Anonym bruker Skrevet 8. april 2023 #1 Skrevet 8. april 2023 Vi har alltid pleid å gi barna disse ferdig fylte påskeeggene, og det var planen i år også. De elsker dem, så da fortsetter vi med det. Lager rebus, hvor disse eggene er i enden av rebusen. Mens jeg var ute en tur i går kom svigerforeldrene mine innom. Jeg fikk vite at ungene hadde fått noe godteri fra dem, det er selvfølgelig helt i orden. I dag morges så jeg at de hadde fått hvert sitt påskeegg av samme type som det jeg har kjøpt til dem, helt like. Så hva gjør jeg nå, fortsette som planlagt, eller kjøpe nye? Anonymkode: 4d557...ef9
Anonym bruker Skrevet 8. april 2023 #2 Skrevet 8. april 2023 Vi lager egg selv, spesialtilpasset det barna liker. Sånne ferdig kjøpte er kjedelige, og hvertfall to like. Anonymkode: 510c7...3fc
ReneRene Skrevet 8. april 2023 #3 Skrevet 8. april 2023 Hadde ikke kjøpt nye nei. Tror ikke at det akkurat blir noen stor skuffelse om de får to like.
Anonym bruker Skrevet 8. april 2023 #4 Skrevet 8. april 2023 Anonym bruker skrev (18 minutter siden): Vi lager egg selv, spesialtilpasset det barna liker. Sånne ferdig kjøpte er kjedelige, og hvertfall to like. Anonymkode: 510c7...3fc Helt enig Anonymkode: 1c35a...fc8
Anonym bruker Skrevet 8. april 2023 #5 Skrevet 8. april 2023 Hvis de liker eggene blir det ingen skuffelse å få to. Tviler uansett på om eggene kan byttes. Anonymkode: fb8f4...76c
Anonym bruker Skrevet 8. april 2023 #6 Skrevet 8. april 2023 Anonym bruker skrev (38 minutter siden): Vi lager egg selv, spesialtilpasset det barna liker. Sånne ferdig kjøpte er kjedelige, og hvertfall to like. Anonymkode: 510c7...3fc Du fikk med deg at barna til hi elsker de eggene? Men du måtte bare fortelle oss hvor dedikert mor du er? Hi, jeg hadde ikke kjøpt nye, å få dobbelt opp med egg de liker kan da bare bli suksess. Anonymkode: 29e5e...385
Anonym bruker Skrevet 8. april 2023 #7 Skrevet 8. april 2023 Anonym bruker skrev (15 minutter siden): Hvis de liker eggene blir det ingen skuffelse å få to. Tviler uansett på om eggene kan byttes. Anonymkode: fb8f4...76c Hadde ikke tenkt å bytte dem, men ta ut godteriet og bruke det senere Hadde tenkt å eventuelt kjøpe pappegg og fylle med smågodt, eller en annen type ferdigfylt. Antagelig smågodt siden de andre typene ferdigfylte inneholder en del godteri barna ikke liker. HI Og dere s om sier det er kjedelig, barna vil ha godteri, og den typen jeg har kjøpt inneholder kun godteri de liker. Anonymkode: 4d557...ef9
Anonym bruker Skrevet 8. april 2023 #8 Skrevet 8. april 2023 Trenger ikke å bytte de, de liker det jo, dobbelt opp med noe en liker er jo aldri feil. Anonymkode: 7f958...a04
Anonym bruker Skrevet 8. april 2023 #9 Skrevet 8. april 2023 Anonym bruker skrev (1 time siden): Vi har alltid pleid å gi barna disse ferdig fylte påskeeggene, og det var planen i år også. De elsker dem, så da fortsetter vi med det. Lager rebus, hvor disse eggene er i enden av rebusen. Mens jeg var ute en tur i går kom svigerforeldrene mine innom. Jeg fikk vite at ungene hadde fått noe godteri fra dem, det er selvfølgelig helt i orden. I dag morges så jeg at de hadde fått hvert sitt påskeegg av samme type som det jeg har kjøpt til dem, helt like. Så hva gjør jeg nå, fortsette som planlagt, eller kjøpe nye? Anonymkode: 4d557...ef9 Spiller det noe rolle. Det finnes jo grenser for hvor mye man skal dille og dalle. Anonymkode: 57a26...f41
Anonym bruker Skrevet 8. april 2023 #10 Skrevet 8. april 2023 Hvorfor skal du bytte noe du vet de liker? Anonymkode: 6b696...8bc
Anonym bruker Skrevet 8. april 2023 #11 Skrevet 8. april 2023 Anonym bruker skrev (12 timer siden): Du fikk med deg at barna til hi elsker de eggene? Men du måtte bare fortelle oss hvor dedikert mor du er? Hi, jeg hadde ikke kjøpt nye, å få dobbelt opp med egg de liker kan da bare bli suksess. Anonymkode: 29e5e...385 Det er vel eneste egg de vet om? Siden de aldri har fått andre. Anonymkode: 510c7...3fc
Anonym bruker Skrevet 9. april 2023 #12 Skrevet 9. april 2023 Anonym bruker skrev (7 timer siden): Det er vel eneste egg de vet om? Siden de aldri har fått andre. Anonymkode: 510c7...3fc Og så? Hvorfor skal de få andre når de liker dem de får? Anonymkode: 29e5e...385
Anonym bruker Skrevet 9. april 2023 #13 Skrevet 9. april 2023 Jeg elsket også slike ferdige egg daæ jeg var liten. Det fordi pappa var så gjerrig at det var eneste muligheten de årene jeg fikk. Så ble hoppende glad.....men aller mest ønsket jeg meg et ordentlig påskeegge. Anonymkode: 1f2d3...61f
Anonym bruker Skrevet 9. april 2023 #14 Skrevet 9. april 2023 Anonym bruker skrev (43 minutter siden): Jeg elsket også slike ferdige egg daæ jeg var liten. Det fordi pappa var så gjerrig at det var eneste muligheten de årene jeg fikk. Så ble hoppende glad.....men aller mest ønsket jeg meg et ordentlig påskeegge. Anonymkode: 1f2d3...61f Takk for at du deler selv om jeg sliter med å se relevansen til hi. Eller er det en (ikke så) subtil måte å antyde at hi er gjerrig på og at barna egentlig ikke elsker eggene de får? Anonymkode: 29e5e...385
Anonym bruker Skrevet 9. april 2023 #15 Skrevet 9. april 2023 Anonym bruker skrev (58 minutter siden): Jeg elsket også slike ferdige egg daæ jeg var liten. Det fordi pappa var så gjerrig at det var eneste muligheten de årene jeg fikk. Så ble hoppende glad.....men aller mest ønsket jeg meg et ordentlig påskeegge. Anonymkode: 1f2d3...61f Er ikke ferdigfylte dyrere enn å kjøpe godteriet for seg? De jeg har sett har i hvertfall ikke vært spesielt billige. Jeg ville ha brukt de eggene jeg hadde. Om ungene liker godteriet i dem syns de sikkert bare det er flott å få dobbelt opp 😁 Men nå er de kanskje allerede gitt? Anonymkode: 38e07...e99
Anonym bruker Skrevet 9. april 2023 #16 Skrevet 9. april 2023 Anonym bruker skrev (15 minutter siden): Takk for at du deler selv om jeg sliter med å se relevansen til hi. Eller er det en (ikke så) subtil måte å antyde at hi er gjerrig på og at barna egentlig ikke elsker eggene de får? Anonymkode: 29e5e...385 Den var ikke mye subtil den kommentaren der. Anonymkode: abc6b...251
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå