Gå til innhold

Finnes det påskeservise?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mange har jo juleservise, finnes det påskeservise også? 

Anonymkode: 438f7...133

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja ifølge Google gjør det det 

Anonymkode: 6605b...196

Skrevet

Selvfølgelig, bare å google så får du opp mange.

Anonymkode: b91ae...f1c

Skrevet

Ja! Drømmer om påskeservise fra firkløveren men de er så dyre dessverre. Brukt går de for 550 kr per fat.

Anonymkode: 64095...931

Skrevet

Mine to favoritter er fra Nille og Firkløveren

Screenshot_20230409-150356_Gallery.jpg

Screenshot_20230409-150347_Gallery.jpg

Skrevet

Jeg har begynt å samle på Villeroy & Bosch sitt spring fantasy. Syns det er superfint. 

Anonymkode: 54df1...0d6

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Mine to favoritter er fra Nille og Firkløveren

Screenshot_20230409-150356_Gallery.jpg

Screenshot_20230409-150347_Gallery.jpg

Jeg har det fra Firkløveren.Helt nydelig er det🐣🐤

Skrevet
Hengebukksvinet skrev (24 minutter siden):

Jeg har det fra Firkløveren.Helt nydelig er det🐣🐤

Absolutt :D

Skrevet

Dere som har egne serviser for alle høytider; har dere «vanlig» penservise også?

Anonymkode: aa04d...bfe

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Dere som har egne serviser for alle høytider; har dere «vanlig» penservise også?

Jeg har iallefall det. 

Anonymkode: 54df1...0d6

Skrevet
Anonym bruker skrev (18 minutter siden):

Ja!

Skrevet
Anonym bruker skrev (20 minutter siden):

Ja😀

Skrevet

Jeg synes gul Ingrid fra PP er fint. Pleier være på salg i disse tider.

Skrevet
Anonym bruker skrev (39 minutter siden):

Jeg har fire forskjellige serviser 🙂

Anonymkode: b91ae...f1c

Skrevet

Jeg har ingen middagservise. Men har 3 forskjellige typer middagstallerken 

Anonymkode: 22ca1...49e

Skrevet

Jeg har fire store serviser med masse deler, pluss en hel masse utenom, men ingen av dem er i seg selv knyttet til høytider annet enn i bruken. To av servisene er penserviser, det ene mer høytidelig enn det andre og derfor i bruk til jul, konfirmasjon, etc. Det ordner seg både til fest og hverdags. Men jeg kunne gjerne hatt Ferdinand Finnes Citron-servise (Porsgrund) til hytta, det har en helt nydelig glad farge og hadde vært supert som påskeservise uten å være så fullt av kyllinger at det ikke funker året rundt.

Skrevet
sug lut skrev (8 minutter siden):

Jeg har fire store serviser med masse deler, pluss en hel masse utenom, men ingen av dem er i seg selv knyttet til høytider annet enn i bruken. To av servisene er penserviser, det ene mer høytidelig enn det andre og derfor i bruk til jul, konfirmasjon, etc. Det ordner seg både til fest og hverdags. Men jeg kunne gjerne hatt Ferdinand Finnes Citron-servise (Porsgrund) til hytta, det har en helt nydelig glad farge og hadde vært supert som påskeservise uten å være så fullt av kyllinger at det ikke funker året rundt.

De koppene🤩

Skrevet
FruGa skrev (1 minutt siden):

De koppene🤩

Tenker du på de med gul fugl og sitron? Utrolig fine, ja. Hele Citron er nyyydelig! Gulere blir det ikke - og så vakre dekorer, blader og grener og (selvsagt) sitroner. Man må jo bli glad av å dekke med det!

Skrevet

Folk har virkelig alt for mye penger her i landet!

Anonymkode: 90a6f...1c1

Skrevet

Jeg har «good morning» fra Stavanger Flint. Det har alltid vært serviset vi bruker når det er påske🐣

Skrevet (endret)
mamma til adhd gutt<3 skrev (2 minutter siden):

Jeg har «good morning» fra Stavanger Flint. Det har alltid vært serviset vi bruker når det er påske🐣

Det husker jeg du har nevnt før - det er jo et av de heeeelt umulige å få tak i så hold godt på det!

Jeg har en god del Smørgås, uten å kunne kalle det et servise - men nok til å dekke til gul påskefrokost, eller til koselunsj med venninne. Det har ene ungen tinget på etterhvert, sånt er også stas.

Endret av sug lut
Skrevet
sug lut skrev (1 minutt siden):

Det husker jeg du har nevnt før - det er jo et av de heeeelt umulige å få tak i så hold godt på det!

Jeg har en god del Smørgås, uten å kunne kalle det et servise - men nok til å dekke til gul koselunsj med venninne. Det har ene ungen tinget på etterhvert, sånt er også stas.

Det er arvegods så jeg verdsetter det høyt😊. Selvsagt i en milliard deler , akkurat som de andre jeg har arvet . Noen fordeler var det visst ved å jobbe på glassmagasinet😊😃

Skrevet
Anonym bruker skrev (20 minutter siden):

Folk har virkelig alt for mye penger her i landet!

Anonymkode: 90a6f...1c1

Folk har familie og arv. 

Skrevet
sug lut skrev (43 minutter siden):

Citron var jo aldeles nydelig! Hvis Norsk Tipping ringer meg til uka skal jeg investere i det 😅🍋

Skrevet (endret)

Har ikke, men ønsker meg altså plutselig Citron 🤩

Men pappa har noen skjønne 70-tallsglass med gule blomster på bakerst i skapet, som jeg tenker jeg skal spør pent om jeg kan få overta 🌞

Endret av LillaGorilla♥♥

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...