Anonym bruker Skrevet 8. april 2023 #1 Skrevet 8. april 2023 Fire venninner spiste lunsj sammen i dag. To av oss bestilte dagens suppe som var blomkålsuppe med bacon. Da den kom var den for det første helt grå med spor av rømme, som jeg selv aldri har hatt i blomkålsuppe. Smaken var ubestemmelig med svak smak av blomkål og ganske sterk smak av det vi tror var anis. Det var ingenting galt med konsistensen, men smaken var rett og slett ikke god og ingen av oss spiste opp. De to andre smakte også og syns heller ikke at den var god. Så da kom diskusjonen om vi skulle sende de tilbake. To av oss mente at den ikke svarte til forventningen og burde returneres mens to av oss mente at det ikke var noe annet ‘galt’ med suppen enn at vi ikke likte smaken og det var ikke kokkens problem. Så da er dagens påskenøtt - hva hadde du gjort i tilsvarende situasjon? Anonymkode: 71144...234
ReneRene Skrevet 8. april 2023 #2 Skrevet 8. april 2023 (endret) Nei altså. Hvis jeg bestiller blomkålsuppe på et serveringssted så klager jeg ikke på maten med mindre det er flue i den. At man ikke liker smaken er ikke nok uansett hva man bestiller. Det må enten være feil ift hva som er oppgitt i menyen eller rett og slett dårlig mat som i merkbar dårlig kvalitet, eller likedan- tilberedt. Endret 8. april 2023 av ReneRene
Anonym bruker Skrevet 8. april 2023 #3 Skrevet 8. april 2023 Det er helt umulig uten å være der. Hvordan skal jeg vite om jeg ville tenkt at det var noe galt med suppen eller ikke? Anonymkode: 70297...31a
Anonym bruker Skrevet 8. april 2023 #4 Skrevet 8. april 2023 Jeg hater å lage oppstyr, så jeg hadde ikke sendt tilbake eller sagt noe. Anonymkode: cef81...280
Anonym bruker Skrevet 8. april 2023 #5 Skrevet 8. april 2023 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Det er helt umulig uten å være der. Hvordan skal jeg vite om jeg ville tenkt at det var noe galt med suppen eller ikke? Anonymkode: 70297...31a Jeg sier jo at det ikke var noe annet galt enn at vi ikke likte den? Anonymkode: 71144...234
Anonym bruker Skrevet 8. april 2023 #6 Skrevet 8. april 2023 Grå blomkålsuppe som smaker anis? Hadde glatt sendt den tilbake Anonymkode: c0939...45f
Anonym bruker Skrevet 8. april 2023 #7 Skrevet 8. april 2023 Om jeg hadde vært kokken eller eier hadde jeg satt pris på tilbakemelding, og dere hadde fått ny mat. Fornøyde gjester er viktig ❤️. Anonymkode: 151ca...745
Anonym bruker Skrevet 8. april 2023 #8 Skrevet 8. april 2023 Sender ikke til ake mat bare fordi jeg ikke liker smaken. Er maten derimot dårlig, ikke tilbredt ordentlig, har mangler osv så er det jo noe annet. Anonymkode: bd7d0...646
Anonym bruker Skrevet 8. april 2023 #9 Skrevet 8. april 2023 Jeg sendte tilbake mat som for meg bare smakte ufyselig da det jeg hadde var krydret med noe sevitøren bekreftet på forhånd at ikke var overveldende/for mye. Maten var helt druknet i dette krydderet og derfor helt uspiselig for meg. Anonymkode: 3faab...bd3
Anonym bruker Skrevet 8. april 2023 #10 Skrevet 8. april 2023 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Grå blomkålsuppe som smaker anis? Hadde glatt sendt den tilbake Anonymkode: c0939...45f Såsant det ikke var opplyst om at suppen var krydret med anis så hadde jeg gjort det samme. Anonymkode: bcfcb...ea6
Anonym bruker Skrevet 9. april 2023 #11 Skrevet 9. april 2023 Takk for svar. Det var jeg som ikke ville returnere den, så da gjorde ikke hun andre det heller. Det var ikke noe annet galt med den enn at den (etter vår smak) var god, så jeg syns det ble feil å klage. Jeg har ellers ikke problemer med å gi beskjed om noe er feil, men her ble jeg i tvil. Jeg har aldri sett grå blomkålsuppe før 😅 hi Anonymkode: 71144...234
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå