Gå til innhold

Veganere med hunder og katter..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Veganere med hunder og katter hva forer de dyrene sine med?

Hunder og katter er jo rovdyr og kan jo ikke leve et godt liv på et vegansk kosthold

Anonymkode: 6a0d5...5d7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De spiser animalske produkter. Mitt veganske valg er mitt. 
Ungene mine spiser det de selv vil også. 

Anonymkode: 03b16...9dc

Skrevet

Har to veganske venninner. De fôrer kattene med fisk på alle høytidsdager. Det er liksom ikke så viktig å redde planeten akkurat da🫢

Anonymkode: 2f2a3...645

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Har to veganske venninner. De fôrer kattene med fisk på alle høytidsdager. Det er liksom ikke så viktig å redde planeten akkurat da🫢

Men det er jo helt riktig. Katter klarer seg ikke uten animalske produkter. Ja, de dør faktisk. Og venninnen din har jo tatt et standpunkt for seg og ikke kattene sine, det er jo åpenbart at ingen med viten og vilje vil ta livet av dyrene sine.

Anonymkode: 3d98b...540

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Kattene har ikke valgt å være veganer, enhver dyreeier forplikter å ta seg av dyret sitt og da gir man selvfølgelig den maten dyret må ha. At du tenker at det er teit, sier sitt om deg.

Anonymkode: d93b8...216

Skrevet

Min niese er veganer fordi hun er glad i dyr først og fremst, ikke for å redde verden. Samtidig tar hun hensyn til naturen slik den fungerer med at rovdyr spiser andre dyr, og at egen hund derfor trenger kjøtt. Hun som menneske kan tilpasse kostholdet sitt, men det er noe annet enn et umæle dyr som må få dekket sine behov. 

Anonymkode: 7b618...d73

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...