Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Kvinne 35år som har fått bart. Lyse dunhår, syntes irriterende godt nå i sollyset. Sett det gradevis det siste året, årets påskebilder fra vårsola gjorde det ekstremt synlig. Hva gjør dere andre kvinner med bart? Syntes ikke i mørket , eller skyggen, men i sollys er det lite pent med bart. Noe må gjøres, det ser jeg når jeg fikk se dette bildet.

Tips, triks og erfaring ønskes. 

72564964-594E-4F56-B00F-B46DBFA25450.jpeg

Anonymkode: 703a9...254

Fortsetter under...

Hårfjerningskrem. Jeg er livredd for å øke produksjonen. Jeg bruker hårfjerningskrem for beina. Den er kraftig. Fire minutter. Gjør det fredag kveld og smører med aloevera etterpå. Blir rød i huden. 
En skrekk å oppdage den barten. 
Kjenner mange som vokser i salong da. Men det synes jeg blir dyrt. 

Anonymkode: a1d2d...b0e

Annonse

5 hours ago, Anonym bruker said:

Hårfjerningskrem. Jeg er livredd for å øke produksjonen. Jeg bruker hårfjerningskrem for beina. Den er kraftig. Fire minutter. Gjør det fredag kveld og smører med aloevera etterpå. Blir rød i huden. 
En skrekk å oppdage den barten. 
Kjenner mange som vokser i salong da. Men det synes jeg blir dyrt. 

Anonymkode: a1d2d...b0e

Man øker ikke vekst av hår ved å barbere, så det er bare å ta det med ro.

Jeg har mørkt hår og har hatt mørk bart hele livet, jeg barberer med en øyenbrynskniv. Hårfjerningskrem funker ikke på meg og voksing er jeg for sensitiv til - jeg endte opp med rød og sår hud med skorpe i flere uker.

Anonymkode: 0f00d...221

Har barbert barten med vanlig høvel siden jeg var 13 år, alltid hatt mørke hår der (og det har ikke blitt verre på de 20 årene jeg har gjort det). Tar meg nå ca 3 sekunder i dusjen ;) 

Har merket at jeg har begynt å få mer dun her og der i ansiktet, det trimmer jeg enten ned med en sånn hårklipper, og så hender det jeg tar en runde med barberhøvel en-to ganger i året.

På beina bruker jeg epilator, prøvde det i ansiktet men fy fillern, da vil jeg heller føde og ha gallesteinsanfall i stedet!

Anonymkode: 22561...bde

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...