Ekspatt Skrevet 10. april 2023 #1 Skrevet 10. april 2023 Det er hele syv ulike loppemarkeder i Oslo til helgen, og jeg planlegger å dra innom dem alle Krokusen og tulipanene vokser i rekordfart ute nå som det har vært varmt i flere dager Jeg har over fem uker på meg til å prøve å passe inn i bunaden
Iiiiik Skrevet 10. april 2023 #2 Skrevet 10. april 2023 Gleder meg til hverdag i morgen, til at døgnrytmen til tenåringene må endres, og at alle forlater huset mens jeg har hjemmekontor. Fotballsesongen begynner denne uka. Jeg skal på spa etterpå med to venninner, som jeg har kjent i 35 år. Det eltefrie brødet jeg satt til heving i natt sprer deilig duft i huset.
frk Nilsen Skrevet 10. april 2023 #3 Skrevet 10. april 2023 Aner at det er en plen under all snøen i hagen. Skal på hyttetur med gamle venninner til helgen Kort arbeidsuke
*Miss Marple* Skrevet 10. april 2023 #4 Skrevet 10. april 2023 *Påskesolen har fjernet alt av snø i lavlandet. *Jeg har den ene studenten hjemme noen dager til. *Jeg skal på venninnekveld i morgen. *Kort arbeidsuke. * Og akkurat nå har jeg strikketøy, mange episoder av MasterChef Australia på vent og tomt hus.
Himmel og hav Skrevet 10. april 2023 #5 Skrevet 10. april 2023 Det er mildt nok hele døgnet til at jeg så smått kan begynne å rufse og rake i hagen Jeg har fri i morra og det er så luksus å ligge litt til når alle andre må tidlig opp Storeungene er hjemme og det er så fint med alle mine i hus Kjøleskapet er fullt av god restemat så i dag er det restebuffet til middag
Anonym bruker Skrevet 10. april 2023 #6 Skrevet 10. april 2023 • Det er seriestart i Eliteserien og vi skal på både første hjemmekamp og reise bort på første bortekamp med hotell og full pakke. • Er veldig glad i hverdager og rutiner så ser frem til det. Anonymkode: 364ba...a7b
Tekla123 Skrevet 10. april 2023 #7 Skrevet 10. april 2023 * Sønnen kommer hjem etter én ukes påskeferie hos pappaen. * I morgen skal jeg til akupunktør og forebygge migrene. Elsker halvtimen med total avslapning. * En tur i bassenget med min ettårige nevø. * Jeg kan endelig sette opp paviljongen ute på verandaen.
Anonym bruker Skrevet 10. april 2023 #8 Skrevet 10. april 2023 - Venninnekveld til torsdag (klubb) - Nytt og sunnere liv fra i morgen, har blitt så mye snop i påsken at jeg føler jeg triller. Skikkelig oppblåst. - Endelig ferdig med snø og minusgrader. Nå er det småsko og vårfølelse, selv om det er meldt litt regn denne uka. Anonymkode: d033b...267
Anonym bruker Skrevet 10. april 2023 #9 Skrevet 10. april 2023 Å, denne tråden trengte jeg. Knyter seg i hele kroppen bare ved tanken på jobb i morgen, burde satt meg ned i kveld for å forberede, men blir kvalm bare av tanken på det. Mannen og jeg har lagt plan for trening og litt sunnere livsstil frem til sommeren, tror vi kommer til å kjenne på den positive effekten. Mye lettere å gjøre det sammen. Jeg har fått han med på å ta yoga sammen 🤩 Snøen er nesten helt borte og trær/busker skyter knopper i full fart. Ingen planer til helgen, det skal nytes med å holde den til ingen planer. Anonymkode: a8396...faf
sug lut Skrevet 10. april 2023 #10 Skrevet 10. april 2023 (endret) Det er flere av løkene som kom opp i fjor høst som ser ut til å ha tatt det på strak arm og nå våkner for runde 2. All påskepynten er ryddet pent vekk. Generell rydding gir esker til loppis. Det er helt riktig at det er 7 loppis til helga og jeg skal vel satse omtrent like høyt som @Ekspattog komme meg innom de fleste. Alle vinterjakker og snøbukser går på vask i morra og så i boden, og kommer ikke tilbake før til høsten uansett om det skal snø en meter til. Skapet fullt av sommerfarger og alt mørkt pakket vekk. Får middagsbesøk i morgen og gleder meg til det. Endret 10. april 2023 av sug lut
Anonym bruker Skrevet 10. april 2023 #11 Skrevet 10. april 2023 • Lagt på meg 2 kg. • Ingenting sosialt i uken Anonymkode: 48a27...4c7
LillaGorilla♥♥ Skrevet 10. april 2023 #13 Skrevet 10. april 2023 Dessverre er det imorgen vi skal avlive hunden, og svigerfar er innlagt på sykehus for ente gang, men ok- det blomstrer i bed og veikanter og man kjenner at sola tar når den dukker opp. Så får vi satse på at uken ender bedre enn den begynner. Eldste har bursdag til helgen, da skal vi kose oss med kino og restaurantbesøk. 🧡
Anonym bruker Skrevet 10. april 2023 #14 Skrevet 10. april 2023 Anonym bruker skrev (58 minutter siden): • Lagt på meg 2 kg. • Ingenting sosialt i uken Anonymkode: 48a27...4c7 Beklager at jeg trengte meg på! Gjerne slett denne. Anonymkode: 48a27...4c7
frk Nilsen Skrevet 10. april 2023 #15 Skrevet 10. april 2023 LillaGorilla♥♥ skrev (56 minutter siden): Dessverre er det imorgen vi skal avlive hunden, og svigerfar er innlagt på sykehus for ente gang, men ok- det blomstrer i bed og veikanter og man kjenner at sola tar når den dukker opp. Så får vi satse på at uken ender bedre enn den begynner. Eldste har bursdag til helgen, da skal vi kose oss med kino og restaurantbesøk. 🧡 ❤️
sug lut Skrevet 10. april 2023 #16 Skrevet 10. april 2023 Anonym bruker skrev (43 minutter siden): Beklager at jeg trengte meg på! Gjerne slett denne. Anonymkode: 48a27...4c7 Du kan jo begynne uka bra og tenke at i morgen begynner du et nytt liv, og handler gode grønnsaker, og ringer noen å gå tur med. Bedre det enn å slette den.
Himmel og hav Skrevet 10. april 2023 #17 Skrevet 10. april 2023 LillaGorilla♥♥ skrev (1 time siden): Dessverre er det imorgen vi skal avlive hunden, og svigerfar er innlagt på sykehus for ente gang, men ok- det blomstrer i bed og veikanter og man kjenner at sola tar når den dukker opp. Så får vi satse på at uken ender bedre enn den begynner. Eldste har bursdag til helgen, da skal vi kose oss med kino og restaurantbesøk. 🧡 Så leit med hunden. Håper svigerfar kommer seg og at uka di tar seg opp ❤️
Himmel og hav Skrevet 10. april 2023 #18 Skrevet 10. april 2023 Anonym bruker skrev (1 time siden): • Lagt på meg 2 kg. • Ingenting sosialt i uken Anonymkode: 48a27...4c7 Ikke alle uker ser gode ut før startstreken. Håper det skjer noe eller du gjør noe i løpet av uka som gjør at du kommer ut på plusssida 🌻.
HeiteH Skrevet 10. april 2023 #19 Skrevet 10. april 2023 - Jeg har nettshoppet to kajakker i dag og gleder meg til å oppleve de lekreste solnedganger til sjøs. - Jeg har bedre kondis enn på lenge og har satt fem fjellturer over 1000 meter på sommerens program. - Vi har bestilt tur til Frankrike og eldste barnet gikk med på å bli med. - Jeg har den fineste påskepynten av alle, og selv om den pakkes bort i dag kan jeg glede meg til julepynten skal frem. - Det er tørr asfalt og flere måneder til jeg trenger å stå på ski igjen.
tante grusom master of law Skrevet 10. april 2023 #20 Skrevet 10. april 2023 Her er det litt delte følelser mot ny jobbuke. Jeg har hatt en så utrolig deilig og avslappende påske, med null planer og late morgener. Så jeg gruer meg litt til å ha på vekkerklokka igjen. Men, det blir veldig koselig å møte fine kollegaer igjen. Må også innrømme at det blir bra å "pynte" seg litt til jobb igjen, etter å ha tilbrakt hele ferien i treningstights. Så er det utrolig deilig at snøen endelig begynner å smelte unna. Satser på at regnet som er meldt får enda mer fortgang. Jeg har også hørt rykter om at de skal feie gatene - ingenting er mer vår enn det!
Anonym bruker Skrevet 10. april 2023 #21 Skrevet 10. april 2023 En julerose og en krokus har begynt å blomstre i hagen i løpet av helgen. Det er meldt (mer) regn så resten av snøen kommer antakelig til å smelte bort. Fuglene synger! Jeg skal ta i bruk sykkelen igjen. Jeg har tenkt å spyle terrassen, vaske hagemøbler og ta fram puter. Hurra, det er vår! Anonymkode: 08e00...399
Anonym bruker Skrevet 10. april 2023 #22 Skrevet 10. april 2023 *lønn i morgen😆💸🐣 Anonymkode: 62ee6...305
Anonym bruker Skrevet 10. april 2023 #23 Skrevet 10. april 2023 - Brann leder 3-0 - Lønn på onsdag - Det jeg sådde før påske begynner å titte frem (tomat, kålrot og selleri) - arbeidsuken er kort - klubb på torsdag med gode venninner Anonymkode: 8dcce...883
Ekspatt Skrevet 10. april 2023 Forfatter #24 Skrevet 10. april 2023 LillaGorilla♥♥ skrev (6 timer siden): Dessverre er det imorgen vi skal avlive hunden, og svigerfar er innlagt på sykehus for ente gang, men ok- det blomstrer i bed og veikanter og man kjenner at sola tar når den dukker opp. Så får vi satse på at uken ender bedre enn den begynner. Eldste har bursdag til helgen, da skal vi kose oss med kino og restaurantbesøk. 🧡 ❤️ tenker på dere!
Iiiiik Skrevet 10. april 2023 #25 Skrevet 10. april 2023 LillaGorilla♥♥ skrev (6 timer siden): Dessverre er det imorgen vi skal avlive hunden, og svigerfar er innlagt på sykehus for ente gang, men ok- det blomstrer i bed og veikanter og man kjenner at sola tar når den dukker opp. Så får vi satse på at uken ender bedre enn den begynner. Eldste har bursdag til helgen, da skal vi kose oss med kino og restaurantbesøk. 🧡 Klem til deg ❤️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå