Anonym bruker Skrevet 9. april 2023 #1 Skrevet 9. april 2023 Mange har jo juleservise, finnes det påskeservise også? Anonymkode: 438f7...133
Anonym bruker Skrevet 9. april 2023 #2 Skrevet 9. april 2023 Ja ifølge Google gjør det det Anonymkode: 6605b...196
Anonym bruker Skrevet 9. april 2023 #3 Skrevet 9. april 2023 Selvfølgelig, bare å google så får du opp mange. Anonymkode: b91ae...f1c
Anonym bruker Skrevet 9. april 2023 #4 Skrevet 9. april 2023 Ja! Drømmer om påskeservise fra firkløveren men de er så dyre dessverre. Brukt går de for 550 kr per fat. Anonymkode: 64095...931
Anonym bruker Skrevet 9. april 2023 #5 Skrevet 9. april 2023 Mine to favoritter er fra Nille og Firkløveren Anonymkode: 64095...931
Anonym bruker Skrevet 9. april 2023 #6 Skrevet 9. april 2023 Jeg har begynt å samle på Villeroy & Bosch sitt spring fantasy. Syns det er superfint. Anonymkode: 54df1...0d6
Hengebukksvinet Skrevet 9. april 2023 #7 Skrevet 9. april 2023 Anonym bruker skrev (1 time siden): Mine to favoritter er fra Nille og Firkløveren Anonymkode: 64095...931 Jeg har det fra Firkløveren.Helt nydelig er det🐣🐤
Anonym bruker Skrevet 9. april 2023 #8 Skrevet 9. april 2023 Hengebukksvinet skrev (24 minutter siden): Jeg har det fra Firkløveren.Helt nydelig er det🐣🐤 Absolutt Anonymkode: 64095...931
Anonym bruker Skrevet 9. april 2023 #9 Skrevet 9. april 2023 Dere som har egne serviser for alle høytider; har dere «vanlig» penservise også? Anonymkode: aa04d...bfe
Anonym bruker Skrevet 9. april 2023 #10 Skrevet 9. april 2023 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Dere som har egne serviser for alle høytider; har dere «vanlig» penservise også? Anonymkode: aa04d...bfe Jeg har iallefall det. Anonymkode: 54df1...0d6
Anonym bruker Skrevet 9. april 2023 #11 Skrevet 9. april 2023 Anonym bruker skrev (18 minutter siden): Dere som har egne serviser for alle høytider; har dere «vanlig» penservise også? Anonymkode: aa04d...bfe Ja! Anonymkode: 64095...931
Hengebukksvinet Skrevet 9. april 2023 #12 Skrevet 9. april 2023 Anonym bruker skrev (20 minutter siden): Dere som har egne serviser for alle høytider; har dere «vanlig» penservise også? Anonymkode: aa04d...bfe Ja😀
Stjernesludd Skrevet 9. april 2023 #13 Skrevet 9. april 2023 Jeg synes gul Ingrid fra PP er fint. Pleier være på salg i disse tider.
Anonym bruker Skrevet 9. april 2023 #14 Skrevet 9. april 2023 Anonym bruker skrev (39 minutter siden): Dere som har egne serviser for alle høytider; har dere «vanlig» penservise også? Anonymkode: aa04d...bfe Jeg har fire forskjellige serviser 🙂 Anonymkode: b91ae...f1c
Anonym bruker Skrevet 9. april 2023 #15 Skrevet 9. april 2023 Jeg har ingen middagservise. Men har 3 forskjellige typer middagstallerken Anonymkode: 22ca1...49e
sug lut Skrevet 9. april 2023 #16 Skrevet 9. april 2023 Jeg har fire store serviser med masse deler, pluss en hel masse utenom, men ingen av dem er i seg selv knyttet til høytider annet enn i bruken. To av servisene er penserviser, det ene mer høytidelig enn det andre og derfor i bruk til jul, konfirmasjon, etc. Det ordner seg både til fest og hverdags. Men jeg kunne gjerne hatt Ferdinand Finnes Citron-servise (Porsgrund) til hytta, det har en helt nydelig glad farge og hadde vært supert som påskeservise uten å være så fullt av kyllinger at det ikke funker året rundt.
FruGa Skrevet 9. april 2023 #17 Skrevet 9. april 2023 sug lut skrev (8 minutter siden): Jeg har fire store serviser med masse deler, pluss en hel masse utenom, men ingen av dem er i seg selv knyttet til høytider annet enn i bruken. To av servisene er penserviser, det ene mer høytidelig enn det andre og derfor i bruk til jul, konfirmasjon, etc. Det ordner seg både til fest og hverdags. Men jeg kunne gjerne hatt Ferdinand Finnes Citron-servise (Porsgrund) til hytta, det har en helt nydelig glad farge og hadde vært supert som påskeservise uten å være så fullt av kyllinger at det ikke funker året rundt. De koppene🤩
sug lut Skrevet 9. april 2023 #18 Skrevet 9. april 2023 FruGa skrev (1 minutt siden): De koppene🤩 Tenker du på de med gul fugl og sitron? Utrolig fine, ja. Hele Citron er nyyydelig! Gulere blir det ikke - og så vakre dekorer, blader og grener og (selvsagt) sitroner. Man må jo bli glad av å dekke med det!
Anonym bruker Skrevet 9. april 2023 #19 Skrevet 9. april 2023 Folk har virkelig alt for mye penger her i landet! Anonymkode: 90a6f...1c1
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 9. april 2023 #20 Skrevet 9. april 2023 Jeg har «good morning» fra Stavanger Flint. Det har alltid vært serviset vi bruker når det er påske🐣
sug lut Skrevet 9. april 2023 #21 Skrevet 9. april 2023 (endret) mamma til adhd gutt<3 skrev (2 minutter siden): Jeg har «good morning» fra Stavanger Flint. Det har alltid vært serviset vi bruker når det er påske🐣 Det husker jeg du har nevnt før - det er jo et av de heeeelt umulige å få tak i så hold godt på det! Jeg har en god del Smørgås, uten å kunne kalle det et servise - men nok til å dekke til gul påskefrokost, eller til koselunsj med venninne. Det har ene ungen tinget på etterhvert, sånt er også stas. Endret 9. april 2023 av sug lut
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 9. april 2023 #22 Skrevet 9. april 2023 sug lut skrev (1 minutt siden): Det husker jeg du har nevnt før - det er jo et av de heeeelt umulige å få tak i så hold godt på det! Jeg har en god del Smørgås, uten å kunne kalle det et servise - men nok til å dekke til gul koselunsj med venninne. Det har ene ungen tinget på etterhvert, sånt er også stas. Det er arvegods så jeg verdsetter det høyt😊. Selvsagt i en milliard deler , akkurat som de andre jeg har arvet . Noen fordeler var det visst ved å jobbe på glassmagasinet😊😃
sug lut Skrevet 9. april 2023 #23 Skrevet 9. april 2023 Anonym bruker skrev (20 minutter siden): Folk har virkelig alt for mye penger her i landet! Anonymkode: 90a6f...1c1 Folk har familie og arv.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 9. april 2023 #24 Skrevet 9. april 2023 sug lut skrev (43 minutter siden): Jeg har fire store serviser med masse deler, pluss en hel masse utenom, men ingen av dem er i seg selv knyttet til høytider annet enn i bruken. To av servisene er penserviser, det ene mer høytidelig enn det andre og derfor i bruk til jul, konfirmasjon, etc. Det ordner seg både til fest og hverdags. Men jeg kunne gjerne hatt Ferdinand Finnes Citron-servise (Porsgrund) til hytta, det har en helt nydelig glad farge og hadde vært supert som påskeservise uten å være så fullt av kyllinger at det ikke funker året rundt. Citron var jo aldeles nydelig! Hvis Norsk Tipping ringer meg til uka skal jeg investere i det 😅🍋
LillaGorilla♥♥ Skrevet 9. april 2023 #25 Skrevet 9. april 2023 (endret) Har ikke, men ønsker meg altså plutselig Citron 🤩 Men pappa har noen skjønne 70-tallsglass med gule blomster på bakerst i skapet, som jeg tenker jeg skal spør pent om jeg kan få overta 🌞 Endret 9. april 2023 av LillaGorilla♥♥
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå