Gå til innhold

Helligdagsfred?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Jeg har faktisk det, og han er ute å vasker bilen nå😅😅

Anonymkode: 5f665...15b

😅😅🥳

Anonymkode: e19bb...f0a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke noe bedre med mine naboer som har fest, musikken durer gjennom veggen her. 

Anonymkode: 07ec2...689

Skrevet

Jeg bryr meg lite. For egen del har vi jobbet i hagen hele påsken, rett nok lite støy. En nabo har revet et bygg. Fullstendig uproblematisk det og. Her følger vi nok en utskreven regel om ikke å bry seg for mye. Fordelen er at neste gang kan det være en annen nabo som må et eller annet og da er det greit å ikke ha klaget på naboen tidligere. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Det var mannen min som vaska bilene. Tenkte på om han irriterte naboene da. 

Anonymkode: 936a8...ac4

Hadde ikke irritert meg som du sikkert skjønner, men flere andre her hadde sikkert politianmeldt han 😅

Anonymkode: 98660...ff8

Skrevet

Det spiller jo egentlig ingen rolle hva folk synes er greit så lenge det er ulovlig. Personlig er jeg veldig glad i loven om helligdagsfred. I en verden av støy og hektiske hverdager er det deilig med ro innimellom. 

Anonymkode: 0c062...fc7

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Hva tenker dere, er det greit å vaske bil med høytrykksspyler i dag? 

Anonymkode: 936a8...ac4

Nei. Du kunne gjort det i går kl 14.

Anonymkode: 4e3fa...e95

Skrevet

I skrivende stund, kl 20.03, begynner naboene å bruke høytrykksspyler! Han pleier det.. 20.30 hver kveld hele sommern. Aner ikke hva han driver med. 

Han som bor over han pleier å si at småunger prøver å sove, men han bare ler. 

Anonymkode: 4e3fa...e95

Skrevet

Jeg synes helligdagsfred er viktig. Det er veldig greit med noen dager i året der det er stille. Der man kan sette seg ut med en kopp kaffe uten høylytt arbeid. Det er for mange som ikke bryr seg så mye om andre fordi de bare "må". 

En nabo delte steinheller hver eneste ettermiddag med sol i flere måneder og hele dagen i helgene. Ikke mulig å sitte utenfor å slappe av en eneste dag...

Anonymkode: e42cc...94e

Skrevet

Veldig glad jeg har siviliserte naboer.

Anonymkode: 473c4...d6b

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Jeg synes helligdagsfred er viktig. Det er veldig greit med noen dager i året der det er stille. Der man kan sette seg ut med en kopp kaffe uten høylytt arbeid. Det er for mange som ikke bryr seg så mye om andre fordi de bare "må". 

En nabo delte steinheller hver eneste ettermiddag med sol i flere måneder og hele dagen i helgene. Ikke mulig å sitte utenfor å slappe av en eneste dag...

Er du kristen? 

Anonymkode: e1de0...ff0

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 timer siden):

Er du kristen? 

Anonymkode: e1de0...ff0

Egentlig synes jeg ikke det har så mye med saken å gjøre. Er jeg kristen er det et ekstra religiøst perspektiv ved det, er jeg ikke kristen/religiøs så er det likevel godt med en dag innimellom med ro. 

Skrevet

Tråden er ryddet for brukerangrep.

Admin

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...