Anonym bruker Skrevet 9. april 2023 #26 Skrevet 9. april 2023 Anonym bruker skrev (57 minutter siden): Det kan det jo hende hun gjorde, men hun reagerte på at de bare begynte å kaste uten noen diskusjon, som om det skulle være helt normalt. Anonymkode: 02021...a13 Vel sp var det sikkert grunner til det! Anonymkode: de839...eb4
Anonym bruker Skrevet 9. april 2023 #27 Skrevet 9. april 2023 Anonym bruker skrev (36 minutter siden): Vel sp var det sikkert grunner til det! Anonymkode: de839...eb4 Hvorfor så innmari opptatt av å forsvare det å kaste mat egentlig? Anonymkode: 2d369...701
Anonym bruker Skrevet 9. april 2023 #28 Skrevet 9. april 2023 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Men HI har ikke noe med hva andre gjør. Hvis hun er såååå sjokkert, burde hun tatt med maten hjem. Vi har to hytter, en langt unna, der kan vi ikke ta med resten av ostepakka, den andre hytta tar vi med kjølebag eller isvann, så tar vi med rester hjem. På den hytta lengst unna planlegger vi å ikke handle mer enn vi trenger. Anonymkode: d950a...0a4 Jeg har ikke noe å gjøre med det meste, men jeg tillater meg å ha meninger om ting likevel. Matsvinn og overforbruk påvirker oss alle, kanskje aller mest barna våre. Så har vi alle noe med hva andre gjør. Anonymkode: 2d369...701
Anonym bruker Skrevet 9. april 2023 #29 Skrevet 9. april 2023 Middagsrester er greit. Uåpnede ting og halve smørdunker og slikt hadde jeg reagert på. Anonymkode: 71e93...92e
Himmel og hav Skrevet 9. april 2023 #30 Skrevet 9. april 2023 Jeg hadde reagert. Det er såpass lett å frakte mat på en grei måte i bil at det er tull å kaste. Jeg hadde antagelig tømt ut om det var to slurker melk igjen i en kartong, men en halvfull en hadde jeg tatt med meg.
Anonym bruker Skrevet 9. april 2023 #31 Skrevet 9. april 2023 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Hvorfor så innmari opptatt av å forsvare det å kaste mat egentlig? Anonymkode: 2d369...701 Innmari opptatt?? Anonymkode: de839...eb4
Anonym bruker Skrevet 9. april 2023 #32 Skrevet 9. april 2023 Men herregud da, det ville jo være veldig rart om HI begynte å plukke smørpakker og halve guloster ut av søpla når eierne har gått i gang med å kvitte seg med det! Merkelig avsporing. HI; jeg er som deg og kaster ikke spiselig mat. Men vi har fryser på hytta og kan legge vekk det vi ikke ser for oss å ta med hjem. Og vi har hund, så i verste fall spiser den de middagsrestene som er helt håpløse å fryse eller ta med. Ressurssløsing provoserer meg faktisk. Anonymkode: c7b16...8df
Anonym bruker Skrevet 9. april 2023 #33 Skrevet 9. april 2023 Kaster aldri mat. Mat fra hytta og hjem - fire timer kjøring, i dag 6 pga påske - holder seg uten kjølebag i bilen. Har hatt med både melk og kjøtt hjem i dag, i tillegg til alt annet. Hadde jeg oppdaget at venner kastet mat hadde de sunket stort i min aktelse. Anonymkode: 82f70...261
oslofrk Skrevet 10. april 2023 Forfatter #34 Skrevet 10. april 2023 Anonym bruker skrev (På 9.4.2023 den 7.18): Det kan det jo hende hun gjorde, men hun reagerte på at de bare begynte å kaste uten noen diskusjon, som om det skulle være helt normalt. Anonymkode: 02021...a13 Bingo! Jeg tok med hjem✌️
oslofrk Skrevet 10. april 2023 Forfatter #35 Skrevet 10. april 2023 Anonym bruker skrev (10 timer siden): Men herregud da, det ville jo være veldig rart om HI begynte å plukke smørpakker og halve guloster ut av søpla når eierne har gått i gang med å kvitte seg med det! Merkelig avsporing. HI; jeg er som deg og kaster ikke spiselig mat. Men vi har fryser på hytta og kan legge vekk det vi ikke ser for oss å ta med hjem. Og vi har hund, så i verste fall spiser den de middagsrestene som er helt håpløse å fryse eller ta med. Ressurssløsing provoserer meg faktisk. Anonymkode: c7b16...8df Jeg blir også veldig provosert av ressurssløsing! I etterkant har jeg forstått at de gjør et samme hjemme!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå