april 2023 #37 Skrevet 12. april 2023 Anonym bruker skrev (21 timer siden): Les gjennom denne tråden en hang til. aLLE utenom du klarer å snu det til mest positivt Jeg kan VELGE å fokusere på at: - det pøsregner ute, så jeg har fyrt i ovnen og leser i en bok. - foreldremøte på torsdag med morsomt tema - kroppen har godt av en rolig dag hjemme, mens alle andre er ute av huset. - tomatplantene jeg sådde inne har begynt å spire. eller jeg kan VELGE å fokusere på: - agurkplanten nekter å Gro (selv om alle andre får den til) - jeg har vært syk og hjemme alene hele påsken, mens de andre har kost seg på hytta. - jeg verker veldig og orker såvidt bevege meg inne i huset (foreldremøtet er nok det eneste jeg klarer delta på denne uka) - det regner, jeg vil ha sol. Begge deler er like sant. Men ved å snu fokuset selv så får jeg en mye bedre dag. Jeg får uansett ikke gjort noe med disse tingene, så da fokuserer jeg på å ha det best mulig. nå er det DIN tur. Skriv 3 setninger på en positiv måte om uka di! Anonymkode: bb32f...080 Jeg skrev nøytrale ting om uken min. Det er sånn den er. Ingen planer om noe utenom jobb og hjem. Likt som de som skulle ha klubb osv. Anonymkode: 48a27...4c7
Anonym bruker Skrevet 12. april 2023 #38 Skrevet 12. april 2023 Anonym bruker skrev (42 minutter siden): Jeg skrev nøytrale ting om uken min. Det er sånn den er. Ingen planer om noe utenom jobb og hjem. Likt som de som skulle ha klubb osv. Anonymkode: 48a27...4c7 Skjønner ikke hva jeg gjorde feil kontra andre. Skal ikke gjøre det igjen. Beklager. Anonymkode: 48a27...4c7
Anonym bruker Skrevet 12. april 2023 #39 Skrevet 12. april 2023 Anonym bruker skrev (13 minutter siden): Skjønner ikke hva jeg gjorde feil kontra andre. Skal ikke gjøre det igjen. Beklager. Anonymkode: 48a27...4c7 Fordi du greier vri den minste lille positive ting til noe negativt. Helt facinerende. Tror du alle er sosiale hver dag? Hver uke? Jeg skulle vært i klubb i kveld - den ble avlyst. Legger meg ikke ned å griner av den grunn. Anonymkode: 364ba...a7b
Anonym bruker Skrevet 12. april 2023 #40 Skrevet 12. april 2023 Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg skrev nøytrale ting om uken min. Det er sånn den er. Ingen planer om noe utenom jobb og hjem. Likt som de som skulle ha klubb osv. Anonymkode: 48a27...4c7 Det er ikke nøytrale ting, det er negativt. - lagt på meg 2 kg. Dette burde du ikke merket viss ikke dette var noe du var opptatt av. Så dette er ikke noe nøytralt. Du kunne jo heller skrevet at du har kost deg med mye god mat og påsken, så ser fram til å starte hverdagen sunnere?! ingenting sosialt i uken. Det er et av dine to høydepunkter denne uka? Som du gleder deg til? Virkelig? Da bør du snu det til feks skal bli godt med en avslappende uke uten store planer! (Eller du kan finne en ting du har lyst til å fokusere på at du skal på trening for aller første gang, gå en tur, møte noen osv) Du har ødelagt uken fin før den begynner, slik du pleier. Anonymkode: bb32f...080
Anonym bruker Skrevet 12. april 2023 #41 Skrevet 12. april 2023 Anonym bruker skrev (52 minutter siden): Det er ikke nøytrale ting, det er negativt. - lagt på meg 2 kg. Dette burde du ikke merket viss ikke dette var noe du var opptatt av. Så dette er ikke noe nøytralt. Du kunne jo heller skrevet at du har kost deg med mye god mat og påsken, så ser fram til å starte hverdagen sunnere?! ingenting sosialt i uken. Det er et av dine to høydepunkter denne uka? Som du gleder deg til? Virkelig? Da bør du snu det til feks skal bli godt med en avslappende uke uten store planer! (Eller du kan finne en ting du har lyst til å fokusere på at du skal på trening for aller første gang, gå en tur, møte noen osv) Du har ødelagt uken fin før den begynner, slik du pleier. Anonymkode: bb32f...080 Jeg burde gjerne ikke svart tenker jeg. Ingenting jeg gleder meg til. Og vil ned i vekt og ikke opp. Men god uke til dere. Anonymkode: 48a27...4c7
Anonym bruker Skrevet 12. april 2023 #42 Skrevet 12. april 2023 Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg burde gjerne ikke svart tenker jeg. Ingenting jeg gleder meg til. Og vil ned i vekt og ikke opp. Men god uke til dere. Anonymkode: 48a27...4c7 Så ferie med sønnen utgår? Anonymkode: 364ba...a7b
Anonym bruker Skrevet 12. april 2023 #43 Skrevet 12. april 2023 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Så ferie med sønnen utgår? Anonymkode: 364ba...a7b I utgangspunktet ikke. Anonymkode: 48a27...4c7
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 12. april 2023 #44 Skrevet 12. april 2023 Anonym bruker skrev (14 minutter siden): I utgangspunktet ikke. Anonymkode: 48a27...4c7 DA har du da i aller høyeste grad noe å glede deg over og til. Vet du hvor mange som ikke har noe reise å se frem til? Velg å fokusere på det negative eller det positive. Jeg vet hva jeg foretrekker. Her er det ny uke med alt det nydelige kaoset jeg elsker😊
Anonym bruker Skrevet 12. april 2023 #45 Skrevet 12. april 2023 mamma til adhd gutt<3 skrev (59 minutter siden): DA har du da i aller høyeste grad noe å glede deg over og til. Vet du hvor mange som ikke har noe reise å se frem til? Velg å fokusere på det negative eller det positive. Jeg vet hva jeg foretrekker. Her er det ny uke med alt det nydelige kaoset jeg elsker😊 Glad for tur når vi kommer så langt. Halve gleden er å glede seg til. Anonymkode: 48a27...4c7
Anonym bruker Skrevet 12. april 2023 #46 Skrevet 12. april 2023 Anonym bruker skrev (1 time siden): I utgangspunktet ikke. Anonymkode: 48a27...4c7 Og likevel har du ikke noe å glede deg til. Veldig spesielt. Anonymkode: 364ba...a7b
Anonym bruker Skrevet 12. april 2023 #47 Skrevet 12. april 2023 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Og likevel har du ikke noe å glede deg til. Veldig spesielt. Anonymkode: 364ba...a7b Jeg svarte ang denne uken. Siden det var om ny uke. Anonymkode: 48a27...4c7
Anonym bruker Skrevet 12. april 2023 #48 Skrevet 12. april 2023 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Jeg svarte ang denne uken. Siden det var om ny uke. Anonymkode: 48a27...4c7 Men noe er det. Men du velger det vekk. Du elsker å rulle deg i selvmedlidenhet. Med mindre hele familien din spontant døde denne uken, huset brant ned, du mista jobben, håret og begge beina dine er det ALLTID noe å se frem til eller glede seg over. Om man vil. Anonymkode: 364ba...a7b
Anonym bruker Skrevet 12. april 2023 #49 Skrevet 12. april 2023 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Men noe er det. Men du velger det vekk. Du elsker å rulle deg i selvmedlidenhet. Med mindre hele familien din spontant døde denne uken, huset brant ned, du mista jobben, håret og begge beina dine er det ALLTID noe å se frem til eller glede seg over. Om man vil. Anonymkode: 364ba...a7b Det er gjerne det. Er bare litt nøytral til det for tiden. Ingenting jeg gleder meg til. Det blir dag og det blir kveld. Så er den dagen over. Men absolutt bra fokus! Anonymkode: 48a27...4c7
Anonym bruker Skrevet 12. april 2023 #50 Skrevet 12. april 2023 Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Det er gjerne det. Er bare litt nøytral til det for tiden. Ingenting jeg gleder meg til. Det blir dag og det blir kveld. Så er den dagen over. Men absolutt bra fokus! Anonymkode: 48a27...4c7 Nøytral er vel det siste du er. Men god til å få tråder til å handle om deg og ditt er du. Anonymkode: beaf7...817
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå