Gå til innhold

Hvor mye penger har du brukt denne påsken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva har du brukt pengene på?

Anonymkode: aa9bf...fc0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Minimalt. Vanlig mat. En halv liter rødvin, litt smågodt og en potetgullpose.

Og tre plantepotter som vil gi meg noen grønnsaker senere :)

Og noen få påskeliljer og stemorsblomster som jeg kjøpte før påske veldig billig.

Anonymkode: 16dc2...28f

Skrevet

Dagstur: togbilletter, og mat på restaurant og kafe, ca 1600 til sammen. Utenom det har vi bare handlet mat og litt ekstra snacks, ikke noen store kostnader. Og tre potter med påskeliljer til 100 kr.

Anonymkode: 79691...0f7

Skrevet

Har bestilt sommerferie til oss alle og dermed brukt en masse penger, hvis det gjelds? Ca 25 tusen ble det vel.

Men hvis du mener de tingene jeg både har kjøpt og forbrukt nå i påsken, så er det jammen ikke mye. Bare melk og mel og klementiner og middagsmat og sånt. Godteriet kjøpte jeg på et knalltilbud rett før påske, jeg tror ikke det ble mer enn 50-100 kr. Og så har jeg unnet meg noen fine tulipaner til 139 kr.

Anonymkode: 039ca...e62

Skrevet

Ikke så mye.
Har kjøpt en del godteri, men det er ikke så dyrt om dagen.
Skal ha huset fult av gjester på søndag, men lammelår har en kilopris på 52,50 så det ble ikke så mye, og poteter, gulrøtter og brokkoli er ikke så dyrt.

Kanskje en kr 500,- mer enn vanlig

Anonymkode: 08e81...41f

Skrevet

Det samme som vanlig, strøm, mat, forsikringer ol. I tillegg 400 kr i planter, en bursdagsgave og 200 kr i snop.

Anonymkode: 98a80...be3

Skrevet

Jeg har brukt fint lite. Min mann har kjøpt heiskort og leie av ski. Er på hytten til mine svigerforeldre og de insiterer på å betale maten. Vi hadde med oss 4 flasker vin og blomster.

Anonymkode: 90c7b...7f7

Skrevet

Ca 1500 i dag på skidag i bakken. Ellers nesten mindre enn vanlig

Anonymkode: 8e98f...b2b

Skrevet

Enorme mengder på mat, to barn med familier kommer hjem til påske. Har ikke regnet på det, men godt over 10 000,- der vil jeg tro. 

Heiskort, minigolf og kafébesøk har også kostet sitt. Absolutt verd hver krone, jeg elsker fullt hus. 

Anonymkode: f5757...be6

Skrevet

Ca 4000,- i hytteleie, 4000,- i matutgifter, vi er 7 stk sammen på hytta, oss 5 og mine foreldre. Så blir det bom på ca 300,- tur/retur og ca 600,- i lading tur/retur. Så litt mer enn det vi hadde brukt hjemme.

Anonymkode: 57971...94b

Skrevet

Diesel, vanlig mat, skismøring.

Anonymkode: 8ab03...140

Skrevet

520 000 😅

Anonymkode: 6a20c...c50

Skrevet

Har handlet litt ekstra mat og vin, tipper det gikk 1500kr ekstra der. Så var jeg ute med venner, drakk og spiste for 800kr og betalte barnevakt for 700kr. To runder med parkering for ski 200kr, og litt kafébesøk for 300kr. 
Totalt 3500kr. Pluss 2400kr for ny sykkel til lillebror, om det teller 😅

Anonymkode: 96e78...638

Skrevet

Rundt 12 000

rwise

mat

shopping

Anonymkode: d179f...59c

Skrevet

25 000 kr, storbyferie

Anonymkode: ca483...7af

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

520 000 😅

Kjøpt bil? 😃

Anonymkode: d20c2...4b4

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Kjøpt bil? 😃

Ja 🤩👍🏻

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Ja 🤩👍🏻

Hvilken bil? 😃

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Hvilken bil? 😃

Tesla modell Y. Føles nesten litt rampete å bestille en bil på nettet spontant en kveld 😅

Skrevet

Aner ikke. Sikkert 15.000. Vært i utlandet 

Anonymkode: b3cba...c35

Skrevet
Anonym bruker skrev (59 minutter siden):

Tesla modell Y. Føles nesten litt rampete å bestille en bil på nettet spontant en kveld 😅

Hehe. Jeg trodde tesla kostet en million, men har visst blitt billigere. Gratulerer med ny bil! Er det lenge til du får den?

Skrevet

Ikke så mye heldigvis. Var i utlandet uken før påsken og svei av alt for mye 😮

Anonymkode: a74d4...961

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hehe. Jeg trodde tesla kostet en million, men har visst blitt billigere. Gratulerer med ny bil! Er det lenge til du får den?

Takk 😃 Ser foreløpig ut til slutten av april/starten av mai. Både Y og 3 er relativt rimelige biler. Gleder meg til firehjulstrekk igjen, spinner overalt med den vi har nå. 

Skrevet

Ikke noe spesielt mer enn vanlig. Kanskje litt ekstra på god mat. Litt godis, vin, en påskeduk og litt påskeblomster. 
kjøpte meg ski og skisko og staver, men det var på loppis, så betalte bare 300 kroner. 

Anonymkode: 3e313...80f

Skrevet

500,-? mat til meg i 4 dager og litt atttåt til helgen når gjengen kom hjem.

Anonymkode: e417d...9ad

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...