Anonym bruker Skrevet 7. april 2023 #1 Skrevet 7. april 2023 Hvor kjøper dere som har "utovermage" treningsbukser? Jeg kjenner at den jeg har sklir så lett ned hvis jeg går fort eller småjogger. Kjempeslitsomt å dra den opp hele tiden. Størrelse XL/XXL. Anonymkode: 07e6d...d17
Anonym bruker Skrevet 7. april 2023 #2 Skrevet 7. april 2023 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Hvor kjøper dere som har "utovermage" treningsbukser? Jeg kjenner at den jeg har sklir så lett ned hvis jeg går fort eller småjogger. Kjempeslitsomt å dra den opp hele tiden. Størrelse XL/XXL. Anonymkode: 07e6d...d17 Har den du har høyt liv? Det er viktig med høyt liv. Jeg anbefaler bara sine tights eller reebok lux high rise tights. Anonymkode: abfe9...08a
Anonym bruker Skrevet 7. april 2023 #3 Skrevet 7. april 2023 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Har den du har høyt liv? Det er viktig med høyt liv. Jeg anbefaler bara sine tights eller reebok lux high rise tights. Anonymkode: abfe9...08a Ja den har høyt liv men sklir bare ned som om den er for stor, men jeg kunne ikke hatt mindre størrelse. Den har ikke noe gummibånd eller noe jeg har sett før på andre ,det holder gjerne mer på plass. Har du bestilt på nett? Anonymkode: 07e6d...d17
Anonym bruker Skrevet 7. april 2023 #4 Skrevet 7. april 2023 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Ja den har høyt liv men sklir bare ned som om den er for stor, men jeg kunne ikke hatt mindre størrelse. Den har ikke noe gummibånd eller noe jeg har sett før på andre ,det holder gjerne mer på plass. Har du bestilt på nett? Anonymkode: 07e6d...d17 Ja. Jeg bestiller på nett. Anonymkode: abfe9...08a
Anonym bruker Skrevet 7. april 2023 #5 Skrevet 7. april 2023 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Ja. Jeg bestiller på nett. Anonymkode: abfe9...08a Jeg ser de har på Zalando. Vet du om XL tilsvarer vanlig XL fra andre butikker? Anonymkode: 07e6d...d17
Anonym bruker Skrevet 7. april 2023 #6 Skrevet 7. april 2023 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Jeg ser de har på Zalando. Vet du om XL tilsvarer vanlig XL fra andre butikker? Anonymkode: 07e6d...d17 Det tør jeg ikke si noe om. Anonymkode: abfe9...08a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå